Trwa ładowanie...
Przejdź na
Unicorn
|

Sylwia Bomba apeluje: "Kobiety, NIE SPRZEDAWAJCIE SIĘ! Nie chwalmy laski, która wychodzi za milionera"

232
Podziel się:

W rozmowie z Żurnalistą Sylwia Bomba poruszyła temat niezależności. Przy okazji wypowiedziała się na temat kobiet wiążących się z majętnymi partnerami. "Seks to raczej moim zdaniem wygląda bardziej jak nekrofilia niż jak prawdziwy seks" - wypaliła.

Sylwia Bomba apeluje: "Kobiety, NIE SPRZEDAWAJCIE SIĘ! Nie chwalmy laski, która wychodzi za milionera"
Sylwia Bomba apeluje do kobiet (AKPA, Baranowski)

Sylwia Bomba zaistniała dzięki występom w "Gogglebox. Przed telewizorem" i z czasem na dobre zadomowiła się w świecie show biznesu. Pani fotograf już od kilku lat spełnia się jako celebrytka, a media uważnie śledzą jej poczynania. Oprócz okazjonalnego bywania na salonach, gwiazdka show TTV prężnie działa jako influencerka i dość chętnie relacjonuje w sieci swoją codzienność. Kilka dni temu 35-latka pochwaliła się na przykład w sieci zakupem nowego domu, w którym już wkrótce zamieszka razem z córką, Antosią.

Jak na pełnoprawną celebrytkę przystało, Sylwia Bomba ma już za sobą udział w "Tańcu z gwiazdami". Teraz w życiu gwiazdy "Gogglebox" przyszedł czas na kolejny obowiązkowy ostatnimi czasy punkt w karierach przedstawicieli rodzimego show biznesu - rozmowę z Żurnalistą. Mimo niedawnego skandalu wokół podcastera, polscy celebryci wciąż bowiem zwierzają się w jego programie.

Goszcząc u Żurnalisty, Sylwia Bomba w pewnym momencie poruszyła temat wolności. Celebrytka zdradziła, że rodzice od zawsze powtarzali jej, by była niezależna i żyła na własnych warunkach. Według niej młodym kobietom powinno się wpajać podobne wartości. W trakcie dyskusji na temat niezależności Sylwia stwierdziła również, że jest przeciwna popularyzowaniu zarabiania na seksualności. Przy okazji poświęciła kilka słów kobietom wiążącym się z majętnymi partnerami i wprost zaapelowała do słuchaczek, by się "nie sprzedawały".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Kurzopki" i kulisy rozstania Warnke ze Stramowskim

Chciałabym głośno mówić, kobiety, nie sprzedawajcie się, bo to nie jest dobre. Może to jest dobre na chwilę. Nie chwalmy laski, która wychodzi za milionera, który jest już właściwie... Seks to raczej moim zdaniem wygląda bardziej jak nekrofilia niż jak prawdziwy seks - powiedziała w podcaście Żurnalisty.

Bomba stwierdziła też, że jej zdaniem takich osób nie powinno się promować w mediach - gdyż są one złym przykładem dla młodych kobiet.

Nie podziwiajmy jej, nie promujmy jej, nie róbmy o niej artykułów, bo młode laski sobie na nią patrzą i mówią: "Hej, ona ma fajnie, pływa na jachcie i ma torebkę za 30 tysięcy. Po co ja mam studiować, myśleć, cokolwiek robić? Skoro ona ma tak super, to ja też chcę tak jak ona" - kontynuowała.

