Trwa ładowanie...
Przejdź na
Witek
|

Mateusz Borkowski z "Gogglebox" chwali się zdjęciem bez koszulki. Fani pod wrażeniem: "PODZIWIAM ZA ODWAGĘ" (FOTO)

161
Podziel się

Ulubieniec widzów Big Boy pokazał, jak wygląda jego ciało po zrzuceniu 160 kilogramów.

Mateusz Borkowski z "Gogglebox" chwali się zdjęciem bez koszulki. Fani pod wrażeniem: "PODZIWIAM ZA ODWAGĘ" (FOTO)
Mateusz Borkowski pokazał ciało po zrzuceniu 160 kilogramów (Instagram)
bCPenJAl

Mateusz Borkowski jest obok Sylwii Bomby i Ewy Mrozowskiej jedną z bardziej rozpoznawalnych "gwiazd" formatu Gogglebox. Przed telewizorem. Big Boy dał się poznać za sprawą swoich wyjątkowo trafnych komentarzy, błyskawicznie zyskując sympatię widzów. Jednakże szerszą rozpoznawalność zyskał dopiero dzięki swojej imponującej metamorfozie.

Ostatecznie zmagającemu się przez lata z otyłością Mateuszowi udało się zrzucić aż 160 kilogramów. W efekcie od jakiegoś czasu możemy oglądać jego znacznie odchudzoną wersję. Borkowski prężnie działa w sieci, gdzie do tej pory ochoczo dokumentuje swoją walkę o nową sylwetkę. Mężczyzna bez owijania w bawełnę opisuje kulisy pozbywania się tak dużej ilości zbędnych kilogramów, pokazując za pośrednictwem mediów społecznościowych swoją zwiotczałą skórę.

bCPenJAn

Sylwia Bomba z "Gogglebox" ważyła 90 kg. Opowiedziała nam, jak schudła

O opublikowanie odważnego zdjęcia bez koszulki Big Boy pokusił się także z okazji ostatnich urodzin. Fotografię, na której pozuje z balonem w ręce, okrasił podsumowującym ostatnie lata podpisem:

35 lat na karku i 4 lata formy olimpijskiej tak nieidealnej. Zazdro, wiem, ale Goodlife Forever trwa i trwać będzie - czytamy pod zdjęciem dumnego z siebie jubilata.

bCPenJAt

Pod swoim postem Borkowski mógł liczyć na ogrom życzeń urodzinowych, a także słów wsparcia i uznania:

"Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! Brawo za metamorfozę i szacunek dla Ciebie za odwagę",

"Bardzo Cię podziwiam",

"Big Boy właśnie pokazał, że ma jaja większe od innych",

bCPenJAu

"Podziwiam za odwagę. Super metamorfoza. Uwielbiam Cię. Spełnienia marzeń" - czytamy.

Na Was też jego przemiana robi takie wrażenie?

bCPenJAv
bCPenJAO
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(161)
ddd
miesiąc temu
Jego komentarze nie sa trafne a szowinistyczne..
Ddk
miesiąc temu
Ulubieniec widzów?Dobry żart...koleś ma problem z kobietami,a te teksty na temat kobiet powinny być już dawno ukarane.Dziwię się ,że jeszcze nikt się tym nie zajął.
Taktak
miesiąc temu
Wszystko super. Ale to dzięki medycynie. Silna wola jest trudniejsza do ogarnięcia niż zapłata za skalpel przy zmniejszeniu żołądka. No, ale liczy się efekt oraz zmiana stylu życiu na zawsze.
bCPenJAP
Baba
miesiąc temu
Wszystko ładnie pięknie, ale bardzo razi mnie jego szowinizm. Nie należy do osób, które powinny krytykować innych, a na temat kobiet ma zawsze wiele do powiedzenia i to albo ma cycki za małe, za duże i tym podobne teksty. Nie cierpię typa.
jak
miesiąc temu
ulubieniec? czyj? najwiekszy prostak.
Najnowsze komentarze (161)
Inga
4 tyg. temu
Bardzo schudł i za to faktycznie należą mu się gratulacje. Ja też się ciesze, że w odpowiednim momencie postanowiłam wziąć się za siebie i trochę zrzucić. Zamówiłam sobie nawet catering dietetyczny warszawski dzień i to była bardzo dobra decyzja.
Iska
miesiąc temu
Ten facet obraża wszystkich uważa się za siódmy cud świata niestety wszystko ma oprócz kultury.
Sylwia
miesiąc temu
Wielki szacun dla tego pana 👏👍👌
Lia
miesiąc temu
a ja sie pytam o znikajace tatuaze? raz ma na klacie a raz nie... czary mary
Gosc
miesiąc temu
Jak ja bym schudła tylko 20 kg to bym miała więcej skóry niż nasz bohater Podziwiam i pozdrawiam Chudy czy gruby widać ze jestes gosciu spoko
Anka
miesiąc temu
Szczerze mowiac to facet jest straszny. Jego komentarze nie sa ani inteligentne ani zabawne. Przy kazdym wypowiadanym zdaniu ryczy jak zazynany bawol, rzuca sie na tym fotelu jakby mial jakis atak. Jego komentarze sa pelne jadu i zlosliwosci. Kazdego potrafi skrytykowac i po kazdym pojechac. Glownie po kobietach. Przerost formy nad trescia. Przykre
Aga
miesiąc temu
Teraz już wiem dlaczego on tak się zachowuje, poprostu nie radzi sobie ze sobą
ygf
miesiąc temu
ze skrajnosci w skrajnosc. ani jedno ani drugie fajnie.
bCPenJAH
Dora
miesiąc temu
Obrzydliwe zdjecie po co się rozbierać
Dddd
miesiąc temu
I co z tego jak rozum ciągle ten sam... Żal go słuchać.
Aga niejaka
miesiąc temu
Aga
Aga niejaka
miesiąc temu
Aga
MaLena
miesiąc temu
A ja go lubię 😊 Wszystkiego najlepszego 👊💪
cruella
miesiąc temu
nie jest to ladne ale pokazuje jaka droge pokonal. mam nadzieje ze jest z tego dumny.cos za cos. a swoja droga dla mnie nie jest to takie paskudne.bylabym w stanie to zaakceptowac u faceta do ktorego cos czuje.
...
Następna strona
bCPenJBj