Pokolenie millenialsów z pewnością rozpozna w siostrach Olsen bohaterki swojego dzieciństwa. Mary-Kate i Ashley podbiły serca publiczności kreacjami w filmach "Czy to ty, czy to ja?" i "Klan urwisów", lecz ich pojawienie się na kinowym ekranie poprzedził debiut w kultowej "Pełnej chacie" odnotowany w wieku zaledwie... 8 miesięcy. Idolki nastolatek jeszcze bardziej wkupiły się w łaski swych wielbicieli za sprawą serialu "Jak dwie krople wody", w którym grały pierwsze skrzypce.
Najpopularniejsze bliźniaczki na świecie w miarę dorastania zaczęły odsuwać karierę filmową na bok. Ich wspólna marka modowa The Row w przyszłym roku będzie obchodzić już 20-lecie istnienia. Znanych entuzjastek luksusowej odzieży nie mogło więc zabraknąć na rozpoczętym w czwartek Nowojorskim Tygodniu Mody.
Siostry Olsen zadały szyku na pokazie
39-letnie dziś Olsenki świadomie wycofały się z życia publicznego. Starsza o całę 2 minuty Ashley skupiła się na wychowaniu syna, Otta, którego przywitała na świecie w sierpniu 2023 r., dokładnie 9 miesięcy po poślubieniu artysty Louisa Eisnera widzianego u jej boku zaledwie tydzień temu. Z kolei Mary-Kate, którą paparazzi w ostatnim czasie fotografują przeważnie w towarzystwie Seana Avery'ego, niezmiennie utrzymuje, że były gwiazdor NHL jest wyłącznie jej przyjacielem.
Popularne właścicielki koncernu modowego były gośćmi wydarzenia zorganizowanego w minioną sobotę w Eleven Madison Park. Bez zaskoczenia panie postawiły na zbliżone stylizacje, których wiodący element stanowiły długie, wzorzyste szaliki. Mary-Kate przykryła nim błękitną bluzkę zestawioną z czarnymi spodniami. Z kolei jej bliźniaczka sięgnęła po czarny plaszcz i proste jeansy. Obie zaprezentowały też rozpuszczone włosy z przedziałkiem na środku.
Siostry zapozowały do zdjęcia w towarzystwie Sary Moonves, redaktor naczelnej "W Magazine".