aktualizacja

Cichopki marzą o drugim dziecku

182 reakcje
182
Podziel się

Boją się, że nie mają na nie dość czasu.

Cichopki marzą o drugim dziecku

Kasia Cichopek i Marcin Hakiel chcą, żeby Adaś miał rodzeństwo. Ale, jak twierdzi Życie na gorąco, na pewno nie narażą się na taki stres i nerwy jak w czasie pierwszej ciąży Kasi i tuż po porodzie. "Wpadka" mocno pokrzyżowała wówczas jej plany zawodowe - Pyza straciła główną rolę w Tancerzach, na której bardzo jej zależało. Dzięki niej miała przestać być "aktorką jednej roli". Wprawdzie nie straciła pracy, ale zamiast głównej roli dostała inną, mniej ważną, na dodatek musiała grać w peruce, w której wyglądała dość karykaturalnie:

Cichopki marzą o drugim dziecku

Nigdy nie udało jej się odzyskać pozycji zawodowej sprzed ciąży. Tak bardzo bała się, że może stracić jeszcze więcej, że urlop macierzyński skróciła do zaledwie 2 miesięcy.

Kasia bardzo źle znosiła pogodzenie opieki nad maleństwem z pracą - przypomina tabloid. Pewnie drugi raz nie zdecydowałaby się na tak szybki powrót do pracy.

Cichopki planują więc drugie dziecko, ale tylko wtedy gdy Kasia będzie miała dla niego więcej czasu.

Cichopki marzą o drugim dziecku
Polub pudelek.pl na Facebooku:
KOMENTARZE
(182)
gość
9 lat temu
a jaka to ona miala pozycje zawodowa? Rola w m jak milosc, prowadzenie jakiegos kiepskiego programu z krzysiem? Zdjac ja z ekranu, bo juz patzrec na nia nie mozna
gość
9 lat temu
oglaszaja to tak publicznie, moze potrzebuja "pomocy sasiedzkiej"???? ale kto wezmie ja do lozka po Chakielu???
gość
9 lat temu
To po co o tym gadają! Wsiury. He,he.
SKAWINA
9 lat temu
a kogo tooooo!!!!!!!!!!!!!!1
gość
9 lat temu
moze w koncu znikna te pajace./.
Najnowsze komentarze (182)
gość
9 lat temu
Niech się najpierw Adasiem zajmą a nie drugie robią. Nie sztuka narobić dzieci a potem wynajmować nianie na 24h do bawienia.
gość
9 lat temu
` haha POKEMONY idealne okreslenie, paszczaki
Anna,
9 lat temu
a niech se robią xd
gość
9 lat temu
Śmieszą mnie oni
gość
9 lat temu
NIE DO TEMATU CICHOPEK TO JESZCZE JAKO TAKO NORMALNA, ALE ON... OHYDA. JAK NA NIEGO PATRZĘ TO RZYGAĆ MI SIĘ CHCE.
gość
9 lat temu
żółte zęby ma
gość
9 lat temu
może najpierw tym jednym niech się zajmą!!!!
gość
9 lat temu
jaki on brzydki. wyglada jak truten z Pszczolki Maji. Juz sie boje jak bedzie wygladac ich dziecko. jak maly truten.
gość
9 lat temu
niech zacznie wychowywać dzieciaka to lepiej na tym wyjdzie!!
gość
9 lat temu
Niech zajmie się wychowaniem dziecka- to na pewno jej lepiej wyjdzie!!
gość
9 lat temu
To prawda jaką ona miała pozycje zawodową?!? Podlizuję się osobą, z których ma korzyść! Udaję, że jest idealna, zawsze uśmiechnięta, a naprawdę jest żałosna!!! Udaję, że jest WIELKĄ GWIAZDĄ!!! Bleee... przecież na nią już nie można się patrzeć!
gość
9 lat temu
on ma cos z zebami.
gośćMaja
9 lat temu
Fajnie wygladaja nie zazdroscie
gość
9 lat temu
tatuś znowu pomoże i jakoś to będzie - no nie?
...
Następna strona