aktualizacja

Wspaniałomyślny mąż Mateusz Damięcki poświęca się dla żony: "Byłoby niewłaściwe i nieuczciwe, gdybym starał się ją OGRANICZAĆ"

84
Podziel się

Jako że Paulina Andrzejewska dostała pracę w Poznaniu, aktor zgodził się dzielić życie na dwa miasta. Ideał?

Wspaniałomyślny mąż Mateusz Damięcki poświęca się dla żony: "Byłoby niewłaściwe i nieuczciwe, gdybym starał się ją OGRANICZAĆ"

Były czasy, gdy Mateusz Damięcki zaliczany był do grona najpopularniejszych polskich aktorów. Wszystko dzięki rozgrzewającym zmysły widowni rolom przystojnych amantów w takich "dziełach" kinematografii jak "Kochaj i tańcz" czy "Przedwiośnie", które niestety mocno ograniczyły jego emploi. W szczerym wywiadzie, udzielonym u szczytu sławy, Mateusz przyznał ze smutkiem, że przyczyną zaszufladkowania w filmowym światku była... jego wyjątkowa uroda.

Nie da się ukryć, w ostatnich latach aktor pojawia na ekranie ze znacznie mniejszą częstotliwością niż kiedyś. Jednym z powodów jest pojawienie się na świecie pierwszego syna celebryty, Franciszka, którego wychowuje wspólnie z ukochaną żoną Pauliną Andrzejewską. Co ciekawe, okazuje się, że Damięcki świetnie odnajduje się w roli "kura domowego". Gdy Mateusz dowiedział się, że jego żona została zastępcą dyrektora do spraw artystycznych Teatru Muzycznego w Poznaniu, aktor wspaniałomyślnie stwierdził, że jest to dla niej ogromna szansa zawodowa i nie zdziwił się, że przyjęła posadę, choć łączyła się z wyjazdem do innego miasta.

"Paulina została dyrektorką artystyczną Teatru Muzycznego w Poznaniu" - wyznał "Wideoportalowi". "Praca to jej pasja. Byłoby niewłaściwe i nieuczciwe, gdybym starał się ją ograniczać."

Kochający mąż zaznaczył, że perspektywa dzielenia życia między dwa miasta nie budzi w nim obaw.

"Przy dobrej organizacji i chęci z obu stron, nie ma rzeczy niemożliwych" - dodał aktor.

Ideał?

Wspaniałomyślny mąż Mateusz Damięcki poświęca się dla żony: "Byłoby niewłaściwe i nieuczciwe, gdybym starał się ją OGRANICZAĆ"
ons
Wspaniałomyślny mąż Mateusz Damięcki poświęca się dla żony: "Byłoby niewłaściwe i nieuczciwe, gdybym starał się ją OGRANICZAĆ"
Instagram
Wspaniałomyślny mąż Mateusz Damięcki poświęca się dla żony: "Byłoby niewłaściwe i nieuczciwe, gdybym starał się ją OGRANICZAĆ"
ons
Polub pudelek.pl na Facebooku:
KOMENTARZE
(84)
margoś
1 tyg. temu
I fajnie :) NIech im się wiedzie :)
Gość
1 tyg. temu
A ja od zawsze widzę Annę Nehrebecką z Rodziny Połanieckich 😊
Jar
1 tyg. temu
Ogólnie jest spoko bez względu na tą sensację..
Ewelina
1 tyg. temu
Odpowiedzialny dojrzały facet. Super
Paula
1 tyg. temu
Normalny człowiek, który szanuje swoją towarzyszkę życia i stawia na równi swoje i jej potrzeby. Po prostu normalny, każdy powinien się tak zachowywać.
Najnowsze komentarze (84)
Widz
1 tyg. temu
Tak. Ideał. I zajęty. Gratuluje żonie i trzymam kciuki żebyście pokazali że może być fajnie i bez sztampy.
Ewa
1 tyg. temu
Fajny facet. Super. Ona jest jak kopia Nehrebeckiej. Piękna
grace
1 tyg. temu
Och jejku, jaki łaskawca!
PKZ
1 tyg. temu
Bedzie miał wiekszą swobode by podrywac laski na siłowni.
Gość
1 tyg. temu
On lubi być wolny i samodzielny co pokazal przy pierwszej zonie że sobie z kolesiami wojażowal a zone w domu zostawial teraz też mu chyba to na rękę
olon
1 tyg. temu
on to straszny pantoflarz musi byc
MAŁŻONEK
1 tyg. temu
MOŻNA OD SIEBIE ODPOCZĄĆ, TO ZWIĄZEK DŁUŻEJ ATRAKCYJNY
grace
1 tyg. temu
lubię go jako aktora fajny facet wygląda na to że prywatnie też jest ok. dobrze mu życzę niech mu się wiedzie jak najlepiej
Ze szpitala
1 tyg. temu
Na ostatnim zdjeciu to chyba Podsiadlo?
kingusia1
1 tyg. temu
Szacunek, świetna para ważne w życiu jest zrozumienie, miłość i pomoc, życzę Wam długich szczęśliwych wspólnych lat
Mania
1 tyg. temu
Super! Dzieci tu nie bedzie
dag
1 tyg. temu
to on ma żonę? To który to zaraz po ślubie miał rozwód? Myślałam, że on.
Paula
1 tyg. temu
Normalny człowiek, który szanuje swoją towarzyszkę życia i stawia na równi swoje i jej potrzeby. Po prostu normalny, każdy powinien się tak zachowywać.
Gość
1 tyg. temu
Każdy sobie rzepe skrobie
...
Następna strona