Ma rację?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(232)
Paula
4 miesiące temu
Przekonała mnie, Właśnie miałam wyjść za mojego milionera ale jednak jej posłucham i za niego nie wyjdę
Yaga
4 miesiące temu
Ot i przemówił autorytet w dziedzinie związków🤣🙈
Ajka
4 miesiące temu
Śmieszą mnie te przemyślenia życiowe „celebrytów” 😂😂
Wtf
4 miesiące temu
A może niech każdy robi co chce? Każdy ma prawi wiązać się z kim chce póki nie krzywdzi przy tym innych
Fanka
4 miesiące temu
Akurat dobrze mówi,słuchałam całego podcastu jest naprawdę ok.Jezeli chodzi o niezależność kobiet, to że najgorsze co może byc to bycie utrzymanką faceta itp. Ma?-100%racji.
Najnowsze komentarze (232)
MILF
4 miesiące temu
Bomba wyglada jak taki rasowy 50 letni MILF
Natalka
4 miesiące temu
Polecam wywiad na YT jak opowiada ze ufa swojemu partnerowi na 150%.Jaka fundacje ta kobieta chce zakładać? Chce pomagać uciekać kobiecie od mężczyzny? To od niej powinno sie uciekać.Opowiada o Wendzikowskiej ze przez 15 lat nie powiedziała nic ze jej zle w jej stacji i ze trzeba mówić odrazu a sama tyle lat alkoholika pod niebiosy wychwalała i dalej wszystkich oszukuje.Oszustka! Gratuluje klasy Pani Bombo
Bomba
4 miesiące temu
A jaki talent oferuje Pani w mediach? Ktos dla smiechu i ku uciesze plebsu wymyslil...! Wezmy bele kogo aby komentowal byle co, siedzac na kanapie. Pani Sylwio, czy wstyd i obluda, to znane Pani slowa?
Greg
4 miesiące temu
Ona przestrzega bo sama była Panią do towarzystwa , chyba stad te wnioski . Tylko po co mówić o czymś takim jak teraz wyjdzie cała prawda o jej wcześniejszym umawianiu się za kasę z mężczyznami czyli tak zwany sponsoring . Sylwia strzał w kolano i hipokryzja taka ze aż w oczy razi . My nie zapomnimy
Tomek
4 miesiące temu
Kobieto zamilcz. Nie jesteś autorytetem w żadnej dziedzinie. Przeanalizuj swój związek.!!!!!!
Gość
4 miesiące temu
Jej się nie udało to czemu innym ma się udać?
racja
4 miesiące temu
Ma w pełni rację. Jak jesteś ładna, młoda i chcesz zarobić to daj pokaz na kamerkach erotycznych, ale sponsoring to najgorsze co może być. 100 procentowa prostytucja i nic poza tym.
Nick
4 miesiące temu
Ojjj naprawdę wielki autorytet i guru związków się odezwał 😂 a czy przypadkiem owa pani nie była w związku ze starszym, żonatym facetem? Którego druga "żoną" był alkohol? Szczyt, po prostu szczyt hipokryzji. Niech lepiej zajmie się swoim życiem , a nie udziela "cennych" rad, bo w ogóle jej to nie wychodzi. Zapomniał wół jak cielęciem był....
SiSi
4 miesiące temu
Ahhahaha :) jak facet jest bogaty to musi być brzydki , za takiego wyjść nie można . Kocham go ale ma jeden defekt , ma Pienidze 😵😵😵😵😵o nie !
Bacha
4 miesiące temu
Słyszałam ten wywiad , jak można publicznie mówić ze ślub to naklejka 🤦‍♀️ w pojedynkę zajdziesz dalej , ze marzyła o ślubie z Jackiem będąc w nowym związku , czy ten facet o tym się nie dowie 🤦‍♀️on musi się czuć jak by dostał po gębie z liścia 🤢🤢🤢
Wera
4 miesiące temu
Chyba się trochę sama zaorała. Dopiero sama będąc w związku nie dość że dużo starszym mężczyzną to jeszcze takim co „pił i bił” zaklinała rzeczywistość pokazując swoje cudowne życie i twierdziła że wiek to tylko liczba
123
4 miesiące temu
Słowa mądre ale nie w ustach tej pani. Czy to nie ona była związana ze starszym od niej mężczyzną, który był alkoholikiem i narkomanem. Jak mają młode dziewczyny zastanowić się nad jej przekazem, skoro sama wypromowała się na dziwnym związku. Co za hipokryzja. Aż niedobrze się robi.
🙄🙄🙄🙄
4 miesiące temu
Pozwólmy ludziom być sobą, a sami sie skompromitują. Myślę że do niej ten cytat świetnie pasuje. Im częściej coś mówi, tym bardziej ma się jej dosyć i się bardziej kompromituje. Powinna przemielić w głowie wszystko to co chce powiedzieć, bo nieraz jest to poprostu głupie i nieprzemyślane🙄🙄🙄
Po pierwsze
4 miesiące temu
Sylwia, umyj twarz, nie stój przed aparatem z wygiętym kręgosłupem lędźwiowym by się wyszczuplić w talii. Przynajmniej tydzień tak prowadź swoje ig skoro jesteś taka prawdziwa. Nie zrobiłabyś tak, bo bez tynku jesteś kimś innym. Nijakim. Makijaż jest po to by podkreślić urodę, ty zmieniasz twarz. Musisz mieć duże kompleksy jeżeli chowasz się ciągle za tak gruba warstwą.
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie