Trwa ładowanie...
Przejdź na
Witek
|

Anna Przybylska skończyłaby 42 lata. Jarosław Bieniuk uczcił jej pamięć serią niepublikowanych nagrań (WIDEO)

136
Podziel się

26 grudnia Anna Przybylska skończyłaby 42 lata. Z tej okazji Jarosław Bieniuk zamieścił w sieci filmiki z ich wspólnych wakacji.

Anna Przybylska skończyłaby 42 lata. Jarosław Bieniuk uczcił jej pamięć serią niepublikowanych nagrań (WIDEO)
Jarosław Bieniuk wspomina Annę Przybylską (akpa)
bDHKnnOZ

O Jarosławie Bieniuku mówi się w ostatnim czasie głównie w kontekście nowej dziewczyny. Piłkarz od kilku miesięcy spotyka się z niejaką Zuzanną Pactwą. Relacja tej dwójki ewidentnie robi się coraz poważniejsza, bowiem para coraz śmielej relacjonuje spędzane wspólnie chwile za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Mimo nowej kobiety u swojego boku, Jarek nie zapomina o zmarłej w 2014 roku matce trójki swoich najstarszych dzieci. 41-latkowi zarówno w wywiadach, jak i za pomocą publikowanych w sieci treści zdarza się wspominać lata spędzone z Anną Przybylską.

bDHKnnPb

Nie inaczej było z okazji urodzin aktorki, która 26 grudnia skończyłaby 42 lata. Na instagramowym profilu Bieniuka pojawiła się seria archiwalnych nagrań, na których możemy oglądać sfilmowane wakacje pary, które wdowiec zdecydował się okrasić piosenką Bruno Marsa Locked Out Of Heaven. Na filmikach widzimy rudowłosą młodą Anię między innymi podczas pływania łódką i zabaw basenie.

Zobaczcie, jak wspomina zmarłą żonę tata Oliwki, Szymona, JasiaKazika.

Zobacz także: Anna Przybylska skończyłaby 42 lata. Jarosław Bieniuk uczcił jej pamięć serią niepublikowanych nagrań
bDHKnnPh
bDHKnnPi
bDHKnnPj
bDHKnnPC
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(136)
ano
miesiąc temu
byla super, szkoda ze maz babiarz
Marita
2 miesiące temu
Drugiej takiej Ani nie bedzie mial.Tesknota do konca zycia.
Ewelina
2 miesiące temu
Aniuuuu....
bDHKnnPD
Honorata
2 miesiące temu
To była piękna para oboje byli cudowni
Beti
2 miesiące temu
Piękna kobieta wspaniała aktorka i bardzo kochająca matka. Żal straszny pozostał po niej była zbyt młoda żeby odchodzić .
Carmen
2 miesiące temu
Piękna, fajna, zabawna, rodzinna. Szkoda, że tak szybko odeszła... rewelacyjna osoba
Goncie sie
2 miesiące temu
Gdzie te nagrania pudlu?!
och
2 miesiące temu
piłkarzowi zabrakło kasy i ślizga sie na nieboszczyku
Edek
2 miesiące temu
Miłość jego życia
123
2 miesiące temu
Ale numer !! Jego nowa partnerka jest przereklamowana !! Ania dała mu sławę 👍bo jako piłkarz nie zrobił kariery !! Nie wiem dlaczego nie chciał zalegalizować tego związku ?? Afery tez go nie omijają nie jest osoba wiarygodna ??
Lila
2 miesiące temu
Dziwie się Ania to chciała takiego ŁAJDAKA ona była 100 razy ładniejsza i mondrzejsza on BIENIUK LAJDAK DNO
Olka
2 miesiące temu
Jarek, sorry, jestem w stanie zrozumieć, że tęsknisz, ale spaprales wszystko co ta piękna i fajna dziewczyna budowała latami. I juz tego nie odbudujesz, smród pozostanie.
gdybanie
2 miesiące temu
A Janko Muzykant dziś zostałby kosmonautą:)))
bDHKnnPv
Magda
2 miesiące temu
Tak bardzo szkoda, że zmarła w tak młodym wieku. Moja koleżanka z klasy trójkę dzieci urodziła i zmarła w wieku 28 lat na nowotwór po 4 letniej walce. Okropne, gdy dzieci zostają bez mamy. To nie jest wiek na umieranie.
...
Następna strona
bDHKnnPX