Trwa ładowanie...
Przejdź na

Piotr "Liroy" Marzec skarży się na Kukiz'15: "Tam nie mam już kolegów"

29
Podziel się:

"Wyrzuca się mnie z klubu, każdy spuszcza łeb i mówi że jest ok". To koniec jego kariery w polityce?

Na początku czerwca Piotr "Liroy" Marzec został wyrzucony z szeregów Kukiz'15. Jako oficjalny powód podano rzekome kontakty byłego rapera ze środowiskiem tzw. czyścicieli kamienic, zamieszanych w procesy "dzikiej reprywatyzacji" w Warszawie. O tym, jak wykluczono go z klubu Kukiz’15 Liroy opowiedział w programie WP Kto nami rządzi?. Podkreślił, że wspiera inicjatywy proobywatelskie i nie chce rozpadu ruchu Pawła Kukiza, choć zapewnia, że nie ma już tam "kolegów".

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(29)
gość
5 lata temu
On walczy o medyczna marihuane. Nie daj sie Liroy!!!!
gość
5 lata temu
bo w polityce wszyscy walczą wyłącznie o swoje interesy! Mają w d*pie dobro Polski!
gość
5 lata temu
Liroj naprawde rozsadny gosc, pewnie sie bali
gość
5 lata temu
I po jakiego ch.... było pchać tego Kukiza do Sejmu co dobrego zrobił oprócz kasy dla siebie
gość
5 lata temu
Kukiz to przystawka pisu nie masz czego żałować
Najnowsze komentarze (29)
gość
5 lata temu
a gdzie on ma kolegów ? Wszystkich prędzej czy później d**a na kasę...
gość
5 lata temu
Kukiz chce byc czysty, cos musialo byc na rzeczy ze Liroya wywalil. Moze ktos go naprawde mocno wrobil, ale to juz nie Kukiza wina.
poznan
5 lata temu
kukiz to stary qalkohokik pizo pisOWSKA D**A LIROJ TAK TRZYNAJ, pozdrawiamy
gość
5 lata temu
Liroj ma racje...
5 lata temu
Po co wybierać kretynow do parlamentu?! Co dobrego z tego będzie?! Co taki Kukiz moze zaproponować ludziom oprócz wiecznego piłowania czerwonej mordy i głosowania pod dyktando komunistów z PiS?
gość
5 lata temu
Kukiz Kukiz, taki był szał na niego. Jest w tym sejmie a tak naprawde go nie ma. Albo popiera PiS, albo wstrzymuje sie od głosu. Jak strajki to go nie ma, z totalna opozycja też nie jest. Sam nie wie czego chce. Gra na zwłokę, zeby sie nie wychylic ani w jedną ani drugą stronę, byle było beziecznie.
gość
5 lata temu
Scooby doo scooby doo scooby doo i ja
gość
5 lata temu
No i jest Kukiz 14 bez Liroy :-)
gość
5 lata temu
Trzymaj się Piotr. Jesteś mądrym facetem. Chciałabym mieć takiego kolegę
gość
5 lata temu
pewien kawał kończy się słowami "ja nie mam kolegów" po znalezieniu w odbycie prezerwatywy.
gość
5 lata temu
Znaczy mądry facet ten Marzec,pozytywnie zaskoczona jestem postawa tego Pana.
gość
5 lata temu
Jemu chodziło tylko o legalizację marychy.
gość
5 lata temu
trzeba sie było nie bratac Liroyku z oPOzycja !!!
gość
5 lata temu
A GRUCHE GARA TO KTO WALIŁ NA SEX-TAŚMAH
Oferty dla Ciebie