Trwa ładowanie...
Przejdź na
Baby
|

Justyna Żyła ZNOWU uderza w Piotra Żyłę! "Były mąż ZABIERA SAMOCHÓD NASZYM DZIECIOM"

1029
Podziel się:

Justyna Żyła popełniła bełkotliwy wpis, w którym starała dopiec Piotrowi Żyle i jego nowej dziewczynie. Myślicie, że skoczek odpowie?

Justyna Żyła ZNOWU uderza w Piotra Żyłę! "Były mąż ZABIERA SAMOCHÓD NASZYM DZIECIOM"
Justyna Żyła znowu uderza w byłego męża (AKPA)
bEUXOpFh

Justyna Żyła zasłynęła w mediach tym, że zaczęła publicznie prać brudy i opowiadać o niewierności Piotra Żyły. Później aspirująca celebrytka z niepowodzeniem próbowała sił w Tańcu z gwiazdami i internetowym programie kulinarnym, więc dla podtrzymania zainteresowania swoją osobą nadal robi to, co wychodzi jej najlepiej: oczernia byłego męża.

Ostatnio Justyna Żyła popełniła bardzo dziwny i bełkotliwy wpis, w którym najwyraźniej chciała dać do zrozumienia, że Piotr zabrał jej samochód, a w międzyczasie nowa dziewczyna skoczka wozi się Jaguarem.

bEUXOpFj

A jak to u Was, były mąż zabiera samochód tobie i naszym dzieciom, smutne, kiedy pytam go, ile za jego jaguara partnerka zapłaciła

sarkazm moglibyśmy się mieć jak królowie

ale Pi.O żuć

w obłudzie, zakłamaniu? Są wartości i ludzie ślą Których warto.

bEUXOpFp

(pisownia oryginalna)

Nie, drodzy Pudelkowicze, nie jest to biały wiersz ani też fragment nowej powieści Doroty Masłowskiej. To po prostu zapis myśli Justyny Żyły.

Zobacz także: Justyna Żyła mierzy się z hejtem: "Staram się tym nie przejmować"

Jak domniemamy, Żyłę mogła zirytować instagramowa relacja obecnej partnerki skoczka, Marceliny Ziętek. Dziewczyna Piotra Żyły przed świętami pochwaliła się tym, jak wyciąga choinkę ze swojego SUV-a klasy premium. Tymczasem Justyna Żyła już wcześniej wypowiadała się ostro o Ziętek w wiadomościach do byłego męża.

bEUXOpFq

Myślicie, że Piotr odpowie na zaczepkę?

bEUXOpFr
bEUXOpFs
bEUXOpFK
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(1029)
Gość
11 miesięcy temu
Pani Justyno niech Pani kupi sobie samochód za swoje pieniążki, przecież nie można cały czas liczyć na kasę od byłego męża.
Hoho
11 miesięcy temu
Dlatego zawsze trzeba mieć swoją prace, swoje pieniądze, nawet jak mąż jest bogaty, bo niestety podział majątku niczego nie gwarantuje. Nawet dzieciom. Dlatego dziwie się kobieta które ciagle są na utrzymaniu faceta, ze się nie boją o siebie i swoje dzieci.
Wwww
11 miesięcy temu
Straszne te smsy
bEUXOpFL
Gośka
11 miesięcy temu
Tylko dzieci szkoda.
Paulina
11 miesięcy temu
Justynka odpuść :(
Najnowsze komentarze (1029)
Sandra
9 miesięcy temu
NIEZABIERA SIE CUDZYCH MEZOW I OJCA DZIECIOM TE PANIENKI LECA NA KASE W CHODZA DO LOZKA Z FACETAMI ZONATYMI CIERPIA TYLKO DZIECI NIENAWIDZE TYCH PANIENEK CO ROZBIJAJA RODZINY 🤦🤦🤦🇮🇹
timek
9 miesięcy temu
Ręce opadają. Pani Justyno, trochę honoru!
Gość
9 miesięcy temu
Zabrał wszystko, zostawil z dlugami i zniknął. Chcesz tak?
Sprawiedliwy
11 miesięcy temu
Pani Justyno ma Pani dwójkę dzieci trzeba odpuścić byłemu mężowi takie zachowanie nie wpłynie dobrze na wychowanie dzieci.Kolezanki i koledzy będą się śmiać z Pani dzieci czy to potrzebne.
Beeeef
11 miesięcy temu
"Myślicie, że skoczek odpowie?" xD co to kurde beef jakiś :D Ręce opadają, odwalcie się od ich życia i przestańcie promować ludzi niehonorowych. 1026 komentarzy widzę i żałuje że zabieracie ludzią ich cenny czas bo mimo fejmu nie powinno sie tego promować. Przenosząc tą sprawę do opini publicznej, udostępniają takie wiadomości są siebie warci. Nie potrzebny ludziom finał ich historii. Mąż i żona xD strach się bać jak postępują z obcymi ludźmi. Powinni co najwyżej służyć jako przykład, w jaki sposób nie powinno się rozchodzić. Wstyd dla nas wszystkich że w ogóle musimy temu czas poświęcać, zacznijmy się w końcu podnosić wartości jako naród.
Zdruzgotana
11 miesięcy temu
Kobieto!!!! Przestań już toczyć bój z byłym mężem. Nie masz za grosz honoru. Weź się w końcu za uczciwa prace. Wtedy może poczujesz szacunek dla siebie. Na tą chwilę.... To lepiej nie mowic
Monia37
11 miesięcy temu
biedna kobieta, całe życie w cieniu sławnego męża
ela
11 miesięcy temu
musi mieć kasę dla kochanki
bEUXOpFD
Antonina
11 miesięcy temu
Kobieto ! opamietaj sie!
martyna
11 miesięcy temu
do Homo sapiens: spolecznie ewoluowalismy, mamy dzis takie innowacje o ktorych Jaskiniowcom nawet sie nie snilo = Ubezpieczenia. Ewoluujemy w tym momencie jeszcze szybciej - wystarczy spojrzec na statystyki dotyczace rozwodow i porownac status quo ze wczesniejszymy pokoleniami. Te dane powinny dac wspolczesnym Paniom do myslenia. Wasze zwiazki partnerskie i malzenskie nie sa dane raz na zawsze. Mezowi moga za chwile przestac podobac sie problemy domowe i to ze przez brak kontaktu z rynkiem pracy blyskotliwoscia nie dorownujecie jego atrakcyjnej, mlodej i przebojowej wspolpracownicy. Dlatego wazne jest by Kobitka walczyla o Wspolne wychowywanie pociech. Jesli Partner chce dzieci i zarabia jak Pan Zyla to sa i na to rozwiazania: nianie, nauczycielki, opiekunki. A Pani Zyla idzie na rynek pracy i dziala.
b.b.
11 miesięcy temu
Szanowna pani polecam taki niezawodny sposób: zamiast skupiać sie na bełkotliwych wpisach w mediach społecznościowych, proszę znaleźć pracę i zaczac na siebie zarabiać.
anka
11 miesięcy temu
pudel nie hejtuj odpuść bo to jest matka i za swoimi dziećmi
sasvbbv
11 miesięcy temu
jak matka nie radzi sobie z opieką nad dziećmi to może tacie oddać?
sas
11 miesięcy temu
po co? po co to?
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEUXOpGw
bEUXOpGx
bEUXOpGy
bEUXOpGz
bEUXOpGA
bEUXOpGf