Trwa ładowanie...
Przejdź na

Ostatni teledysk Jacksona! (ZOBACZ!)

453
Podziel się

W reżyserii... Spike'a Lee.

Ostatni teledysk Jacksona! (ZOBACZ!)
bCyuhHfV

Ostatnią piosenką Michaela Jacksona jest This is it, która ukazała się już po jego śmierci. Oficjalny teledysk do utworu stworzył słynny reżyser Spike Lee, który jest autorem filmów takich jak Malcolm X czy Plan doskonały. Lee pracował już z Jacko w 1995 roku przy klipie do They Don't Care About Us, który powstał na ulicach Rio de Janeiro.

Teraz dysponował jedynie zdjęciami króla popu, z których stworzył obraz opowiadający historię jego życia - od małego chłopca mieszkającego w skromnym domu w Indianie po idola rozpoznawalnego i koncertującego na całym świecie.

bCyuhHfX
bCyuhHgy
KOMENTARZE
(453)
gość
10 lat temu
MJ
gość
10 lat temu
Michael na zawsze!!!!!
gość
10 lat temu
Michael Kocham Cię
bCyuhHgz
gość
10 lat temu
jestescie tacy żenujący. ty po polsku nie potrafisz pisac czy sie zjaralas, ze potrafisz jedno zdanie napisać?
gość
10 lat temu
piekny
Najnowsze komentarze (453)
gość
10 lat temu
Boże bardzo wzruszający ten teledysk :( będziemy cię Michael pamiętać na wieki :* kocham Cię i nigdy o tobie nie zapomnę :( zawsze będziesz żył wiecznie :(
Jacko ;**
10 lat temu
I love you
gość
10 lat temu
HAhaha to zdjęcie z czarnym kocurem najlepsze a teledysk fajny, tam jest jeszcze tygrys i wąż. Z*******y teledysk.
gość
10 lat temu
Niestety ostatni,chociaż ja wierze że nagra ich jeszcze bardzo dużo, bo ON żyje!!!!
gość
10 lat temu
dlaczego tak zdolny człowiek musiał odejsc. dlaczego na tak ogromna rodzine nikt nie potrafił mu pomoc. on był/jest prawdziwy na scenie. nie pokazywał kiczu jak obecne kwiazdy
gość
10 lat temu
człowiek scena . idol nad idolami. drugi taki pretko sie nie pijawi
gość
10 lat temu
Michael na zawsze!
gość
10 lat temu
Oglądałam już wcześniej, bardzo mi sie podoba! a szczególnie koniec gdy na krześle jest kapelusz i rękawiczka do Billie jean! Ponieważ KOCHAM Bille Jean tak jak mj!
bCyuhHgr
gość
10 lat temu
Pudel czy ty chcerz zebym ja zapadła w depresję?!?! XD przecierz...ja niemoge tak cały czas płakać...stanowczo za często mi sie to zdarza...oglądając ten filmik (piekny filmik) myślisz o tym ze Michaela juz nie ma;( pamietasz o jego śmierci i wiesz ze: - juz nigdy nie wróci - nigdy juz takiego niebędzie - nigdy juz nam niezaśpiewa, nie zatańczy :**( w takich chwilach, w chwilach śmierci docenia sie człowieka...i tak było w moim przypadku ;( Dziekuję ci LEE ze stworzyłes ten teledysk! ktos tu powiedział ze ten moment z ta rekawiczka i kapeluszem na stołku jest najlepszy...nawet sie zgodzę ;[ największy żal mam do Boga który nam go zabrał, czeopiam się Go ot o do dzis i pewnie zawsze bedę, zawsze będe sie pytać: "Dlaczego?" MICHAEL! ŻYŁES, ŻYJESZ, I ZAWSZE BEDZIESZ ŻYŁ W NASZYCH SERCACH, W SERCACH TWOICH NAJWIĘKSZYCH FANÓW. FOREVER IN MY HEART ;*;* ;*(
gość
10 lat temu
Kocham Cię MJ.Nigdy o Tobie nie zapomnimy:):*
gość
10 lat temu
pudelek - inteligentne artykuły... "Lee pracował już z JACKO w 1995 roku" Żenua...
gość
10 lat temu
Michael is the Best!!!!!!!
MY
10 lat temu
STZYRZÓW POWIAT HRUBIESZOWSKI
ja
10 lat temu
HRUBIESZÓW
...
Następna strona
bCyuhHgT