Trwa ładowanie...
Przejdź na

Pudelek "Świrem roku"?

439
Podziel się:

Nominowali nas... obok Sary May. Co za policzek :)

Pudelek "Świrem roku"?

Tegoroczne nominacje do Świrów trochę nas zaskoczyły. Pośród tych wszystkich strasznych ludzi (Rutowicz, Wiśniewski, Herbuś) znalazł się też... Pudelek.pl. Ktoś wpadł na pomysł, aby nominować nas w kategorii "Internet". Dzięki, miło. Niestety, w tej samej kategorii nominowano Katarzynę Szczołek vel Sarę May. Z całym szacunkiem, ale trochę nie ta liga :)

Z kolei wśród debiutów roku umieszczono naszą dobrą znajomą - "Izę 3D" (pamiętacie jeszcze?). Szkoda, że nie w tej samej kategorii. Wolelibyśmy już przegrać z nią.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(439)
gość
14 lat temu
drugie zdj Izy 3D jest poprostu obrzydliwe :/
gość
14 lat temu
hahaha xd
gość
14 lat temu
no odloty się pudlowi zdarzają godne - więc wcale nie dziwota, że się nominacji dochrapał
gość
14 lat temu
Bedziecie na blogu u Sary jak przegracie xD bedzie miala sie czym chwalić:D
gość
14 lat temu
kto to jest ta brudaska?
Najnowsze komentarze (439)
gość
14 lat temu
mnkinknk
gość
14 lat temu
Nawet jeżeli świr to pozytywnie nakręcony;)
mac13
14 lat temu
No faktycznie nie ta liga :) wy nie mielsicie żadnych szans!
gość
14 lat temu
A mnie sie ten portal podoba xdd a szczołkową bym wykuwiła xdd
gość
14 lat temu
ale skrzywdzili tego pieska. o.o Jak tak można ? To ohydne .
gość
14 lat temu
piękny niebieski pudel z rodowodem! brakuje tylko pozłacanego kagańca ozdabianego diamentami!
gość
14 lat temu
Titusa też nominowali....
xDxDxD
14 lat temu
Haha, i dobrze ;) Powinniście wygrać ze Szczołkiem i całą resztą, w końcu to Wy ich promujecie.
gość
14 lat temu
OMG współczucie ;D Faktycznie nie ta liga...
' mów mi jak ...
14 lat temu
wy ? xD . Żal mi . xp
gość
14 lat temu
WTF ona/on/ono ma fjuta?
gość
14 lat temu
co to za iza 3d ?
gość
14 lat temu
zal!!:/
dzikanamietno...
14 lat temu
gratulacje - szczegolnie dlatego ze ostanio taka zenada piszecie ze zal
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie