Trwa ładowanie...
Przejdź na
Dymek
|

Natsu dziękuje za wsparcie i PRZEPRASZA fanów: "Moje wybory w młodości NIE BYŁY DOBRE..."

204
Podziel się

W najnowszym wpisie opublikowanym na Instagramie Natsu wyznała także, że nie zamierza odchodzić ze świata internetu. "Nie będę się ukrywać ani poddawać" - zapowiada.

Natsu dziękuje za wsparcie i PRZEPRASZA fanów: "Moje wybory w młodości NIE BYŁY DOBRE..."
Natsu dziękuje za wsparcie (Instagram)
bEhtLyaJ

W nocy ze środy na czwartek do sieci wyciekły stare nagrania jednej z członkiń Teamu XNatsu. Filmy pochodziły z tzw. seks-kamerek i przedstawiały roznegliżowaną Natalię Karczmarczyk.

W mediach dość prędko zrobiło się o tym głośno. Co istotne, Natsu wcale nie zamierzała w tym temacie milczeć. Zabrała głos, tłumacząc się na InstaStory:

bEhtLyaL

Sytuacja, o której tutaj mówimy, miała miejsce cztery lata temu i jest to okres w moim życiu, do którego nigdy więcej nie chciałam wracać... Byłam młoda, głupia, omamiona - wyznała. Ale czasu nie cofnę i nic już z tym w tym momencie nie zrobię.

W piątek youtuberka zamieściła na Instagramie wpis nawiązujący do wycieku jej roznegliżowanych zdjęć i filmów. Już na samym jego początku podziękowała za okazane jej wsparcie oraz przeprosiła wszystkich tych, których zawiodła.

Bardzo dziękuję za wsparcie, w szczególności najbliższym mi osobom, które są przy mnie w tych momentach. Z perspektywy czasu wiem, że moje wybory w młodości nie były dobre, ale wyciągnęłam wnioski i dzięki temu mogę bardziej docenić to, jakim człowiekiem jestem teraz i jak wygląda moje życie. Przepraszam, jeśli kogoś z Was zawiodłam.

bEhtLyaR

W dalszej części Natsu wyznaje, że nie zamierza zniknąć z internetu.

Nie będę się ukrywać ani poddawać, podjęłam decyzję, że idę dalej naprzód, będąc silniejsza o kolejne doświadczenie w moim życiu - czytamy.

