Trwa ładowanie...
Przejdź na

Rosati o wypadku z Adamczykiem: "Przez dwa lata nie nosiłam szpilek. Musiałam wyrzucić!"

62
Podziel się

"Nie mam wielu par szpilek, teraz kompletuję odpowiednią wysokość. Nie każdą mogę nosić".

bCOexZaZ

Wypadek, któremu 3 lata temu uległa Weronika Rosati, sporo zmienił w jej życiu. Aktorka musiała poddać się wielu operacjom, długiej rehabilitacji, a także rozstała się z Piotrem Adamczykiem i poznała nowego mężczyznę - ortopedę Roberta Śmigielskiego.
Okazuje się, że wypadek miał wpływ również na bardziej przyziemne kwestie w życiu aktorki. Rosati w związku z poważną kontuzją nogi nie może nosić wysokich szpilek:

Nie mam wielu par szpilek. Bardzo mało, tak naprawdę nie mam żadnej. Ja akurat szpilek przez dwa lata w ogóle nie nosiłam. Te, które miałam, musiałam wyrzucić i teraz kompletuję odpowiednią wysokość. Nie mogę jakiejś tam wysokości nosić. Robię pierwszą komedię romantyczną. Ostatnio to fajny gatunek w polskim kinie.

bCOexZbb
bCOexZbC
KOMENTARZE
(62)
gosc
4 lata temu
do którego kontenera wyrzuciłaś szpilki...? ja wyciągnę....
gość
4 lata temu
wyrzucic? serio ? masakra
gość
4 lata temu
fajna dziewczyna i opatrzność ją odegnała od tego smętnego adamczyka
bCOexZbD
gość
4 lata temu
kupi nowe.
gość
4 lata temu
Jest śliczna i to bardzo
Najnowsze komentarze (62)
gość
4 lata temu
Ojoj bidula
Sara
4 lata temu
To naprawdę straszenie nie nosić szpilek przez dwa lata to poprostu niewybaczalne nie wyobrazalna tragedia dla Weroniki. Żenada. Trzeba było sprzedać szpliki i pieniądze przeznaczyć na walczących z prawdziwymi tragediami życiowym.
gość
4 lata temu
Śliczna kiecka, świetnie w niej wygląda
gość
4 lata temu
CO ZA IRYTUJĄCA I*****A -ANI TALENTUAKTORSKIEGO, ANI NIE POTRAFI SIE WYSŁOWIĆ
gość
4 lata temu
a ta ciagle o tym samym ugh
gość
4 lata temu
Trzeba było nie robić l***i podczas jazdy samochodem
gość
4 lata temu
Weronika tak staro wygląda - myślałem że jest po 40 a ona ma dopiero 32 lata
gość
4 lata temu
ciagle p*****y o Adamczyku, niech go zostawi w spokoju
bCOexZbv
gość
4 lata temu
rany, jaka ona g****a zdzira
gość
4 lata temu
tak ? a ostatnio była na imprezie w takich bardzo wysokich, wyzdrowiała ? to po co wyrzucała buty ?
gość
4 lata temu
a dlaczego wyrzuciła ? nie ma w domu garderobty ? coś chyba Weronika nie ma nic do powiedzenia I pitoli bzdury
gość
4 lata temu
a może to on ją porzucił bo np. koledzy się z niego śmiali ? przecież dymał babe po Żuławskiim
gość
4 lata temu
Jej wypowiedź jest bez sensu. Jest g****a i to strasznie.
gość
4 lata temu
Nie ma nic interesującego do powiedzenia ..więc gada o wszystkim i o niczym.
...
Następna strona
bCOexZbX