Trwa ładowanie...
Przejdź na

Siwiec zostanie... REPORTERKĄ TVN!

737
Podziel się:

TVN nadal "programowo najlepszy". Sprawdzi się lepiej niż w jury "X Factor"?

Siwiec zostanie... REPORTERKĄ TVN!
bECISOUl

TVN nadal "programowo najlepszy". Stacji od dawna zależało na przygarnięciu na antenę jednej z najbardziej kontrowersyjnych celebrytek ostatnich kilku miesięcy. Nie było tylko dla niej miejsca. Natalia Siwiec wpasowuje się w styl lubiany przez dyrektora programowego, Edwarda Miszczaka - budzi skrajne emocje. Odnalazłaby się więc dobrze między Magdą Gessler, a Małgorzatą Rozenek.

Coraz głośniej mówiło się o tym, że Siwiec miałaby zasiąść w fotelu jury w trzeciej edycji X Factor. Aspirująca piosenkarka zostałaby czwartym jurorem programu, bez względu na jej kompetencje w byciu "mentorką". Super Express podaje jednak, że Natalia nie usiądzie na razie między Czesławem a Kubą. Przynajmniej nie podczas przyszłorocznej edycji. Najpierw sprawdzi się gdzie indziej. Na początek dostała... swój własny program.

Time Show ma zadebiutować już w lutym. Siwiec zostanie reporterką. Będzie robić to, co do tej pory - chodzić po imprezach i rozmawiać z innymi celebrytkami. Tylko od teraz za pieniądze.

bECISOUn

Myślicie, że się sprawdzi?

bECISOUt
bECISOUO
KOMENTARZE
(737)
gość
9 lat temu
Nie będę jej oglądać
m.
9 lat temu
I co jeszcze ? Ona niedługo z lodówki będzie wyskakiwać. Pudel przestań nam nią życie obrzydzać !
gość
9 lat temu
sraczkę mam jak patrzę na siwiec
bECISOUP
gość
9 lat temu
Mają jedną prostytutkę Krupe to będą mieli i drugą Siwiec.
gość
9 lat temu
cyce to akurat jej spieprzyli maxymalnie... na gorze wąska i rozszerzaja sie ku dolowi... dola bym miala gdybym po operacji takie zwisy miala... p.s botox, napompowane wary do maxymary, cale stosyu sztucznych kudłów i rzes, zle zrobione cyce, tapeta jak u mojej babi na scianie- przesadzona.... ciekawe co jeszcze?? jak dla mnie poliki, podbrodek.... hehe no ciesze sie ze ona sie cieszy ze ladnie wyglada. pozdro:)
Najnowsze komentarze (737)
gość
6 lat temu
Kiep zgaszony na stoliku...elita się bawi. Chamy i prostaki...
pewnie ja pru...
6 lat temu
Napewno!
gość
9 lat temu
hahahahhahaahahahah dobre ona reporterką hahahaahhaahahhaahhaah ten pudel to zabawny ostatnio :D
gość
9 lat temu
Fajne masz cycki pozdrawiam
gość
9 lat temu
Prostytutka w TVNie!!:)Wspaniale tylko ci będzie jak ktoś wysle maila do prezesa TVN???Beda szybko ściągać program z Anteny???Do programu trzeba mieć dykcje której Natalia niestety nie ma z powodu nadmiaru wypelniacza
gość
9 lat temu
Usta przydały sie jej tylko do jednego ;) Ale co tam przynajmniej było za co lecieć co Hollywood nie?I Vegas ...czy tam tez do klienta a mąż czekał w drugim hotelu??
gość
9 lat temu
Prostytutka w TVNie!!:)Wspaniale tylko ci będzie jak ktoś wysle maila do prezesa TVN???Beda szybko ściągać program z Anteny???Do programu trzeba mieć dykcje której Natalia niestety nie ma z powodu nadmiaru wypelniacza
gość
9 lat temu
plastki fantastik .. obrzydlistwo sztuczna jak cholera . . ja bym tego nawet kijem nie dotkneła ...
bECISOUH
Oglądacz.
9 lat temu
Tylko powinna mieć jasny,wybielony srom i odbyt. Bo jak ona by wyglądała z czerwonymi dziurkami.
gość
9 lat temu
Papież kiedy umarł miał 85 lat - 8 5=13 Godzina śmierci: 21:37 - 2 1 3 7=13 Data śmierci: 02.04.2005 - 0 2 0 4 2 0 0 5=13 Postrzelony 13 Maja 9301 dni pontyfikatu - 9 3 0 1=13 Zmarł w 13 tygodniu roku. JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter czy to zbieg okoliczności ? prześlij to dalej niech inni myślą... Sorry, ale musi się spełnić. ... Pomysł sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie... Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz, To funkcjonuje. Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości. Wypowiedz życzenie jak skończy sie odliczanie: 10... 09... 08... 07... 06... 05... 04... 03... 02... 01... *Wypowiedz życzenie* Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy Jeśli tego nie zrobisz stanie się przeciwność Ciekawe ......
gość
9 lat temu
Jakie śmieszne cycki XD
pani t
9 lat temu
a niech wezmą, spadnie im oglądalności i już! czy wy nie rozumiecie ze my nie chcemy ogladac siwiec i innym przydupasów. ludzie głodują, na chleb nie mają a tacy debile dostają po 300tys za nic! i gdzie tu sprawiedliwość !!!!!!
gość
9 lat temu
trochę dziwne odbicie na trzecim zdjęciu :P :)
icek
9 lat temu
Nie rozpoznaje czy to nie jest jakies stare zdjecie GOLDY MEIER?
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bECISOVA
bECISOVB
bECISOVC
bECISOVD
bECISOVE
bECISOVj