Kasia Cichopek od 25 lat konsekwentnie buduje swoją pozycję w polskim show-biznesie - i trzeba przyznać, że wychodzi jej to naprawdę dobrze. W najnowszym rankingu magazynu "Forbes" zajęła 9. miejsce wśród najcenniejszych kobiecych marek osobistych, wyprzedzając takie gwiazdy jak Magda Gessler, Roxie Węgiel, Doda czy Edyta Górniak.
To ogromne wyróżnienie - ale jeszcze większą wartością jest dla mnie to, że moja obecność w mediach nie jest Wam obojętna. Że jesteście ze mną, że śledzicie moje losy - zarówno zawodowe, jak i prywatne. To daje mi siłę i sens w tym, co robię - napisała w mediach społecznościowych.
ZOBACZ: Katarzyna Cichopek pozuje w zbożu. ODPALIŁ SIĘ Łukasz z "Rolnik szuka żony": "WANDALIZM I GŁUPOTA!"
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Na Instagramie, gdzie śledzi ją ponad 603 tysiące obserwatorów, Kasia Cichopek regularnie dzieli się nie tylko kadrami z życia prywatnego i zawodowego, ale również treściami o charakterze reklamowym. W czwartek na jej profilu pojawiły się letnie propozycje stylizacji.
Pierwszą z nich był dwuczęściowy komplet składający się z topu z głębokim dekoltem i ozdobnymi, falbaniastymi rękawkami oraz długiej, prostej spódnicy z wysokim stanem, która efektownie podkreślała jej sylwetkę. Cena zestawu? 900 zł.
Gwiazda zaprezentowała się także w dwóch strojach kąpielowych - ich ceny są zbliżone do kompletu.
Przekonała was do zakupu?
Z okazji 30. lat Wirtualnej Polski zapraszamy do udziału w konkursie "Za co kochasz internet?". Do wygrania aż kilkaset podwójnych biletów na wyjątkowy koncert sanah, który odbędzie się 19 września 2025 r. na PGE Narodowym. Pokaż swoją kreatywność i świętuj razem z nami! Szczegóły i formularz zgłoszeniowy znajdziesz na stronie 30lat.wp.pl/konkurs.