Trwa ładowanie...
Przejdź na

Anna Starmach zastąpiła Zygmunta Chajzera w reklamie proszku do prania!

190
Podziel się:

Dobry wybór?

Anna Starmach zastąpiła Zygmunta Chajzera w reklamie proszku do prania!

Anna Starmach dała się poznać jako jedna z jurorek polskiej edycji Masterchefa. Choć pochodzi z bogatej rodziny kolekcjonerów sztuki i historyków, co prawdopodobnie popchnęło ją do studiowanie historii sztuki na Uniwersytecie Jagiellońskim, kierunek nie był dla Ani wystarczająco interesujący, by zrobić licencjat. Rzuciła wszystko i wyjechała do Paryża, gdzie udało jej się skończyć szkołę kucharską Le Cordon Bleu. To z kolei zapewniło jej staż w renomowanej restauracji, nagrodzonej trzema gwiazdkami w przewodniku Michelin.

Jak się okazuje, dzięki angażowi w programie stacji TVN, który załatwili jej rodzice przyjaźniący się z Edwardem Miszczakiem, Starmach zgarnęła kontrakt reklamowy. Wirtualnemedia.pl donoszą, że dzięki zatrudnieniu Ani z wieloletnią kampanią reklamową musiał pożegnać się Zygmunt Chajzer:

Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat - powiedziała Mariola Mirek z Procter&Gamble.

Jednocześnie menadżer do spraw komunikacji marki oznajmia, że firma podjęła decyzję o współpracy ze Starmach ze względu na jej pasję do gotowania:

Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z Anią, która jest wymagającą profesjonalistką i bardzo pasjonuje ją dzielenie się z innymi miłością do gotowania. Oczywiście, jej pasja, podobnie jak wiele innych, wymaga również świetnych rezultatów prania różnego rodzaju plam, które z pewnością pojawią się w międzyczasie. Mamy nadzieję, że wspólnie zainspirujemy innych do odkrywania nowych smaków i podążania za swoimi pasjami, bez obaw o plamy - powiedziała.

Cóż, biorąc pod uwagę wielkość kęsów, które Ania Starmach nabiera na widelec podczas kosztowania potraw uczestników Masterchefa, roczny zapas proszku do prania wydaje się być niezbędny... Też nie możecie się doczekać nowej reklamy?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(190)
gość
6 lat temu
Bez Pana Zygmunta to już nie będzie ten sam proszek :(
gość
6 lat temu
To czarny dzień dla Wizira. Skończyła się pewna epoka.
eee
6 lat temu
eee słaby pomysł, nie bede juz kupowac vizira :(
gość
6 lat temu
Nie dobry wybór - żaden autorytet w dziedzinie prania
G.Andzia
6 lat temu
Z tego, co widać już zastąpiła. Od kilku dni jest ta reklama z nią emitowana.
Najnowsze komentarze (190)
Gość
6 lat temu
Fajna jest😊
amanda
6 lat temu
Przechodze do "ariela"
Gość
6 lat temu
To znajoma Miszczaka ! Tak oto to dostalo sie do mediow !
Gość
6 lat temu
Kim tak wogole jest ta baba ?beztalencie wypromowane przez znajomego tatusia Miszczaka z Tvn-u !!! Bezplciowe,brzydkie to,zwykle,bez charyzmy!!
gość
6 lat temu
Pani Anna należy do osób, które nadużywania uśmiechu. Są sytuacje, które tego nie wymagają, a wręcz czynią je Nienaturalna mi i ujmują powagi, wiarygodności. Śmiejemy się często jak i ile się da ale wszystko ma swój umiar. U Anny nie ma w tym umiaru.
gość
6 lat temu
Wystarczy,że Starmach wyskakuje z lodówki.Z pralki wolę Chajzera
gość
6 lat temu
Do lamusa na emeryture
gość
6 lat temu
Za ile???????
gość
6 lat temu
Juz się wyprał i zmechacił
gość
6 lat temu
Dajcie zarobići innym
gość
6 lat temu
Bardzo dobry wybór i zmiana bo proszek też już przeszedł nie jedną zmianę.
gość
6 lat temu
wstyd pazerna baba,zabrac zarobek starszemu panu,
gość
6 lat temu
--dretwa dziunia wezmy reklame rio mare okropna juz tego nie kupuje i proszku tez nie kupie odrazajace wredna b****o jej to nie pasuje dziwna osoba do niczego zarozumiala
gość
6 lat temu
jak ta falszywa wiedzma reklamuje myjuz proszku nie kupimy sztuczna cwaniara jak ona to reklamuje tak jak tunczyka smiechu warte okropnawsiora
...
Następna strona