Trwa ładowanie...
Przejdź na

Liczymy włosy Majdana!

1288
Podziel się

Póki jest jeszcze co...

Liczymy włosy Majdana!
bCHEGiut

Włosy Radka Majdana są tematem kpin już od dobrych dwóch lat. Piłkarz jest jednak uparty, postanowił, że za nic w świecie się nie ostrzyże. Jego ostatni włos będzie miał pół metra długości.

bCHEGiuv
bCHEGiuB
bCHEGiuW
KOMENTARZE
(1288)
nr 1
12 lat temu
o ranyyy nie wiadomo śmiać sie czy płakać?
gość
12 lat temu
sorry Pudelku, ale przez te zdjęcia chyba nie zasnę... .... niech jeszcze zaczeski zacznie sobie robić!
mgr kicia
12 lat temu
On robi z siebie pajaca nie przez wlosy!!!
bCHEGiuX
gość
12 lat temu
łysol.. łysol.. xD
Dorota Chicag...
12 lat temu
ale wsiowa zaczeska, ma-sak-ra! zglaszam petycję: Majdan do fryzjera, bie-giem!
Najnowsze komentarze (1288)
gość
10 lat temu
WYGLĄDA ŹLE POWINIEN OGOLIĆ I OPALIĆ GŁOWĘ FAJNE OKULARKI I BEDZIE OK A TERAZ YGLĄDA JAK DZIADEK RADEK
pati7777777
10 lat temu
hue , przynajmniej naturalne
gość
12 lat temu
aaaaaaaaaaaaaa inwazja kosmitów!!!;)
sexy fan
12 lat temu
boze daj mu wiecej włosów bo polscy kibice sie wystrasza .moze mała operacja plastyczna z tyłka wziąsc mu włosy na głowe...lol2....:P
gość
12 lat temu
Skoro się nie chce ostrzyc to niech je chociaż umyje... :/
gość
12 lat temu
wygląda jak k****n ale pewnie juz nawet nie ma kasy na fryzjera hehehe
gość
12 lat temu
ma grzywe jak koń i jeszcze jest tłusta
gość
12 lat temu
Pewnie wypadły mu po spotkani z Dodą
bCHEGiuP
gość
12 lat temu
Jeszcze lepiej zeby robic zdjecia wlosom no to chyba jakis śir wymyslil !
...lol...
12 lat temu
Fuj jakie tłuste włosy ja nie moge!! Jak tak można!!
siondz
12 lat temu
masakra
Domcia038
12 lat temu
o boshe ... przecież to nie są chyba włosy normalnego człowieka ;D ... majdan musi isc natychmiast do fryzjera bo wyglada jak ... idz-i-stąd-nie-wracaj !! ;D;D;D ja bym sie wstydziła z takimi włosami ... serio
gość
12 lat temu
facet zrób coś z tym jak ty wyglądasz pare włosówwstyd
gość
12 lat temu
fuuuuuuuuuuu ... Doda bierz go za tę "bujną" czuprynę i do Waszego przyjaciela- fryzjera xD wydaj no na swojego mężusia trochę kasy ;P
...
Następna strona
bCHEGivr