Marciniak i Ignasiak kłócą się o imię!

449
Podziel się

"Paula jest tylko jedna i nie obchodzi mnie, że Ignasiak była wcześniej."

Marciniak i Ignasiak kłócą się o imię!

Była wicemiss Polski nastolatek, początkująca wokalistka, Paula Marciniak uważa, że przez Paullę traci zlecenia. Twierdzi, że organizatorzy imprez dzwonią do Ignasiak przez pomyłkę i dzięki temu to ona zgarnia większość kontraktów. Dlatego postanowiła... zastrzec swoje imię w urzędzie patentowym.

Paula jest tylko jedna i nie obchodzi mnie, że Ignasiak była wcześniej - mówi w rozmowie z Faktem Marciniak. Przez to mam wiele kłopotów, bo wciąż nas ze sobą mylą. Poszłam do urzędu patentowego i zastrzegłam nazwę "Paula" jako znak towarowy.

Ignasiak, która przez ostatnie tygodnie wycofała się z show biznesu z powodu chorobyna razie podchodzi do sprawy spokojnie:

Ciekawe, czy Paula Marciniak wie, że takie rozpatrzenie sprawy w urzędzie patentowym trwa nawet 2 lata - mówi w rozmowie z tabloiodem. Na razie nie widzę problemu ani potrzeby, by Paulina posługiwała się całym nazwiskiem.

Chyba jednak trochę ją to jednak zaniepokoiło, skoro sprawdziła zawczasu, jak wygladają procedury w urzędzie patentowym.

KOMENTARZE
(449)
gość
9 lat temu
ale się spociła ---- Lca
gość
9 lat temu
atak mokrej pachy... :D hahahahahaaah
gość
9 lat temu
Marciniak się trochę spociła pod pachą!! fuuujjj
gość
9 lat temu
kto to jest marciniak? trn pozdrawia
gość
9 lat temu
fuuu
Najnowsze komentarze (449)
gość
6 lat temu
Ale się spocił ten pulpet. Jeżeli chcę zrobic karierę spoconą pachą to pozdrawiam
goœÌ
9 lat temu
That's rellay thinking out of the box. Thanks!
gość
9 lat temu
paulla ignasiak była wcześniej i wogóle jest lepsza niech ta druga znajdzie sobie jakąś ksywke jak wszyscy na przykłat : ciota papuga i*****a i tak dalej.
gość
9 lat temu
Marciniak beztalencie i brzydka g******a! xd
gość
9 lat temu
Marciniak spocona smierdxzaca krowa chora psychicznie co nie umie spiewac, przerobionyglos komputerowo zawsze i obiwlsa cycora , nic soba nie reprezentuje!!!!!!!!! !!!!!!!!
gość
9 lat temu
haha...
gość
9 lat temu
ciekawe czy imiona bądź też jakieś formy imion można sobie tak zastrzec?
gość
9 lat temu
z antyperspirantem się pokłóciła blee no faktycznie gwiazda jejku!!!!!!
gość
9 lat temu
a podobno paula to jest krowa;p
gość
9 lat temu
ta cała Marciniak niech sie schowa ... twierdzi ze Igansiak zabiera jej kontrakty a tak na prawde dzwonia pod wlasciwy numer bo w rzeczywistosci malo kto slyszal o jakejs tam Pauli Marciniak... zal zal zal moze jest rozpoznawalna jedynie przez miss...
gość
9 lat temu
hehe ładne ma słoneczko pod pachą ;)
gość
9 lat temu
Etiaksil pomoże jak ma problemy.... Tyle kasy a tak mało rozumu... Żałosne.
gość
9 lat temu
faktyka, takie z nich gwiazdy, że rzeczywiście mają się o co kłócić, i tak połowa Polski nie wie, kim one są XD
gość
9 lat temu
fuj moglaby uzywac antyperspirantu albo jakiegos preparatu zmniejszajacego pocenie sie . bo chce bycc fajna ale chyba nie jest
...
Następna strona