Angelina Jolie będzie w tym roku świętować 20. rocznicę premiery filmu Przerwana lekcja muzyki, który przyniósł jej pierwszego i, jak dotąd, jedynego Oscara oraz zapewnił awans do hollywoodzkiej "pierwszej ligi". Gwiazda od czasu przełomowej roli wyrosła na jedną z najbardziej rozpoznawalnych aktorek na świecie, co kilka lat temu skłoniło ją do poszerzenia horyzontów i zaangażowania się w działalność humanitarną. Choć dziś wychowuje sześcioro dzieci i funkcjonuje jako Ambasador Dobrej Woli UNICEF-u, od kilku miesięcy przechodzi poważny wizerunkowy kryzys w związku z ciągnącym się rozwodem z Bradem Pittem.
Jolie w trakcie wyczerpującej walki o prawa rodzicielskie dorobiła się opinii wyrachowanej i mściwej, co nie staje jej na przeszkodzie w wypełnianiu reklamowych zobowiązań. 44-latka ostatnie dni spędziła w Paryżu, gdzie wzięła udział w nagraniu nowego spotu reklamowego dla luksusowej marki Guerlain. We wtorek dała się upolować, przedzierając się przez tłum fanów pod paryskim hotelem. Ubrana w długą, letnią sukienkę włoskiej marki Loro Piana za ponad 14 tysięcy złotych, rozdała kilka autografów i niemrawo pozdrawiała wielbicieli. Jej niezobowiązującą stylizację dopełniały przeciwsłoneczne okulary od Louis Vuitton, za które trzeba zapłacić ponad 2,5 tysiąca złotych.
Zobaczcie Jolie w starciu z francuskimi fanami. Robi wrażenie?