"Polki boją się ćwiczeń w ciąży z niewiedzy. Poród przebiegnie łatwiej, jeśli nie leżałam na kanapie przez 9 miesięcy!"

359
Podziel się

"Polak lubi sobie ponarzekać. A ja jestem przyzwyczajona do swojego wyglądu i nie chciałbym go stracić" - tłumaczy Bohosiewicz.

Maja Bohosiewicz miesiąc temu poinformowała, że jest w ciąży. Od tamtego czasu zdążyła już zasłynąć kilkoma kontrowersyjnymi wypowiedziami dotyczącymi porodu i ćwiczeń w ciąży. Zobacz:Maja Bohosiewicz ostro o naturalnym porodzie: "TRZEBA się męczyć 15h, pęknąć na pół! Najlepiej BEZ ZNIECZULENIA"

Ostatnio wzięła także udział w dyskusji w Dzień Dobry TVN dotyczącej aktywności fizycznej w ciąży i po porodzie. Maja w towarzystwie Ewy Chodakowskiej, Zosi Ślotały i Karoliny Malinowskiej przekonywała, że ćwicząc kobiety przygotowują swój organizm do porodu.

Polki boją się ćwiczeń w ciąży z niewiedzy. Polak lubi sobie ponarzekać. Jeżeli ktoś wcześniej nie uprawiał sportu, to niech chociaż pójdzie na spacer. Jestem przyzwyczajona do swojego wyglądu i nie chciałbym go stracić. Poród przebiegnie dużo łatwiej, jeśli nie leżałam na kanapie przez dziewięć miesięcy.

Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news

KOMENTARZE
(359)
aga
4 lata temu
Wkurza mnie ta bohosiewicz...znawczyni sie znalazła wielka ...
gość
4 lata temu
Ja musialam lezec na poczatku mc i na koniec 2mce a przytylam 8 kg, wiec nie od cwiczen to zalezy a predyspozycji organizmu. Jak z rozstepami. Wielka mi filozofka sie znalazla.
gość
4 lata temu
Fajnie, że dba o siebie, ale to obciach tak się wymądrzać na tematy, o których się niewiele wie. Przecież jeszcze nigdy nie rodziła. Jest bardzo denerwująca.
gość
4 lata temu
Ona jest niekonsekwentna. Mówi że dzięki ćwiczeniom będzie mieć łatwiejszy poród a niedawno oznajmiła ze zrobi sobie cesarskie cięcie na życzenie. Z tego co wiem przy cc kobieta nic nie robi tylko leży więc gdzie ta łatwość?
Sandra
4 lata temu
Dziwi mnie że Pani Maja wypowiada sie na temat porodu nie mając jeszcze żadnego za sobą...
Najnowsze komentarze (359)
gość
4 lata temu
Alez Ona jest brzydka
gość
4 lata temu
"w Polsce ćwiczenie w ciąży spotyka się z dużym odzewem nawet negatywnym" mówi znawczyni z tvn, a Maja Bohosiewicz, która w ciąży jest 3 miesiące też już wszystkie rozumy pozjadała i doskonale wie, że wszystkie Polki w ciąży leżą na kanapie przez 9 miesięcy. Serio? TVN widać traktuje swoich widzów jak kretynów, albo dobrze wie że oglądają go same zasiedziałe kury domowe z nadwagą i nadmiarem czasu, którym trzeba pokazać jak się malować, jak się odchudzić i że można ćwiczyć w ciąży. Śmiech na sali.
Ola
4 lata temu
Ona w tych włosach blond prostych z grzywą wygląda jak Czubaszek
gość
4 lata temu
Ludzie wyluzujecie! Wiecej dystansu, usmiechu do siebie na wzajem. Szanujmy sie jesli nie kochajmy, to chociaz lubmy!
gość
4 lata temu
Co ty wiesz lachmyto o Polakach. Kazdy jest inny. Nie znosze generalizowania. Daje d**y za pieniadze i poucza ciezko pracujacych ludzi!
gość
4 lata temu
Jestem mamą 4 dzieciaków. 2 ciąże miałam zagrożone z czego jedna zakończyła się w siódmym miesiącu. Jak lekarz mówi leżeć to leżeć. I mimo że przed ciążą aktywnie uprawiam sporty w ciąży SŁUCHAM LEKARZA!!! "ekspertki" od siedmiu boleści...
gość
4 lata temu
Majuuu majuuu...czy ty nie chwaliłaś się, że tylko cesarka wchodzi w rachubę...to co tu pierniczysz o wysiłku podczas porodu.
diablica
4 lata temu
super, że może ćwiczyć w ciąży - w 4 miesiącu ciąży zaczęły się problemy z nerkami więc musiałam pójść na zwolnienie ;( na zmianę siedziałam, leżałam albo wymiotowałam ;( po 15-20 minutach na nogach musiałam koniecznie odpocząć bo ból w podbrzuszu był niesamowity... urodziłam bez znieczulenia (nie zdążyli mi podać) i szczerze ból jest straszny, ale ból nerek jest gorszy...
gość
4 lata temu
Bohosiewicz jest brakującym ogniwem między małpami i ludźmi.
gość
4 lata temu
Szczerze! Radzę konsultacje z lekarzem... Drobne ćwiczenia i ruch a w szczególności na swierzym powietrzu jest dobry ale cwieczenia na sali treningowej i wycisk nie jest dobry. Wiem co mowię bo nic dobrego z tego nie wyszło. W 26 tygodniu znalazłam sie w szpitalu przez wysiłek łożysko zaczęło opadać i moja ciąża była zagrożona... Dostałam bardzo silnego krwotoku. Bogu dzięki miałam świetnych lekarzy. Urodziłam w 28 tygodniu zdrowe lecz bardzo malutkie dziecko, które po całym zajściu musiało zostać i walczyć o życie w szpitalu przez kolejne 3 miesiące. Pomyślicie za nim cos zrobicie. Nie jesteście juz same, trzeba myślec przedewszysktim o malenstwach. Dużo zdrówka.
gość
4 lata temu
Dajcie juz święty spokój z tymi postami ! Decyzje czy Polki chcą ćwiczyć w ciąży czy nie chca zostawcie tylko i wyłącznie im nie ingerując w to ! Wielkie ciężarne "gwiazdki" pouczają teraz wszystkie kobiety jakie to ważne i w czym pomaga aktywność w czasie trwania tych 9 miesięcy krytykując jednocześnie te kobiety, które tej aktywności nie podejmują argumentując to tylko lenistwem ! Litości ! każda ciąża jest inna i wg mnie tylko prawidłowo przebiegająca może pozwolić sobie na ćwiczenia co wiem akurat z własnego doświadczenia ale oczywiście najmądrzejsze sa te, które jeszcze nie urodziły :-D ba ! Nawet nigdy nie były w ciąży... Żenada.
gość
4 lata temu
Jesli czytasz pudla bihosiewicz to wiedz ze z twoja twarza jest cos nie tak! Wygladasz mega sztucznie ! Kiedys bylas bardziej ludzka,po co sie bylo tak zmieniac? Jestes w ciazy wiec nie przesadzaj z cwiczeniami bo nosisz w sobie zycie:)
gość
4 lata temu
Ale kłamiesz Sonia... Chyba Ci za to płacą... ja przez 6 m-cy musiałam leżeć aby ciąże donosić... Dużo nie przytyłam, dziecko zdrowe NO I KU... MAĆ RODZIŁAM 20 MIN - PORÓD WŁĄŚCIWY, A CAŁY TRWAŁ NIECAŁA 1H. MOŻE TO WSZYSTKO ZALEŻY OD NASZEJ FIZJOLOGII
gość
4 lata temu
Mowi Maja Bohosiewicz, która nigdy wcześniej nie była w ciazy i nie rodziła siłami natury. Wiec w sumie nawet nie wie o czym mowi. I wiedzieć nie bedzie bo już ma umówiona cesarkę. No bez jaj...
...
Następna strona