Trwa ładowanie...
Przejdź na
Unicorn
|

Armie Hammer DEMENTUJE, ŻE JEST KANIBALEM!

74
Podziel się

Po tym jak światło dzienne ujrzały wiadomości, w których aktor znany z "Tamte dni, tamte noce" rozprawiał o kanibalizmie i piciu krwi, w mediach rozpętała się prawdziwa burza. W końcu aktor postanowił odnieść się do plotek.

Armie Hammer DEMENTUJE, ŻE JEST KANIBALEM!
Armie Hammer odniósł się do oskarżeń o kanibalizm (Getty Images)
bDArIgxx

Armie Hammer nieoczekiwanie znalazł się ostatnio w samym środku medialnej afery. Światło dzienne ujrzały bowiem szokujące wiadomości, jakie aktor wymieniał z domniemaną kochanką za pośrednictwem Instagrama. Podczas rozmowy z kobietą 34-latek oświadczył, że jest "stuprocentowym kanibalem" i chce wypić jej krew. Jakby tego było mało, w mediach pojawiły się także głosy kobiet twierdzących, że Hammer podczas stosunków z nimi miał dopuszczać się aktów przemocy, a nawet gwałtów.

Okazuje się, że w wyniku sensacyjnych plotek Armie Hammer postanowił także zrezygnować z roli w filmie Shotgun Wedding, gdzie miał zagrać u boku Jennifer Lopez. Producenci obrazu jako powód odejścia gwiazdora podali "bliski termin rozpoczęcia prac". W końcu Hammer postanowił jednak osobiście zabrać głos i przy okazji odnieść się do plotek o jego rzekomym kanibalizmie i ekstremalnych fetyszach.

bDArIgxz

Nie będę odpowiadał na te bzdury. Ale w świetle tych złośliwych i fałszywych internetowych ataków na mnie, nie mogę teraz z czystym sumieniem zostawić moich dzieci na 4 miesiące, by kręcić film na Dominikanie - napisał aktor w oświadczeniu przesłanym magazynowi People.

Aktor dodał również, że odpowiedzialna za produkcję filmu wytwórnia całkowicie popiera jego decyzję.

bDArIgxF

Lionsgate mnie wspiera i jestem im za to bardzo wdzięczny - oświadczył.

Armie Hammer przez długie lata był w związku z Elizabeth Chambers, z którą doczekał się dwójki pociech: 6-letniej dziś Harper oraz 3-letniego Forda. W lipcu ubiegłego roku para postanowiła rozstać się po przeszło 10 latach małżeństwa. Jak twierdzi Daily Mail, Chambers wierzy ponoć w sensacyjne doniesienia o byłym mężu i jest nimi "kompletnie zszokowana". Z 38-latką kontaktowało się podobno wiele kobiet, twierdzących, że aktor ma w sobie mroczną stronę. Jedna z nich przyznała nawet, że po rozstaniu Hammer "polował na nią", przez co musiała potem zgłosić się na terapię.

Wierzycie, że Armie Hammer ma jednak czyste sumienie?

bDArIgxG
bDArIgxH
bDArIgya
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(74)
Olka
1 tyg. temu
Też czasem mówię do syna, że jest taki słodki, ze bym go zjadła, czy to znaczy że jestem kanibalem?
rtv
1 tyg. temu
a co mial powiedziec?!?! 'tak, jestem kanibalem' heheheheheheh
Qwee
1 tyg. temu
Boże, jak facet mówi mam ochotę Cię zjeść to nie znaczy że jest kanibalem. Po drugie kobieta która była z nim 10 lat w zawiązki małżeńskim w to wierzy i mówi o tym publicznie? Zwykła zemsta, zmiesza go z błotem za rozwód, będzie grała biedna żonę która przez 10 LAT małżeństwa nie zauważyła ze żyje z psychopata. Porzucona kobieta jest niebezpieczna i teraz on tego doświadcza na własnej skórze.
bDArIgyb
Armagedon
1 tyg. temu
Świat zwariował !
rtv
1 tyg. temu
a co mial powiedziec?!?! 'tak, jestem kanibalem' heheheheheheh
Najnowsze komentarze (74)
dominiczka79
7 dni temu
niestety cala sielanka celebrytow uprawia ten proceder. Przecież oni należą do czarnego kościoła i sprawują rytuały satanistyczne. Szkoda że te sprawy zamiatane są pod dywan i wyciszane aby nie dostały się do mediów publicznych.
Antmen
1 tyg. temu
No i będę go zjadł
Zxc
1 tyg. temu
A kobiety zajadające swoje łożysko po porodzie ... czy to podchodzi pod kanibalizm
iki
1 tyg. temu
Żona wygląda jakby miala czyjas krew wypic ale nie on.nie wierze w te bzdury
😂🤣😂
1 tyg. temu
Też bym go schrupala 🤗
Do paki
1 tyg. temu
Wierzę w to, że Chalamet się w nim kocha.
Xxx
1 tyg. temu
Efekt halo: no nie mozliwe taki ladny i taki zly -to jest nie prawda. Brzydkiego pana producenta nikt nie bronil. Taka jest brzydka prawda
Monika
1 tyg. temu
Są kraje w których jest kanibalizm... Tego sie nie widzi i nikt sie nie przyzna (chyba oczywiste) ale były badania na tej temat robione ... I wiem że pewne kraje przodują w kanibalizmie - na wakacje do nNieec bym sie nie wybrała
bDArIgxT
Aaa
1 tyg. temu
Lily James - która podobno była przyczyną jego rozstania z żoną - zablokowała komentarze na instagramie... a i tak straciła wizerunkowo po rzymskiej randce z Westem...
Laya
1 tyg. temu
On ma tak miła i piėkną twarz, że szok czlowieka ogarnia ze to moze byc taki psycho!
DzikiAktyw
1 tyg. temu
Miejska drwalica to uległa samica 😈😮🍆🍑🎉🤤🥴🔥👬❤️👨‍❤️‍👨👨‍👨‍👧‍👦
xDDDD
1 tyg. temu
2021 wtf co jest z tobą nie tak xDD. Azealia Banks ugotowała zwłoki kota, a teraz armie hammer okazał się być kanibalem. Jeszcze ten rajd na kapital w USA. Ten rok na prawdę nie mógł się lepiej zacząć xDDDD
Onn
1 tyg. temu
Porzucone kobiety sa zdolne do wszystkiego. Dlatego polecam intercyze, zero $$$ dla ex.
Iza
1 tyg. temu
jak dla mnie to może i na mnie zapolować :)
...
Następna strona
bDArIgyv