Ohme o pracy w TVN i "miłości do siebie": "NIE LUBIĘ BYĆ GLAMOUR"

71
Podziel się

"Wszyscy mówili: Boże, jak ty pięknie wyglądasz. Mam nadzieję, że to jest taka ewolucja."

O Małgorzacie Ohme zrobiło się głośno trzy lata temu, kiedy nasz czytelnik zrobił jej romantyczne zdjęcia z Bartoszem Węglarczykiem. Oboje byli wtedy w związkach małżeńskich. Telewizyjna psycholog doradzała dziennikarzowi tak skutecznie, że bardzo się do siebie zbliżyli. Potem została doceniona przez TVN. Obecnie zasiada w fotelu jurora nowego kontrowersyjnego programu z udziałem dzieci, Aplauz, aplauz. Ohme żali się, że na potrzeby show musiała zmienić swój styl, a wolałaby być taka, jak widzi siebie rano w lustrze. To, jak sama określa, "trudne doświadczenie" dało jej jednak cenną "lekcję miłości do siebie".

Chciałam być taka, jaką widzę siebie rano w lustrze. Dla mnie to jest trudne doświadczenie. I to jest świat, w którym oprócz tego, co masz w głowie, ważne jest to, jak wyglądasz. Mam mnóstwo obiekcji i wątpliwości. Nie lubię też być glamour, bo chcę być blisko ludzi. I mam wrażenie, że te kilometry makijażu powoduje, że z przeciętnym człowiekiem jestem w ogóle za szybą. Dopiero teraz odważyłam się inaczej niż prosto uczesać włosy, wszyscy nagle mówili: Boże, jak ty pięknie wyglądasz. Mam nadzieję, że to jest taka ewolucja, bo każdej kobiecie się przydaje taka lekcja miłości do siebie.

Przypomnijmy jej najsłynniejszy wpis o katharsis, które przeżyła po śmierci miliardera: Ohme o Kulczyku: "NAM, ZWYKŁYM LUDZIOM, wydaje się być równym partnerem, by negocjować z Panem Bogiem"

Źródło: Newseria Lifestyle

KOMENTARZE
(71)
gość
4 lata temu
ja to olewam, od pol roku zarabiam 9 tys miesiecznie siedzac przed kompem, wiele osob juz tak zyje np tu IDEALESS.PLnie musze juz sluchac glupiego kierownika bylina
gość
4 lata temu
Haha. Beka z niej. Te zdjęcia z Węglarczykiem... nigdy nie zapomnimy!
gość
4 lata temu
Mnie rozwala zdjecie jak na nim wisi :)
gość
4 lata temu
Niech idzie do psychiatry i psychologa, trzeba sobie pomoc
JA
4 lata temu
Ta NIEZWYKŁA kobieta chce być bliżej nas- "zwykłych" ludzi! Doceńmy to :D
Najnowsze komentarze (71)
gość
4 lata temu
Kobieto, jesteś zupełnie pospolita. Jaka z ciebie piękność?
gość
4 lata temu
co to jest ten TVN
123
4 lata temu
Niedawno był program w TVN,to weglarczyk specjalnie długo przebywał w kafejce na dole,i nie przyszedł do studia do prezenterki jak zawsze to robi,bo w studio byla ohme i czekal by się z nią nie spotkać.Wpierw się j***a na hektary a potem unikają.Teraz weglarczyk liże pizdzisko ogórek.😯😯😯
gość
4 lata temu
ja a to olewam, od pol roku zarabiam 9 tys miesiecznie siedzac przed kompem, wiele osob juz tak zyje np tu IDEALESS.PLnie musze juz sluchac glupiego kierownika bylina A JA TO OLEWAM BO JESTEM POSŁEM
gość
4 lata temu
Lubię Gosię; jest naturalna inteligentna i dowcipna. Ma fajne dzieci i jest bardzo sympatyczna. Przestańcie oceniać człowieka po godzinnym programie. Sama dużo przeszła radzi sobie świetnie i jest naprawdę skromną naturalną osobą. Gdyby nie jej wypowiedzi i komentarze ten program byłby pusty i beznadziejny z beznadziejną prowadząca. Pozdrawiam Gosiu
gość
4 lata temu
Nie wiem czemu... Ale nie lubię jej! Znam ją tylko z przekazów medialnych i z tego, że wykłada psychologię na prywatnej uczelni. Jak dla mnie wydaje się dziwna, antypatyczna, wyniosła i udaje... Czy ktoś też tak odbiera tę Panią? ;)
gość
4 lata temu
Pani Małgosia jest piękna inaczej!
gość
4 lata temu
....dlaczego jesteście tacy podli, po prostu była przez chwilę zakochana, szczęśliwa.....chyba każdy ma prawo ....:)później ludzie juz tak sie nie zachowują....niestety
gość
4 lata temu
Z niej taka psycholog jak z Fajcht gitarzystka.
gość
4 lata temu
ja to olewam, od pol roku zarabiam 9 tys miesiecznie siedzac przed kompem, wiele osob juz tak zyje np tu IDEALESS.PLnie musze juz sluchac glupiego kierownika bylina
gość
4 lata temu
Ohme zchowuje sie jak male dziecko ,które rodzic ciagnie ,bo jest już zmęczone.Kobieta ,matka tak sie nie zachowuje .Madra kobieta, nie mowiac już o osobie ,która doradza jak żyć innym.Ja za dopłata bym do niej na porade nie poszła.Obciach.Co ten Wewglarczyk ma w sobie że blądynki za nim szaleją.
gość
4 lata temu
Ona jest chora ,takie zachowanie w miejscu publicznym.Kobieta" fachowiec "od psychologii.Smiechu warte.Zwykle pośmiewisko.Na miejscu jej męza nie przyzała bym sie od niej
gość
4 lata temu
Najsympatyczniejsza w jury!
expartner.inf...
4 lata temu
Opisz byłego partnera anonimowo i legalnie, pośmiejmy się z niego razem na expartner.info
...
Następna strona