Trwa ładowanie...
Przejdź na

Doda do Radka: "Za ile się sprzedałeś?"

1647
Podziel się

Jak go jeszcze poniży?

Doda do Radka: "Za ile się sprzedałeś?"
bDTYRhKJ

Wygląda na to, że Doda niezbyt dobrze radzi sobie z faktem, że jej były mąż robi dalszą karierę bez jej udziału. Do tej pory wydawało się, że Radek aktywny w show biznesie może być tylko dzięki Dorocie, jednak od Tańca z gwiazdami wszystko się zmieniło. To wyraźnie nie podoba się Rabczewskiej.

Jak twierdzi Radzio w rozmowie z tygodnikiem Show, kiedy dowiedziała się, że wystąpi w Tzg, postanowiła go jeszcze raz poniżyć i wysłała mu SMS-a z niewybrednym komentarzem:

Dostawałem od niej SMS-y, kiedy zgodziłem się na udział w programie: "Ale będę z ciebie miała bekę, ale będę szydziła, będę się śmiała". I pytanie: "Za ile się sprzedałeś?"

bDTYRhKL

W pewnym sensie rozumiemy rozterki Dody. Sama wzięła przecież udział w jeszcze lepszym programie...

bDTYRhLm
KOMENTARZE
(1647)
gość
11 lat temu
radek gora!!!!!!!!!!!!!
gość
11 lat temu
zazdrosci mu ze daje sobie rade
isabelll
11 lat temu
Zółć się wylewa z tej bez klasy kobiety. Wściekłość ją ogarnia, że po tych wszystkich upokorzeniach Radzio zyskuje sympatię ludzi. A, to przecież dzięki niemu dostąpiła salonowego życia. Radek, nie reaguj na chamskie zaczepki. To zwykła zazdrość. Mam nadzieję, że nie odpadniesz w niedzielę. Trzymam kciuki!
bDTYRhLn
gość
11 lat temu
a on jest żałosny,że ujawnia te smsy. co mamy mu współczuc ? oh jeju radziu biedny taki jesteś, nie potrafisz sobie poradzic z dodzia ? doda kocham Cię !
gość
11 lat temu
Radek górą! Beki nie ma haha jedynie z sex niewypału haha
Najnowsze komentarze (1647)
gość
11 lat temu
przepraszam królowa czego ?
aabb
11 lat temu
doda glupie stworzenie
aabb
11 lat temu
m
11 lat temu
powiedziala ta co sie nie sprzedaje, on przynajmniej sie czegos uczy w tym progamie, a jej taniec wyglada tak:zakrecic tylkiem w dol i w gore... zenada... co za lapmucera
gość
11 lat temu
ale ona ma okropne nogi
załamana ; ]]
11 lat temu
Na pewno nie za tyle ile ten twój sztuczny ryj ; //
gość
11 lat temu
doda krolowa :D :D :D XD radzio niewolnik
kunys
11 lat temu
a ja lubie pudelki i musze dzisiaj dac staremu bo mnie juz c***a swedzi
bDTYRhLf
kunys
11 lat temu
doda ma fajne cycki i jest lekko porabana a tak ogolnie to tylko ja dymac dymac mocno za cyce trzymac
gość
11 lat temu
Ja to do jakiegos burdelu ;/ Codz taka k***e to nawet za grosze pierodlic by inie chcieli;/ PLastik to jej z uszu juz wycieka;/
dorotynia
11 lat temu
ona wygląda jak prostytutka
gość
11 lat temu
Radek jest bardzo fajny anwet nie pomyslalam bo przy dodzie nie mial glosu teraz go poznala. Super jest doda dno!
gość
11 lat temu
nie ma to jak ponabijac sie z bylego... no musi sobie laska jakies zajecie znalezc... zeby o niej mowiono... tylko tyle potrafi... p***a i tyle...!!!
gość
11 lat temu
nie znosze majdana ale żali mi tez dody chociaz ja lubie. -Dodziu a za ile ty się sprzedajesz?
...
Następna strona
bDTYRhLH