Trwa ładowanie...
Przejdź na

Tata Natalii Lesz czyta Pudelka :)

553
Podziel się

"Bardziej grzecznej dziewczyny ode mnie nie ma!"

Tata Natalii Lesz czyta Pudelka :)
bCXxqWJh

Natalka Lesz to zdecydowanie najfajniesza nie potrafiąca śpiewać polska wokalistka. W wywiadzie w nowej Gali dość zręcznie odpowiada na wszystkie zarzuty, które na nią spadły przez ostatni miesiąc. Prawie to kupujemy.

Gdyby tylko nie uderzała w żałosny ton Ani Muchy - "nie-śpiewam-idealnie-ale-otwieram-przed-wami- swoją-duszę-więc-się-odpierdolcie". Dziewczyny, nie idźcie tą drogą:

Jestem artystką, która postawiła sobie za cel, że będzie mówić i śpiewać o prawdziwych emocjach, i chcę te emocje wywoływać u słuchaczy. I wiesz co? Jeśli mi się to udaje, to mam gdzieś, czy jestem w drugim takcie pod dźwiękiem w trzeciej zwrotce, czy nie.

bCXxqWJj

Poza tym fragmentem udało jej się na szczęście uniknąć patosu. Przekonuje, że mimo iż jej agencja PR-owa chciała promować ją jako "polską Paris Hilton", odmówiła.

Nie wyróżniam się z tłumu, nie wywołuję sensacji, nie robię scen, nie upijam się publicznie - wylicza powody, dla których nie powinna była zostać gwiazdą. Mimo to została. Pomogły jej nawet nie same pieniądze ojca, ale fakt, że będzie kiedyś najbogatszą polską byłą piosenkarką. To pobudza wyobraźnię i zwyczajnie interesuje ludzi. Jako pierwsi zaczęliśmy o tym pisać i jakoś się potoczyło. Natalia twierdzi, że jej ojciec bardzo przeżywa całe to zainteresowanie jej osobą:

"Chyba nie przypuszczał, że codziennie będzie musiał czytać o swojej córce na Pudelku. Zresztą ja też nie, bo bardziej grzecznej i cichej dziewczyny ode mnie chyba nie ma.

Rozumiecie? "Musiał"! Aleksander Lesz (wart 80 000 000 zł) też się uzależnił. Za tę szczerość wybaczamy wszystko.

bCXxqWJp
bCXxqWJK
KOMENTARZE
(553)
gość
12 lat temu
bardzo ładna jest ;)
gość
12 lat temu
ładna jest, ale g****a i nie ma głosu:/
gość
12 lat temu
jest brzydka jak noac a w dodatku g****a jak but!
bCXxqWJL
gość
12 lat temu
Jaka ona artystka!!!!!!!!!A do tego g****a,brzydka i kariera naciągana za kasę tatuśka,wstyd!!!!!!!
gość
12 lat temu
ma wybitnie p***y wyraz twarzy!w ta grzecznośc za bardzo nie wierzę,jej twarz mówi,że niezła z niej s**a!!!!!
Najnowsze komentarze (553)
Więcek
6 lat temu
On nie tylko czyta ale wysyła większosć postów i komentarzy. Tak jak te sławetne SMSy w kokursie piesnierskim. Patologia i tyle
mama dziecio...
9 lat temu
moze i jestes grzeczna dziewczynka ale dobrze by bylo gdybys ubrala majtki do mediow , bp to nie zbyt eleganckie , kiedy sie swieci publicznie golym tylkiem
gość
11 lat temu
Tak, tak Włodarczyk też, te panie po prostu wiedzą jak wyżebrać u ludzi głosy i dobra opinie ;)
gość
11 lat temu
Nie chodzi o to, żeby była biedna czy brzydka tylko o to by potrafiła śpiewać jeśli już chce zrobić w tej dziedzinie karierę. Ale pewnie ona wtedy zacznie dobrze śpiewać kiedy Ty przestaniesz robić błędy ortograficzne :/
gość
11 lat temu
Cóż miło, że przytoczona została akurat Mandaryna bo talentem są sobie równe, natomiast jeżeli chodzi o Dode to myślę, że pomogła sobie sama wykorzystując do tego bar i kreując taki a nie inny wizerunek, a jeżeli chodzi o talent jest to wyjątkowo uzdolniona artystka i Lesz jej nie dorównuje, a nawet zostaje daleko w tyle... Ale piosenki Dody i cały ten jej kiczowaty styl już się chyba przejadły więc albo zacznie naprawdę śpiewać albo fani powiedzą jej do widzenia :/
gość
11 lat temu
A ja ją lubie jest fajna i prawdziwa i ładnie wyglada w ciąży.
gość
12 lat temu
zwykla zawisc i zazdrosc. j***c skurwialego pudelka
gość
12 lat temu
to mila,sympatyczna i skromna osobka,mysle ze kazdy tata bylby dumny...
bCXxqWJD
gość
12 lat temu
jury na festiwalu w Sopocie bardzo ostro ocenilo atalie maja prawo ale nie tymi slowami czyzby pani z jury zazdroscila fajnej figurki Natalii ?
gość
12 lat temu
gdyby była bjedna,głópja i brzytka to byście ją piolubjli . Narut zawjstnych debilj
gość
12 lat temu
była tak faworyzowana w tańcach że od razu (nie wiedząc) pomyślałam o ,,ważnym " rodzicu
gość
12 lat temu
jest do niczego. ale widatałcenie baletowe!
gościówaa xD
12 lat temu
Haa! widziciee zostały 4 pary w tańcu z gwiazdami!!! i ona ma szanse wygrać!!! bo śliczne tańczyy!!! trzymam za nią kciuki!!! i Natalia jest skromnaa!!!
gość
12 lat temu
Dziewczyna spoko ! - nie mam nic do zarzucenia. A jeśli wy chcecie - jakimś cudem Ja pogrążyć - to i tak sie WAM nie uda... Od razu myślicie - TATA - ja mowie NIE TATA - po prostu trafiła do ludzi, którzy Ja lubią i tyle... Mówicie - "sztuczna" - co mieliście okazje Ja poznać ze tak z góry - piszecie. - No raczej nie... "Za chuda" - ile razy ja juz taki wpis widziałem... - ładna, zgrabna dziewczyna - A W NASTEPNEJ PLOCIE NAPISZECIE O KIMS - "ZNOW PRZYTYLA 10kg... "- TO JEST CHORE !!! - zdecydujcie sie na coś - CO NIE ??? - DO WSZYSTKICH "MADRYCH" _ ANTY... i zawistników...
...
Następna strona
bCXxqWKf