Trwa ładowanie...
Przejdź na
Merlot
Merlot
|
aktualizacja

Danone reaguje na aferę z Katarzyną Nosowską i Caroline Derpienski. Jest OFICJALNE stanowisko

518
Podziel się:

Nie milkną echa po opublikowaniu materiałów promocyjnych Katarzyny Nosowskiej, w których sparodiowała Caroline Derpienski. Przedstawicielka firmy, z którą współpracuje artystka, zabrała głos. Co o tym sądzi?

Danone reaguje na aferę z Katarzyną Nosowską i Caroline Derpienski. Jest OFICJALNE stanowisko
Rzeczniczka prasowa Danone'a zabrała głos w sprawie parodii Katarzyny Nosowskiej (AKPA, Instagram)

Katarzyna Nosowska jest od dłuższego czasu ambasadorką marki Alpro, której właścicielem jest Danone. Niedawno artystka opublikowała na swoim Instagramie materiał promocyjny, który wzbudził spore kontrowersje. Na zamieszczonych filmikach piosenkarka zachęca do kupna produktu, parodiując przy tym postać Caroline Derpienski.

Materiały odbiły się sporym echem w mediach społecznościowych. Znacznej większości internautów humor Nosowskiej przypadł do gustu. Swoją aprobatę wyrazili m.in. Agata Młynarska, Dawid Kwiatkowski, Ralph Kamiński, Mery Spolsky czy Maffashion. Niemniej jednak, sama Derpienski nie była zadowolona z wykreowanej przez piosenkarkę postaci i opublikowała serię wściekłych komentarzy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Caroline Derpienski jest macochą. Dzieci milionera są starsze od niej

Firma, z którą współpracuje Katarzyna Nosowska zabrała głos w sprawie parodiowania Derpienski

Wokalistka odmówiła redaktorowi serwisu "WP Gwiazdy" udzielenia komentarza. Głos w sprawie zabrała rzeczniczka prasowa Danone, Martyna Węgrzyn. Przedstawicielka zaznaczyła, że Nosowska ma całkowitą niezależność przy tworzeniu scenariuszy reklamowych, a pracownicy firmy mogą je zobaczyć dopiero po opublikowaniu.

Ona sama wymyśla i tworzy swoje treści, nie chcemy i nie możemy w nie ingerować [...] Ustaliliśmy, że Nosowska ma pełną dowolność, jeśli chodzi o przygotowywanie materiałów, które są częścią tej kampanii. Powiem szczerze: nawet nie widzimy ich przed publikacją - skomentowała.

Danone nie zamierza zmienić zasad współpracy z Katarzyną Nosowską

Okazuje się, że pracownicy Danone'a po obejrzeniu wideo nie byli negatywnie zaskoczeni. Choć w mediach społecznościowych pojawiły się głosy, że narracja materiału odstaje od wrażliwości marki Alpro, to rzecznika ma odmienne zdanie.

[...] Mam wrażenie, że głosy są raczej podzielone. Taka forma kreacji budzi emocje [...] Jeśli zaś chodzi o materiał Nosowskiej, powiedziałabym, że jest satyryczny. Nie widzę w nim elementu złośliwej parodii, więc nie widzę tu też żadnej sprzeczności - wyznała Węgrzyn.

Przedstawicielka firmy zdradziła, że Caroline nie podjęła żadnych kroków prawnych, a Danone nie zamierza w jakikolwiek sposób zmieniać warunków współpracy z Katarzyną Nosowską.

Nie [nie podjęła kroków prawnych przyp. red.] i nie mam wrażenia, że została przekroczona jakaś granica [...] Tak [będą współpracować z Nosowską na tych samych warunkach przyp. red.], nie było mowy o rozwiązaniu umowy z panią Nosowską - podsumowała.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(518)
Bbbn
10 miesięcy temu
Nie piszcie nieprawdy. Ona nie parodiowała Drepińskiej tylko ogół Polek „z Hollywood”. A że ta uznała, że to ona to dlatego chyba, że myśli tylko o sobie.
🥳🥳🥳
10 miesięcy temu
Rozumiem, ze Nosowska to ikona polskiej muzyki. Tylko dlaczego ktos taki jak ona reklamuje mleko.... Serio, az tak jej brakuje kasy. I w sumie po co to robi? Albo jest sie artysta albo sprzedawca a instagramie.
Ewa
10 miesięcy temu
Nie jestem fanką Derepieński, ale w jednym się z nią zgadzam. Nie byłoby problemu, gdyby to była zwykła satyra a nie materiał reklamowy produktu. Zarabianie na wyśmiewaniu innych ma jednak w sobie coś odstręczającego.
Nancy
10 miesięcy temu
"Wszystko dla zysku dla zysku cały ten porządek jest dla zysku" Szkoda, że Kasia też już jest dla zysku...
Nick
10 miesięcy temu
Nie trzeba być guru PR, aby stwierdzić od razu, że to nie jest dobry pomysł na kampanię dla tej marki. Trzeba było to zdjąć zanim nomen omen mleko (napój roślinny) się rozlało. Moim zdaniem wyleci marketer i Nosowska. Tylko musi to dojść do centrali firmy.
Najnowsze komentarze (518)
Upss
10 miesięcy temu
Może to przez to, że się nie interesuję, ale w życiu bym nie poznała Nosowskiej. Co ona że sobą zrobiła, że nie przypomina siebie ?
chapich
10 miesięcy temu
Syn Nosowskiej też jest modelem więc...
idras
10 miesięcy temu
Skończyła się kariera wokalna, to zaczęło się reklamowanie mleka...
San
10 miesięcy temu
Darzyłam K.Nosowską sympatią, bo myślałam, że stać ją na więcej niż zarobek czyimś kosztem... Ale takie czasy, że większość idoli dzięki mediom obnaża beznadziejne strony swojej natury i pozbawiają złudzeń. Szkoda. Co jej ta Derpieński szkodziła... Trochę to jednak babska zazdorść
Bars
10 miesięcy temu
Gdyby była to tylko parodia, to być może jeszcze ok, ale ewidentnie pani Katarzyna na wykpiwaniu tej drugiej zarabia, reklamuje produkt przy pomocy nazwiska Derpieński i to nie jest fair. No i pytanie gdzie leży granica między hejtem a satyrą?
Aga
10 miesięcy temu
Nareszcie głos rozsądku. pani Kasiu, zrobiła pani świetna robotę. Jeśli to ocuci choć jedną " postać" to będzie sukces. Naprawdę.
Brawo Carolin...
10 miesięcy temu
Żenująca Nosowska
ewqa
10 miesięcy temu
tam nie ma słowa o jakiejś Karolinie co wyszła za starego bogacza nie wiem dlaczego tak ubodło...
Magik
10 miesięcy temu
Kasa ponad wszystko
Jhgg
10 miesięcy temu
Pani Kasiu zabraniam Pani odpisywać tej patocelebrytce! Ona tego właśnie najbardziej pragnie, by było o niej głośno. Takie osoby najlepiej ukarać milczeniem i ignorancją, choć rozumiem, że język świerzbi!!!
Mmm
10 miesięcy temu
Dlaczego ta pani nikomu nie znana robi taki szum w okół siebie?? Ma okazje dzięki znanej osobie zaistnieć, nie ważne jak, byle o niej mówiono. Następny krok to będzie taniec z gwiazdami, a może nawet damy i wieśniaczki!!!
Henry
10 miesięcy temu
Gdzie w artykule jest choć słowo o tym co w temacie czyli o możliwości utraty kontraktu? Pracuje u was choć jedna myśląca osoba?
Yodin
10 miesięcy temu
Żeby to było chociaż zabawne, ale oglądanie tego jest po prostu żenujące
Promocja głup...
10 miesięcy temu
Pani Caroline tez kpi z innych kobiet które nie śpią z panami w wieku własnych dziadków ( skoro Kasia to dla niej babcia ) i nie korzystają z benefitów z tego tytułu. Promowanie pan które wiodą taki rodzaj życia jest zwyczajnie szkodliwe, to nie jest synonim sukcesu. Parodia jest trafiona, celna i w punkt , nie wiem z czym się pani Cariline nie zgadza ? Może te ciuchy za tanie ?
...
Następna strona