Trwa ładowanie...
Przejdź na
Baby
|
aktualizacja

TYLKO NA PUDELKU: Karolina Pisarek ZERWAŁA z chłopakiem. "Miał problemy z ZACHOWANIEM MONOGAMII"

219
Podziel się:

Jak udało nam się ustalić, modelka miała dość zdrad swojego chłopaka-piłkarza...

Karolina Pisarek pogoniła przystojnego chłopaka...
Karolina Pisarek pogoniła przystojnego chłopaka... (Instagram.com)
bEDvXOol

Karolina Pisarek zaistniała w show-biznesie, dzięki udziałowi w piątej edycji programu Top Model. Co prawda nie wygrała show, ale udział w finale okazał się wystarczający do zrobienia kariery. Pisarek szybko trafiła pod skrzydła managerki Gosi Leitner. Od tej pory Pisarek spełnia się jako modelka i oczywiście influencerka. Przez ostatnie dwa lata bardzo ochoczo pokazywała swoim fanom romantyczne zdjęcia robione wraz z przystojnym chłopakiem.

Daniel Kenji Matsunaga to aktor, model i piłkarz, grający dla brazylijskiego klubu Kaye F.C. Niestety okazało się, że lubiący strzelanie goli Daniel, kilka razy wykiwał Karolinę... Jak dowiedział się Pudelek, celebrytka postanowiła z nim zerwać.

bEDvXOon

Partner Karoliny miał problemy z zachowaniem monogamii, dlatego ona zdecydowała się zakończyć tę relację. Poza tym związek na odległość na dłuższą metę jest męczący - mówi nasze źródło.

Wygląda na to, że modelka nie będzie wspominać tych Świąt najlepiej...

bEDvXOot
bEDvXOoO
KOMENTARZE
(219)
Asd
2 lata temu
Sądzę że każda kobieta pragnie aby mężczyzna był jej wierny, o nie tylko jej ale ewentualnemu potomstwu też. Te wszystkie relacje typu "otwarty związek" czy jakieś trójkąty tylko ranią i są ohydna manipulacja drugiej strony.
.ffw
2 lata temu
Życzę jej szczęścia. Po co ma się męczyć z takim chlopakiem?
qwerty
2 lata temu
szkoda, faceci, ze jestescie takimi dupkami
bEDvXOoP
Ina
2 lata temu
A tak sie nim zawsze zachwycala
dorosła
2 lata temu
Brawo. Szanujcie się dziewczyny. Znajomość powinna zakończyć sie po JEDNEJ zdradzie !
Najnowsze komentarze (219)
ma co chciala
2 lata temu
Bylo trzymac sie polskiego chlopaka, a nie aspirowac do swiata pelnego takich szemranych osob.
hahaha
2 lata temu
"lubiący strzelanie goli Daniel, kilka razy wykiwał Karolinę..."
OnaJemu
2 lata temu
Nawet "szynka" sie znudzi....pamietajcie o tym drogie Panie ;)
KKK
2 lata temu
Faceci jednak zawsze myślą tylko tym co mają w spodniach i nie szanują dziewczyny która naprawdę jest tego warta. Ale później chłop się obudzi i będzie już za późno na powroty ;) Mam nadzieje, że znajdzie kogoś lepszego.
Doktor
2 lata temu
Poligamia jest naturalna.
Alice
2 lata temu
On jest bardzo atrakcyjny I mega popularny w swoim kraju... Ona nie koniecznie bardzo zwyczajna szalu nie ma sorry 💁‍♀️
Nick
2 lata temu
Heh karma wraca, sama zostawiała chłopaków gdy nowych poznawała, jednym z nich był m.in. ten z którym przyszła do Top Model... oj karma wraca albo jak mawiają obcokrajowcy circle od life, koło życia
Karo
2 lata temu
Współczuję jej:(
bEDvXOoH
Magda
2 lata temu
Ja myślę, że to pierwsze święta, które właśnie będzie dobrze wspominać. Uwolniła się z toksycznej relacji, o nic ani o nikogo oprócz siebie nie musi się teraz martwić. Mądra dziewczyna, zna swoją wartość. Nie ma sensu się poniżać dla kogoś kto nie oddaje tego samego. Znajdzie 10 innych fajniejszych.
On
2 lata temu
Polki które postanowiły wypisać się z przynależności do polskiej tożsamości powinny z szacunku do własnego kraju oddać obywatelstwo i udać się do kraju preferowanego wybranka i nie niszczyć naszej tożsamości etnicznej, językowej czy też kulturowej. Polki są globalnymi rekordzistkami w temacie obcokrajowców, więc jak ktoś niżej wspomniał zabezpiecznie przed tymi kobietami jest nam jak najszybciej potrzebne.
Kuba
2 lata temu
To straszne ! Tylko kto to u licha jest ta Karolina ???
Stop!
2 lata temu
Ach te polki...kobiety całego świata a przez to niebywałe zagrożenie dla istnienia naszej populacji. My już na wczoraj powinnismy zabezpieczyć swój własny kraj i naród prawnie a najlepiej konstytucyjnie przed wydawać by się mogło że nieprawdopodobnie ważnymi dla nas kobietami. Jeśli sami nie zadbamy o własny interes to nikt za nas tego nie zrobi.
cdv
2 lata temu
Jak wybierają mlodych przystojnych gogusi przebystrzonych to trzeba liczyć sie z konsekwencjami...
ciekwawostka
2 lata temu
Sprawdzcie statystyki samobójstw w Polsce - męzczyzni znacznie górują nad kobietami - mając przy sobie takie krajanki jak "mała" nie ma co się dziwić.
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEDvXOpA
bEDvXOpB
bEDvXOpC
bEDvXOpD
bEDvXOpE
bEDvXOpj