Trwa ładowanie...
Przejdź na
Witek
Witek
|

Kolejna youtuberka narzeka na "wypustki" w kosmetykach Julii Wieniawy: "SĄ DOŚĆ TWARDE"

84
Podziel się:

Adrianna z kanału True Beauty Is Internal oceniła produkty, które wypuściła na rynek 21-letnia celebrytka, jako "standardowe, niewyróżniające się ani jakością, ani ilością produktu". Przetestujecie na własnej skórze?

Kolejna youtuberka narzeka na "wypustki" w kosmetykach Julii Wieniawy: "SĄ DOŚĆ TWARDE"
Youtuberka szczerze o kosmetykach Julii Wieniawy (Instagram)

W związku z tym, że Julia Wieniawa to bez wątpienia jedna z bardziej przedsiębiorczych polskich celebrytek, kwestią czasu był jakiś autorski projektem, który zapewni jej jeszcze większe zyski.

Pod koniec września Julka poinformowała o starcie nowej marki kosmetycznej, zapewniając "skromnie", że przygotowane przez nią produkty będą "za*ebiste".

Kosmetyki "by Wieniawa" trafiły do sprzedaży 21 września i mimo dość wysokich cen, błyskawicznie zwróciły uwagę celebrytek oraz zwykłych ciekawych nowości internautek. Choć koleżanki z branży Julki nie kryły zachwytów nad pomadkami i tuszem do rzęs, dziękując na nadesłane kurierem podarki, kilka influencerek beauty pokusiło się o rzetelną opinię. Youtuberki były dość zgodne w ocenie kosmetyków wszechstronnej 21-latki. Większość wyraziła swoje zaniepokojenie faktem, że pomadki zawierają elementy, które drażnią usta i mogą powodować zadrapania. Nie zabrakło także oskarżeń o zbytnią inspirację innymi dostępnymi na rynku produktami.

Zobacz także: Wieniawa o swojej marce kosmetycznej: "Skoro Kylie Jenner może, to czemu ja nie mogę!"

Swoje trzy grosze do dyskusji na temat jakości produktów wypuszczonych na rynek przez celebrytkę postanowiła także wtrącić niejaka Adrianna, funkcjonująca w serwisie YouTube jako True Beauty Is Internal. Twórczyni internetowa, która może poszczycić się ponad milionem subskrypcji, poświęciła kosmetykom Wieniawy jeden ze swoich filmów.

Na wstępie 25-latka podkreśliła, że produkty zostały jej przysłane, następnie przeszła do oceny opakowań, które jak stwierdziła, niczym nie różnią się od tych, w które pakują kosmetyki inne firmy.

Są ładne, estetyczne, wpisują się w tę samą estetykę, którą promuje teraz większość firm - stwierdza youtuberka i dodaje: Jak po raz pierwszy zobaczyłam to opakowanie, to od razu stwierdziłam, że jest łudząco podobne do kosmetyków Fenty Beauty od Rihanny! Ten kształt, ten kolor... Są bardzo podobne!

Adrianna oceniła, że ceny pomadek nie należą do najniższych, a cena nie jest współmierna do wielkości szminki.

Jak na tak niewielką ilość produktu, to ta cena jest wysoka...- podsumowała.

Youtuberki nie ominęło też "spotkanie" z wypustkami, na które narzekała większość konsumentek.

Rzeczywiście są dość twarde, zdecydowanie czuć je na ustach. Nie wiem, czy to jakiś błąd produkcji, czy naturalne składniki, które się wytrąciły... - zastanawiała się.

Adrianna przetestowała również tusz do rzęs z Jusee Cosmetics, stwierdzając krótko:

Nie mówię, że ta maskara jest zła. Powiedziałabym raczej, że jest za droga i efekt jest zbyt normalny, jak na to, żeby wydawać na nią aż 89 złotych - powiedziała w trwającym prawie 15 minut filmiku, na zakończenie zaś podsumowała swoją recenzję:

Czy powiedziałabym, że są to kosmetyki złe? Nie, absolutnie nie. Są to kosmetyki standardowe, niewyróżniające się ani jakością, ani ilością produktu - wyznała szczerze, zdradzając też, że gdy produkty się jej skończą, nie zdecyduje się zakupić kolejnych z własnej kieszeni.

Julka będzie zawiedziona?

Zobacz także: Bardzo SZCZERA recenzja kosmetyków JULII WIENIAWY 👎 CO JEST NIE TAK?
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(84)
mkfg
4 lata temu
Tworzy ktoś inny, firmuje ktoś inny. To jak Barbie na piórniku.
Nick
4 lata temu
Nie, szkoda mi pieniędzy 😅
Lol
4 lata temu
Kto to kupuje ?
Mmm
4 lata temu
A może sama nocami miesza składniki w piwnicy, stąd te grudy?
KOn
4 lata temu
Dostala je za darmo, stwierdzila ze nie kupiłaby ich, czyli szmelc jest nic nie warty
Najnowsze komentarze (84)
Sobiech
4 lata temu
My faceci mamy gdzieś za ile te kosmetyki. Bez tego jesteście piękne.
Mika
4 lata temu
Pragnę tylko zauważyć że Adrianna zmieniła nazwę kanału na true beauty i to już jakiś czas temu. Więc kanału true beauty is internal nie istnieje. 😇
Ketjow
4 lata temu
Jessica Mercedes numer 2. Przywykła do brania dobrych pieniędzy za byle jaki chłam ( produkcje telewizyjne) i dalej powiela ten schemat.
Nie naiwna
4 lata temu
A Wieniawa już ma nowego chlopaka????????
Asia
4 lata temu
Znalazły receptę na rozgłos... krytykowanie kosmetyków Wieniawy. Ile ich jeszcze będzie... Małolaty się nudzą i szukają atencji w internecie.
Dobregodnia
4 lata temu
Jola najlepsza w świecie jest!!!
Gonia
4 lata temu
Dziwne jest to dla mnie, że ludzie kupują kosmetyki po 100 złoty, aby się przekonać czy na pewno są aż tak złe jak piszą inni. Ja robię odwrotnie, kwestia gustu.
Zła nazwa
4 lata temu
Jej kanał nazywa się True BEAUTY
stara mężatka
4 lata temu
jednego nie rozumiem, po co kupować byle g.. i potem jęczeć w internetach że mało a drogo.
kredka
4 lata temu
Podejrzerwam, że współpraca z jakąś znaną marką i wydanie swojej kolekcji limitowanej np MUR, Wibo, Eveline wyszłoby lepiej. A ona chciała być nową Kingą Rusin...
kredka
4 lata temu
Próbowałam ich i kosmetyki Bell z Biedry mają lepszą konsystencję i kolory :)
Fhu
4 lata temu
Żadnych kosmetyków Wieniawy nie mam zamiaru kupować.
Kris
4 lata temu
Te kosmetyki przecież i tak w Chinach powstają Ona tylko projekt logo i napisów do fabryki wysyła Za około 30 tys PLN każdy może zacząć „produkować” kosmetyki Główna praca to jedynie marketing w środku jest to samo co w innych takich produktach
Lisia
4 lata temu
Ada zmieniła nazwę , skróciła na True Beauty
...
Następna strona