Zofia Zborowska i Andrzej Wrona już niebawem będą mieli okazję sprawdzić się w nowej roli. Aktorka-influencerka oraz emerytowany siatkarz otrzymali od Netfliksa propozycję poprowadzenia polskiej edycji bijącego rekordy popularności show randkowego - "Love is Blind". Jak udało nam się dowiedzieć, produkcji zależało na tym, aby parą gospodarzy było znane małżeństwo, dlatego ostatecznie padło na nich.
Reality show "Love is Blind" zadebiutowało na Netfliksie w lutym 2020 r. i szybko zdobyło ogromną popularność. Format, w którym uczestnicy zakochują się w sobie, nie widząc się nawzajem, a jedynie mogąc rozmawiać ze sobą przez ścianę, doczekał się już kilku międzynarodowych edycji. Teraz Netflix zapowiedział polską odsłonę programu i rozpoczął rekrutację.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Love is Blind" – zasady programu i fenomen formatu
W programie single i singielki przez dziesięć dni uczestniczą w szybkich randkach, rozmawiając z potencjalnymi partnerami w specjalnych kapsułach. Po tym etapie powstają pary, które mogą się zaręczyć, nie widząc się wcześniej na żywo. Dopiero po oświadczynach uczestnicy spotykają się twarzą w twarz, a następnie wyjeżdżają na wspólne wakacje.
Kolejnym etapem jest wspólne zamieszkanie w kompleksie mieszkaniowym, gdzie pary poznają swoje codzienne zwyczaje i przygotowują się do ślubu. W każdej edycji finałowy ślub jest prawnie wiążący. W niektórych krajach, jak Zjednoczone Emiraty Arabskie, tylko jedna para zdecydowała się na zawarcie małżeństwa przed kamerami, starając się zachować tradycyjne obrzędy.
Polska edycja „Love is Blind” – jak się zgłosić?
Netflix poinformował, że poszukuje kobiet i mężczyzn, którzy są gotowi na poważny związek oparty na szczerości i emocjonalnej więzi. Zgłoszenia do polskiej edycji przyjmowane są online poprzez specjalny formularz dostępny w mediach społecznościowych platformy. W komunikacie podkreślono:
"Love is Blind: Polska" to wyjątkowy i pierwszy tego rodzaju eksperyment miłosny, w którym najważniejsza jest szczerość i głęboka emocjonalna więź. Jeśli wiesz, czego chcesz od życia i jesteś gotowy/gotowa na kolejny krok, zgłoś się na casting. Netflix poszukuje kobiet i mężczyzn, którzy pragną stworzyć trwały, oparty na głębokim uczuciu związek na życie – czytamy.
Międzynarodowy sukces i oczekiwania wobec polskiej edycji
Pierwsza amerykańska edycja "Miłość jest ślepa" odnotowała oglądalność na poziomie ponad 30 mln gospodarstw domowych w ciągu czterech tygodni od premiery. Program doczekał się już wersji w Wielkiej Brytanii, Japonii, Szwecji, Meksyku, Brazylii i Emiratach Arabskich, gdzie szczególnie widoczne były różnice kulturowe. Polska edycja ma szansę powtórzyć ten sukces, a widzowie z niecierpliwością czekają na pierwsze szczegóły dotyczące obsady i daty premiery.
Z okazji 30. lat Wirtualnej Polski zapraszamy do udziału w konkursie "Za co kochasz internet?". Do wygrania aż kilkaset podwójnych biletów na wyjątkowy koncert sanah, który odbędzie się 19 września 2025 r. na PGE Narodowym. Pokaż swoją kreatywność i świętuj razem z nami! Szczegóły i formularz zgłoszeniowy znajdziesz na stronie 30lat.wp.pl/konkurs