Meghan Markle z pewnością inaczej wyobrażała sobie swoją karierę po odejściu z brytyjskiej rodziny królewskiej. W końcu eks-aktorka i jej mąż już na starcie zostali obsypani intratnymi ofertami i kontraktami z Spotify i Netflixem opiewającymi na zawrotne kwoty, o których nawet dużo bardziej uznane nazwiska mogłyby tylko pomarzyć. Wszystkie te starania spełzły jednak na niczym, bo choć Meghan i Harry’emu nadal towarzyszy ogromne zainteresowanie, to ciężko którykolwiek z ich projektów uznać za sukces. A lista porażek tylko się wydłuża.
Zobacz też: Pracownicy UCIEKAJĄ od Meghan Markle i Harry'ego
Dżemowa wpadka Meghan Markle
Ostatnio na zawodowym horyzoncie Meghan Markle pojawił się promyk nadziei. Nowości z jej luksusowej kulinarnej marki "As Ever", m.in. miody i dżemy, spotkały się ze sporym zainteresowaniem fanów. Produkty miały się bardzo szybko wyprzedać, a eks-księżna szybko odtrąbiła sukces. Niestety, radość okazała się przedwczesna, bo przedsiębiorcza (?) celebrytka zaliczyła kolejną wtopę. Jak donoszą amerykańskie media, marka Meghan sprzedała za dużo morelowych smarowideł i okazało się, że… nie mają ich aż tyle na stanie. Klienci otrzymali oficjalne mejle, w których firma przeprasza ich za niemożność zrealizowania zamówienia.
Ze względu na duży popyt, nie możemy w tej chwili zrealizować twojego zamówienia na dżem morelowy. Dziękujemy za zrozumienie - czytamy w wiadomości.
"As Ever" zapewniło klientów o natychmiastowym zwrocie pieniędzy. Co więcej, Meghan obiecuje też swoim fanom darmowy słoik dżemu, gdy ten tylko wróci na magazyn. To ci dopiero rekin biznesu - mogła zarobić, a jeszcze straci! Na pocieszenie, rozczarowani klienci w większości docenili gest gwiazdy. W końcu kto by nie chciał spróbować dżemu księżnej za darmo, nawet jeśli ze sporym opóźnieniem…
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
To nie pierwsza taka wpadka ze strony Meghan i jej ekipy. W kwietniu miała miejsce podobna sytuacja, tyle, że z miodem, który pojawił się w sprzedaży jako "limitowana edycja". Ktoś tu ma ewidentne problemy z oszacowaniem popytu… Dżemy Markle, jeszcze przed opisywaną wyżej wpadką, również wzbudziły kontrowersje. Internetowi specjaliści od konfitur spierali się, czy w ogóle można nazwać je dżemami, czy to tylko ordynarne smarowidła.
Myślicie, że Meghan stworzy kiedyś biznes, który będzie dochodowy? Póki co, można odnieść wrażenie, że zarabiają na niej wszyscy dookoła, ale ona sama już nie bardzo...
Z okazji 30. lat Wirtualnej Polski zapraszamy do udziału w konkursie "Za co kochasz internet?". Do wygrania aż kilkaset podwójnych biletów na wyjątkowy koncert sanah, który odbędzie się 19 września 2025 r. na PGE Narodowym. Pokaż swoją kreatywność i świętuj razem z nami! Szczegóły i formularz zgłoszeniowy znajdziesz na stronie 30lat.wp.pl/konkurs