Jeśli zapytacie nas, co 15 maja robili w Cannes Charlie XCX, Gabriette, Georgia May Jagger, Jerry Hall i wielu, wieeeelu innych celebrytów, odpowiemy: rozkręcali najlepszą imprezę tegorocznego sezonu Crack Into Pleasure! Pełną gorrrących rytmów i zimnychhh lodów Magnum. Na imprezie nie mogło zabraknąć polskich gwiazd – ambasadorów Magnum – Julii Kuczyńskiej Maffashion oraz Macieja Musiała.
Polskim ambasadorom towarzyszyła uznana fotografka światowej klasy, Dorota Szulc. A o ich stroje zadbał duet MMC Studio – znany ze swojego wysmakowanego stylu i autorskiego podejścia do mody.
Jak powiedziała Marta Linowska, Ice Cream Premium Marketingu Manager Poland & EE w Unilever:
W Magnum wierzymy, że przyjemność ma ogromnie znaczenie w życiu każdego człowieka. Chcemy wspólnie celebrować wolność, autentyczność, przestrzeń na akceptację i tolerancję – chcemy przełamywać schematy. To motto powoduje, że z każdym rokiem coraz skuteczniej rozbudzamy apetyt na przyjemność."
I okazuje się, że tą przyjemnością jest nieskrępowane cieszenie się niezrównanym smakiem zimnych lodów przy gorącej playliście ułożonej przez naszą ulubioną #bratgirl Charlie XCX oraz zaproszonych przez nią artystów – Jamiego xx, George'a Daniela z The 1975 oraz rapera Yung Leana! Taka kombinacja mogła skończyć się tylko najbardziej epicką celebracją wolności i dobrego smaku, jaką Cannes widziało (a umówmy się – widziało wiele!). Powiemy tylko, że goście porzucili wszelkie ograniczenia, a sama Charli XCX zachwyciła w archiwalnej kreacji Vivienne Westwood.
Płatna współpraca z marką Magnum