Trwa ładowanie...
Przejdź na
Ivy
|

TYLKO NA PUDELKU: Klientka La Manii Home dostała talerze Z INNYM LOGO! Joanna Przetakiewicz komentuje

607
Podziel się

Sprawę ujawnił Michał Kędziora: "Wyobrażacie sobie, że Ralph Lauren Home wysyła klientowi produkt z logotypem innej marki?!" - grzmi bloger. Zobaczcie, jak tłumaczy się Joanna Przetakiewicz.

TYLKO NA PUDELKU: Klientka La Manii Home dostała talerze Z INNYM LOGO! Joanna Przetakiewicz komentuje
Klientka La Manii Home dostała talerze z innym logo (AKPA, Instagram)
bDIeqPuJ

Joanna Przetakiewicz wzorem zagranicznych projektantów mody jakiś czas temu poszerzyła ofertę swojej marki La Mania o dział z luksusowymi dodatkami do wnętrz. W jej sklepie można kupić między innymi świece, poduszki oraz porcelanę i wyroby szklane.

Swego czasu głośno było o tym, że kryształy z jej kolekcji sprzedawane jako ekskluzywny produkt, są produkowane w polskiej hucie Julia, a La Mania naklejała na nie jedynie swoje naklejki. Klienci narzekali, że za taką cenę kieliszki powinny mieć przynajmniej grawer i dedykowane pudełko.

bDIeqPuL

Teraz ponownie głośno jest o wyrobach z serii La Mania Home i znów w negatywnym kontekście. Bloger Michał Kędziora ujawnił sprawę jednej z klientek, która zakupiła talerze La Manii, a otrzymała wyrób z logo fabryki porcelany Ćmielów.

Jeden z talerzy miał logotyp LaMania Home, a drugi Ćmielów (czyli ich podwykonawcy). Niczym innym się nie różniły. Wyobraźcie sobie, jaki zawód musiała przeżyć klientka, gdy odkryła, że jest to złota linia marki Ćmielów (to ich autorski wzór sprzedawany od lat) którą można kupić za 10-15 zł sztuka, a La Mania Home sprzedaje je znacznie drożej. Różnią się tylko logotypem - zwraca uwagę na Instastories.

Zobacz także: Joanna Przetakiewicz: "Nigdy nie miałam tak intensywnego roku jak ten"

Bloger uważa, że taka sytuacja nigdy nie powinna się zdarzyć.

bDIeqPuR

To jest tak słabe na wielu polach, że aż palce bolą od pisania. Po pierwsze: jak to możliwe, że taki egzemplarz przeszedł przez kilka par rąk? Wyobrażacie sobie sytuację, że Ralph Lauren Home czy jakakolwiek inna marka premium wysyła klientowi produkt z logotypem innej marki?!

Po drugie: Ćmielów to jest legenda, marka sama w sobie, ponad 230 lat historii. Aż prosi się, by wykorzystać to w przekazie firmy, która ma dwa lata (LaMania Home) i aspiruje do bycia luksusową. Można z tego zrobić piękną, wiarygodną historię, można zrobić autorski projekt, ale nie - lepiej wziąć gotowca, ukryć skąd to pochodzi, dodać własny logotyp i sprzedawać kilka razy drożej. Nie kumam tego - pisze Kędziora.

Skontaktowaliśmy się z Joanną Przetakiewicz z prośbą o komentarz. Milionerka tłumaczy, że wcale nie ukrywa współpracy z Ćmielowem, a na sortowni zaszła pomyłka.

Z Ćmielowem współpracujemy od początku istnienia marki La Mania Home i chwalimy się tym na naszej stronie. Nasz zestaw składa się z trzech specjalnie dobranych elementów standardowej linii porcelany Classy. Wersja La Mania (w cenie 89 zł) jest przeznaczona dla klienta indywidualnego i pakowana w eleganckie prezentowe pudełko ze złotym logotypem. W Ćmielowie standardowo można kupić wyłącznie maxizestaw 40 sztuk za ponad 700 zł.

bDIeqPuS

Klientka omyłkowo otrzymała z sortowni producenta część talerzy z naszym logo, a część z Ćmielowa. Sprawa natychmiast została skorygowana zgodnie z życzeniem klientki - zapewniła Joanna, dodając, że klientka została "bardzo przeproszona".

Pudelek ma już własną grupę na Facebooku! Masz ciekawy donos? Dołącz do PUDELKOWEJ społeczności i podziel się nim!

bDIeqPuT
bDIeqPuU
bDIeqPvm
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(607)
free
23 godz. temu
Mnie najbardziej śmieszy moda na wielkie nazwy marek na ciuchach, tak żeby z kilometra było widać co delikwent/ka ma na sobie :D A ja mam generalnie wywalone na marki, kupuję co lubię, najlepiej żeby nie miało żadnej nazwy :)
Paula
wczoraj
Ja od zawsze mam te wszystkie marki w ... nosie! Kupuje to w czym się dobrze czuje, a nie na pokaz znaczka przed innymi! Tak samo piękne dodatki w pepco czy kiku! Kosztują grosze, a są równie piękne lub piękniejsze niż te z drogich sklepów, co udają jakie to są luksusowe...
Asia
wczoraj
To się nazywa zwykłe oszustwo.
bDIeqPvn
I-13
2 dni temu
jak widac naiwni sami rosna, obsmialam sie bardzo , jak widac kasa lezy na talerzu
PreczZBadziew...
2 dni temu
W ogóle warto się bardziej interesować jakością tego, co jest niby luksusowe albo takie udaje. Jako konsumenci mamy przecież wpływ na to, co oferują nam sklepy - wystarczy, że przestaniemy kupować badziew dla samego logo.
Bez sensu
2 dni temu
Hmmm - dziwne, to tak jakby na Rolls Royce umieścić logo Dacii.
Hmmm
2 dni temu
Wolalabym dostać te z Ćmielowa niz lamanii...
ehh
2 dni temu
Polskie LUX marki w najnowszej historii nie produkuja nic! Jedynie doklejają metki, emblematy i oczywiście marże. Takie sa 'lux' wlasnie... taki Ćmielów czy Chodzież gdyby mial dobrego speca od reklamy to by mial taki obrot ze nie pozwolilby dokleic jakiegos obcego loga do swojego wyrobu.
Asia
2 dni temu
To jest koniec świata! skoro firma taka jak Ćmielów musi tworzyć swoje dzieła z historią dla jakiejś snobistycznej firmy działającej od dwóch lat i ukrywać swoje logo! Ludzie Ćmielów, Chodzież to jest wartość! a nie La Mania! to oszustwo!
StopHipokryzj...
2 dni temu
Niech to uczy nas przestania bycia naiwnym.
Bambi
2 dni temu
Skandal
KONDOR
2 dni temu
NIE ONA PIERWSZA I NIE OSTATNIA PODSZYWA SIĘ POD CHIŃSKIE CZY TEŻ TANIE MARKI I KASUJE ZA TO OGROMNE PIENIĄDZE. WSTYD, TO NAZYWA SIĘ PLAGIAT, PROŚCIEJ KRADZIEŻ I KOMBINATORSTWO, WSTYD, WSTYD, WSTYD....
Jeka
2 dni temu
To jest oszustwo, tanie to i slabe
bDIeqPvf
mari
2 dni temu
I to jest właśnie snobizm. Najważniejsze logo.
...
Następna strona
bDIeqPvH