Trwa ładowanie...
Przejdź na

Starsza czy młoda Bohosiewicz?

781
Podziel się:

Odważna sukienka w kratkę.

Starsza czy młoda Bohosiewicz?

Na imprezie z okazji 15. urodzin Canal+ uwagę fotoreporterów przykuły siostry Bohosiewicz. Sonia, która ostatnio wróciła na ekrany telewizorów w serialu Usta, usta, wybrała na jubileusz krótką sukienkę w kratkę. Prosty krój ciekawie podkreślony odważnym deseniem dobrze eksponował urodę aktorki.

Sonii towarzyszyła jej młodsza siostra Maja, która zdecydowała się na mniej rzucający się w oczy czarno-szary zestaw. Czy Waszym zdaniem wyrośnie na kolejną gwiazdę seriali? Jest na tyle ładna, że chyba ma na to sporą szansę.

KOMENTARZE
(781)
gość
11 lat temu
obie maja ciekawa urode mlodsza troszke uszy odstajace
gość
11 lat temu
Podpisuje sie pod tym ze mloda pasuje do porno biznesu.
gość
11 lat temu
a młdoa co? kwas sobie wstrzyknęła?
ja
11 lat temu
ciekawe urody,młodsza ladniejsza w rozpuszczonych włosach,tutaj jakoś chudo wyszła i niekorzystnie,za to Sonia na tych fotkach wygląda hot,tylko ta kreacja taka sobie....
gość
11 lat temu
uszy mlodej nawet fajnie wygladaja .. czasami taki mankament dodaje charakteru, ale te USTA .. albo robi taki okropny dziubek albo juz cos sobie wstrzykmela a szkoda !! :(
Najnowsze komentarze (781)
gość
10 lat temu
Starsza ładnniejsza według mnie ;)
gość
10 lat temu
maja ladniejsza sukienke ma
gość
10 lat temu
dziubek jest = lans jest
sunnyroad
10 lat temu
Śliczne. Maja ma bardzo fajne uszka, wygląda jak taki elfik ;D
gość
11 lat temu
m zdecydowanie starsza lepsza bo młodsza wygląda jak szczur
gość
11 lat temu
Maja kaczorek;P
gość
11 lat temu
obie są boskie
gość
11 lat temu
ta młoda to jak nie otwiera mordy to jest ok... Straszny ma ten otwór...
gość
11 lat temu
maja ładniejsza, mimo uszu ;/, ale sonia tez niczego sobie ;d
gość
11 lat temu
sona!!!
gość
11 lat temu
Kaczoreek!
gość
11 lat temu
Młodszama urodę meliniary.
gość
11 lat temu
i jedna i druga
gość
11 lat temu
starsza : )
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie