Trwa ładowanie...
Przejdź na
Witek
|

Jennifer Aniston ZALEWA SIĘ ŁZAMI NA WIZJI!

29
Podziel się

Aktorka była gościem w programie Ellen DeGeneres. Zobaczcie, co ją tak wzruszyło.

Jennifer Aniston ZALEWA SIĘ ŁZAMI NA WIZJI!
(East News)
bDnmOTYl

Choć na przestrzeni lat Jennifer Aniston zagrała w kilku filmach, to żadna rola nie zapadła widzom w pamięci tak, jak ta w kultowych Przyjaciołach. Niedawno donosiliśmy, że spotkanie po latach aktorów z serialu (uwiecznione na zdjęciu) nie było przypadkowe, bowiem już wiosną 2020 roku ma zadebiutować nowy odcinek emitowanego przed laty formatu.

bDnmOTYn

W związku z ostatnim zainteresowaniem, 50-latka coraz częściej bywa gościem popularnych programów. Ostatnio zasiadała na kanapie show Ellenn DeGeneres. Podczas odcinka wyemitowano fragment apelu błagającej o pomoc dla bezrobotnego ojca młodej dziewczyny. Elyse Kimball nakręciła wideo, w którym opowiada o tym, że w wieku zaledwie trzech lat straciła mamę, a tata, który wychował ją i jej siostrę, ma problemy finansowe.

Poświęcił się dla naszej trzyosobowej rodziny. Nie zasługuje na to - mogliśmy usłyszeć na nagraniu. On jest wszystkim, co mam. On jest moim życiem. To on prowadzi mnie przez dobre i złe chwile. Tym razem chcę mu coś dać. Chcę, żeby dostał coś, na co zasługuje, ale nie mogę tego zrobić bez czyjejś pomocy - mówiła zapłakana Elyse.

Apel dziewczyny bardzo wzruszył Jennifer, której nie udało się powstrzymać łez. Aktorka nie zdążyła ochłonąć, a w studio pojawiła się rodzina z nagrania. Jeff Kimball opowiedział gwieździe między innymi o walce żony z rakiem, co spowodowała kolejną falę łez.

W efekcie, potrzebująca rodzina zagrała w grę telefoniczną o nazwie "Say Whaaat?", po której wszyscy otrzymali karty Visa o łącznej wartości prawie 600 tysięcy dolarów. Ellen ogłosiła również, że wysyła rodzinę na wakacje do Paryża.

bDnmOTYt
bDnmOTYu
bDnmOTYO
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(29)
gość
12 miesięcy temu
Ellen zawsze będzie mi się kojarzyć z Łukaszem Jakóbiakiem...
Iwa74
12 miesięcy temu
Wspaniała kobieta😍
gosc
12 miesięcy temu
fajna babka z empatią dajcie już spokój
bDnmOTYP
Isia
12 miesięcy temu
Uwielbiam Ją ♥️
Rose
12 miesięcy temu
To fajna akcja ale w prawdziwym życiu innych j*bie jaką kto ma sytuacje rodzinną i finansową. Pracujesz, spalasz się a inni i tak kopią dołki byle mieć lepiej.
Najnowsze komentarze (29)
Bela
12 miesięcy temu
Piekna kobieta aktorka o dobrej duszy!❤️
kulka
12 miesięcy temu
Ta Ellen była brana pod uwagę jako Phoebe. Aż strach.
Dam
12 miesięcy temu
Dostali 150 tys.dolarow i miesieczna podroz po Europie, w tym Paryz,London, Grecja.
Hhh
12 miesięcy temu
Chyba dostali czek na 150 tys. dolarow, nie na 600
Jula
12 miesięcy temu
nie znosze tych programów gdzie znudzeni życiem celebryci pokazują jakimi to są takimi samymi ludźmi jak zwykli zjadacze. kiedyś hollywood takie nie było, gwiazdy były tajemnicze, intrygujące, można było snuć domysły itd teraz również dzięki insta i innym wynalazkom nie widzę w nich nic ciekawego. a już wyjątkowo działa mi na nerwy to jaranie się wszystkim co mają do powiedzenia mimo że zwykle to stek bzdur.
jkmdshwg
12 miesięcy temu
co za bzdury
Gosia
12 miesięcy temu
Co za perfidna manipulacja
gość
12 miesięcy temu
fajnie, że się zalewa łzami
bDnmOTYH
Teresa Z.
12 miesięcy temu
To jest właśnie patologia Ameryki! Ludzie, żeby coś osiągnąć, "wypruwają z siebie wnętrzności" ale w końcu i tak przyjdzie w rodzinie jakaś ciężka choroba i zadłużeni lądują na bruku!!!
Rose
12 miesięcy temu
To fajna akcja ale w prawdziwym życiu innych j*bie jaką kto ma sytuacje rodzinną i finansową. Pracujesz, spalasz się a inni i tak kopią dołki byle mieć lepiej.
hohohh
12 miesięcy temu
amerykanie maja gest. jak juz pomagaja to na maxa pomagaja a nie jakies tam drobne na przetrwanie.
lon
12 miesięcy temu
Dużo lepiej jest dać ludziom pracę, dali duuuużo kasy człowiekowi który nigdy nie miał pieniędzy....
Mary b
12 miesięcy temu
Ależ brzydka
Jsns
12 miesięcy temu
Jest aktorką płacze na zawolanie
bDnmOTZj