bEhtLyaS
bEhtLybm
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(204)
Anka
miesiąc temu
Cały jej Instagram to fotki z gołym brzuchem, krótkie spódniczki, kozaczki, długie pazury, wydete usteczka. A teraz, kiedy tak afera, to zdjęcie dziewczynki w dresiku, z herbatką, ubraną od stóp do głów, w kolorowych skarpetkach. Przecież to śmierdzi z daleka. Doradzono jej by teraz z tej strony uderzyć, w takie niewinne tony popaść. Ta dziewczyna robi wszystko z wyrachowania, ma wszystko wykalkulowane. A ci młodzi stają za nią. Nie, no w sumie praca na kamerkach jest ok, a to, że odziera z godności, to, co tam, co to w ogóle godność dzisiaj dla młodych ludzi. #muremzanatsu
Nik
miesiąc temu
Losie.... przeciez ona ma najeiwkszy odbior w grupie wiekowej 8-12 lat.... daje przykad ze cialem mozna zdobyc wiecej niz glowa.... Swiat zwariowal
Goa
miesiąc temu
No jasne, że nie zrezygnuje bo hajs musi się zgadzać
bEhtLybn
Xdd
miesiąc temu
13 latki i faceci ją bronią 😂
Ryba
miesiąc temu
Serio? Ta pani ma od początku taki sam kontent, praca ciałem, czy wcześniej kamery, czy aktualny wizerunek opiera się tylko i wyłącznie na mniej lub bardziej rozebranych ujęciach. Jej fani to dzieci 8-12 lat. Serio rodzice? Mam tyle samo lat co ta pani, 6, 5, 4 lata temu też chciałam mieć hajs na fajne ciuchy, kosmetyki i imprezy. Co zrobiłam? Ano, zapie*** w smażalni ryb nad morzem cały sezon, pomagałam ciotce w sklepie, w roku szkolnym dawałam korki z angielskiego. Nie, święta nie jestem, ale taka forma pracy jaką uprawia ta pani nawet mi przez myśl nie przeszła. Najstarszy zawód świata, był, jest i będzie, tak samo jak i fakt, że to, iż osoby go uprawiające to margines społeczny, patologia, u tej kobiety tym większa, że dorabiała sobie na waciki, nie na chleb. Dziękuję za uwagę.
Najnowsze komentarze (204)
Marlenka69
3 dni temu
no ja nie wiem, mi tam nic nie przeszkadzało 😉
TAKA PRAWDA
miesiąc temu
Ludzie łykają tą ściemy jak młode pelikany. Przecież to wszystko jest przemyślanym działaniem marketingowym. Ile czasu można wciskać lody małolatom? Teraz czas uderzyć w starszy target, a tam bardzo dobrze sprzedaje się seks. I tyle.
Armando
miesiąc temu
Ma bodajże 24 lata? a gada że była wtedy młoda? a teraz jest stara? co z aironia.
Obiektywny
miesiąc temu
Pamiętajcie żeby tego co ona robiła na kamerkach nie nazywać prostytucją, gdyż to nieprawda. Za pieniądze rozbierają się również aktorki filmowe, wiele modelek, dziewczyny w magazynach erotycznych. One wszystkie uprawiają prostytucję? Natsu nigdy nie sprzedawała swojego ciała, a jedynie przekaz audiowizualny. To coś całkiem innego.
on 18cm
miesiąc temu
ja chodze na prostytutki bo mi sie nie chce uzerac z dziewczynami. 200zl i jest ostra jazda :)
Koko euro spo...
miesiąc temu
Dresik i herbatka. Aniołek żywcem. No może jej fani, czyli dzieciaki od 8 do 13 lat dadzą się nabrac, ale reszta ogarniętych raczej nie. Każdy jutuber/influenser jak coś nawywija to wstawia oświadczenie bez makijażu, zmęczony, smutny, w dresiku i robi z siebie ofiarę. Fani łykają durne tłumaczenia, patologiczna gwiazda wraca do łask i kasa się zgadza. Drodzy rodzice, zacznijcie kontrolować jakich fanów mają Wasze dzieci, popularność tej Natsu jest przerażająca, bo nie wnosi ona żadnych wartościowych treści w życie Waszych dzieci, wręcz odwrotnie. Bohaterka tej afery to osoba od początku do końca wyrachowana, prosta i pusta, szkodliwa społecznie, chociaż ona nie widzi w tym problemu. Przeprosi i ma byś cacy, mało tego, będzie kontynuować ogłupianie Waszych dzieciaków, generować głupotę i bezwartościowe, sztuczne życie. Łatwe życie za obnażanie ciała. Uważajcie rodzice, bo zaraz będzie wysyp dzieci na kamerkach, w sumie takie sytuacje juz były, a później płacz, próby samo****, psycholog, psychiatra.
Ryba
miesiąc temu
Serio? Ta pani ma od początku taki sam kontent, praca ciałem, czy wcześniej kamery, czy aktualny wizerunek opiera się tylko i wyłącznie na mniej lub bardziej rozebranych ujęciach. Jej fani to dzieci 8-12 lat. Serio rodzice? Mam tyle samo lat co ta pani, 6, 5, 4 lata temu też chciałam mieć hajs na fajne ciuchy, kosmetyki i imprezy. Co zrobiłam? Ano, zapie*** w smażalni ryb nad morzem cały sezon, pomagałam ciotce w sklepie, w roku szkolnym dawałam korki z angielskiego. Nie, święta nie jestem, ale taka forma pracy jaką uprawia ta pani nawet mi przez myśl nie przeszła. Najstarszy zawód świata, był, jest i będzie, tak samo jak i fakt, że to, iż osoby go uprawiające to margines społeczny, patologia, u tej kobiety tym większa, że dorabiała sobie na waciki, nie na chleb. Dziękuję za uwagę.
Ble
miesiąc temu
Nie wierzę, że tacy ludzie sami się wypromowali to jest mafia show biznesu - inwestują w takie miernoty, kreują, wynajmują agencje pijarowskie s później wyciskają jak cytrynę więc wiadomo, że tak łatwo nie pozwolą jej zniknąć z internetu
bEhtLybf
Chik
miesiąc temu
NIE TY PIERWSZA I NIE OSTATNIA TYLKO U CIEBIE WYCIEKŁO A U INNYCH JESZCZE NIE
gosc
miesiąc temu
skoro to lubi to niech sie tak bawi i zarabia jak chce
Jajo
miesiąc temu
Pozostawie to do oceny jej rodzinie.
opinia
miesiąc temu
Kim Kardashian i Paris Hilton pokazały dużo więcej niż Natsu, ale nie występowały przed kamerką, lecz robiły to z chłopakami. Dlatego jestem prawie pewien, że jakby Natsu uprawiała seks ze swoim chłopakiem (nawet przed kamerką), to miałaby mniejszy hejt, niż obecnie bo wtedy nie można by tylko ją krytykować, bo byliby we dwójkę. Natomiast to że występowała sama plus zabawka działa na jej niekorzyść.
ersio
miesiąc temu
Większość dziewczyn na kamerkach używa oprócz tych mini różowych zabaweczek (tak zwane Lush) także dilda. Niestety w przypadku Natsu nie widzę tego drugiego. Bardzo szkoda bo wtedy nagrania z jej udziałem byłyby dużo lepsze. Oczywiście najlepszy byłby seks z chłopakiem, ale widocznie w tamtym czasie go nie miała.
gosc
miesiąc temu
lubi to robi to proste
...
Następna strona
bEhtLybH