Trwa ładowanie...
Przejdź na

Chodakowska: "Nie chcę kreować się na gwiazdę!"

154
Podziel się

Ewa zapewnia, że nie czuje się celebrytką.

Chodakowska: "Nie chcę kreować się na gwiazdę!"
bCzNBRhh

Ewa Chodakowska popularność zdobyła dzięki swojemu profilowi na Facebooku i treningom. Potem przyszedł czas na okładki magazynów, promowanie się z narzeczonym i medialny ślub. Ewa zapewnia jednak, że nie chce być postrzegana jako celebrytka.

Nie chciałabym kreować się na osobę niedostępną, na gwiazdę - mówiła w rozmowie z Kafeteria.pl. W moim życiu nic się nie zmieniło poza tym, że ludzie na ulicy się częściej do mnie uśmiechają, co jest piękne.

bCzNBRhj
bCzNBRhK
KOMENTARZE
(154)
!!!
7 lat temu
Taaaaaaaaaaaaaaa.... "nie chcem ale muszem" hehehe......
gość
7 lat temu
uwaga, dzikie fanki Ewki zaraz zaatakuja kazdego kto ja krytykuje
gość
7 lat temu
ostatnio za bardzo sie lansuje
bCzNBRhL
gość
7 lat temu
jak jej zaproponuja dobrze platne ustawki , to juz widze jak odmowi!
gość
7 lat temu
ona wyglada jakby była mezczyzna i zmieniła płec
Najnowsze komentarze (154)
gość
7 lat temu
zazdrościcie jej... ciężko na to pracowała
gość
7 lat temu
tak musi bo ma z tego chajs i co z tego??? zazdroscisz??? skoro tak to zrob cos lepszego?? mowisz ze znajomosci - zyjesz tyle lat na tym swiecie czemu jeszcze ich nie masz?, jaki bys byl na jej miejscu??? inny?? dla chajsu zrobicie wszystko razem ze sprzedaniem wlasnej rodziny... wiec zbyt nie roznisz sie od niej ;][
gość
7 lat temu
osobiście nic do niej nie mam.fajnie,że robi to co lubi a przy tym zarabia krocie. Ale niech najlepiej się nie wypowiada ,nie zaprzecza faktom,bo gdyby nie to byłaby zwykłym szarym człowieczkiem.Ewcia wróć do ćwiczeń,bo to ci najlepiej wychodzi!Jak dla mnie i tak ma brzydki ryj tylko ciałko do schrupania
gość
7 lat temu
okropna,bardzo brzydka .hi hi i co wy na to..ale jaka zgrabna
gość
7 lat temu
a kto to jest??
gość
7 lat temu
Na zasadzie" nie chcem, ale muszę":)> A cóz innego robi , jak nie lansuje się na gwiadkę, celebrytkę, czyli kogoś kto jest nikim, ale chce być kimś.
ada
7 lat temu
żal wam d**y ściska i tyle ! P******i zasrane
E
7 lat temu
Ewa oddała przysługę wielu kobietom - tak naprawdę za nic... ja dzięki niej w 2 miesiące schudłam 10 kg (dwa rozmiary spodni). Nie obchodzi mnie czy ona się lansuje czy nie. Ludzie nie mający swojego życia i spraw na głowie widzą problem wszędzie. Jak jej dobrze z tym że ją widać na okładkach czy gdzie tam jeszcze to niech i tak będzie. Kim jesteśmy, aby kogokolwiek oceniać. I nie, nie jestem jej "fanką", która atakuje - jedynie stwierdzam fakt, że każdy z nas ma prawo żyć tak jak chce. Takie "jeżdżenie" po kimś jest typowe dla sfrustrowanych małych ludzi:) Miłego weekendu
bCzNBRhD
gość
7 lat temu
wygląda jak etiopski transwestyta
gość
7 lat temu
zmienilo sie , twarz coraz bardziej konska sie robi
gość
7 lat temu
Chodakowska jest wszędzie. Przepraszam za wyrażenie, ale r****m już nią! Wchodzę do sklepu- chodakowska, czytam gazetę- chodakowska, serfuje w internecie- chodakowska, a dziś nawet widziałam kalendarz na 2014r. z.. chodakowska!!! ludzie, to jakiś obłęd końskiej mordy z posturą faceta! zero kobiecości!!! ogromny szacun dla niej za pracę, jaką nad sobą wykonywała i wykonuje, ale poza tym to zwykła gwiazdeczka, celebrytka, nikt pozytywny.. jest śmieszna
gość
7 lat temu
Chodakowska jest wszędzie. Przepraszam za wyrażenie, ale r****m już nią! Wchodzę do sklepu- chodakowska, czytam gazetę- chodakowska, serfuje w internecie- chodakowska, a dziś nawet widziałam kalendarz na 2014r. z.. chodakowska!!! ludzie, to jakiś obłęd końskiej mordy z posturą faceta! zero kobiecości!!! ogromny szacun dla niej za pracę, jaką nad sobą wykonywała i wykonuje, ale poza tym to zwykła gwiazdeczka, celebrytka, nikt pozytywny.. jest śmieszna
gość
7 lat temu
faktycznie jej twarz przypomina męrzczyznę
gość
7 lat temu
Przed treningiem w Pure Jatomi robiła makijaż przez 1,5h :) Ale fakt że jest miła dla ludzi...
...
Następna strona
bCzNBRif