Trwa ładowanie...
Przejdź na

Z wizytą w domu polskiego Kena. "Nie wykonałem żadnej operacji plastycznej. TO DIETA!"

199
Podziel się:

"Nie wychodzę z domu bez makijażu. Nie należy się tego wstydzić" - przekonuje. Przed kamerami pokazał, jak konturuje twarz…

Michał Przybyłowicz ma 25 lat i wygląda jak żywy Ken. Dzięki temu porównaniu zrobiło się o nim głośno. Michał przekonuje, że jest "szanującym się ezoterykiem" i nigdy nie wykonał operacji plastycznej. Oryginalny wygląd to efekt diety (widać wpływy Mai Sablewskiej), ćwiczeń i zabiegów z użyciem kwasu hialuronowego. A… i makijażu. Michał postanowił to udowodnić i zaprosił kamerę Wirtualnej Polski do swojego domu. Zobaczcie, jak wykonuje swój codzienny makijaż i jak mieszka.

KOMENTARZE
(199)
gość
4 lata temu
Niech robi co chce.Jeżeli koleś chce wyglądać jak totalny p***ł to niech sobie wygląda, natomiast robienie z niego celebryty bo wygląda tak czy srak to już dno.
gość
4 lata temu
trochę zabawnie wygląda jak się maluje. Ale sprawia wrażenie całkiem sympatycznego
Kinga
4 lata temu
Czy są gdzieś jeszcze prawdziwi faceci...?
gość
4 lata temu
Czy bedzie ulubieńcem Kuby i Kammela?
gość
4 lata temu
Gdzie ci mężczyźni no kur..wa gdzie
Najnowsze komentarze (199)
strachu
2 lata temu
ale super kolo z Tuliszkowa gimby z OSP znajo
Leo
2 lata temu
Czytałem poniżej jakiś tam"mieszczuch z krwi i kości "dostrzegł że chłopak ze3 wsi pochodzi chciał obrazić ludzi że wsi śmiech zbiera jak tacy popaprancy"mieszczuchy "oceniaja
Pomaona
2 lata temu
Druga doda i Kinga. Bez żadnych ulepszaczy. Paranoja
potwierdzam
2 lata temu
CYTAT-wygladam-jak-totalny-odmieniec- Zgadzam sie z Twoimi slowami
obyw polski
2 lata temu
rozne sa zboczenia jeden zbiera znaczki inny odznaczenia-kazdy ma prawo do tego
Facet
2 lata temu
Masakra
listwa
2 lata temu
zaprosił do domu?Od niedawna mieszka w warszawie a pochodzi z wsi z wielkopolski
gość
4 lata temu
Żeby każdy taki był :)
Hehe do ciote...
4 lata temu
Drodzy faceci. Malujecie się (nawet mocno) 😂 włosy farbujecie, rurki, diety, torebki, zdjęcia z przymierzalni. Wszystko robicie to co kobiety. To może też tampony i podpaski nosić będziecie mogli co miesiąc :) 😚 planujecie już to robić czy nie? 😀
gość
4 lata temu
Żałuje ze dałam mu dyplom szkoły aktorskiej bo nawet w tak prostej roli brakuje mu prawdy
gość
4 lata temu
Skąd 25 latek ma tyle kasy? Mieszkanie, kosmetyki, ciuchy, zabiegi plastyczne, przecież to kosztuje majątek. Szok. Chyba ma bardzo bogatych starych...
Gregor
4 lata temu
...promocja odszczepieńców - niech pokażą wywiad z rodzicami - jak to go wspierają, rozumieją - i te brwi flamastrem narysowane...jak babcie
gość
4 lata temu
"ciepło" aż bije :)))
gość
4 lata temu
porażka
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie