Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Wlał w siebie w ciągu kilku sekund butelkę wódki"

250
Podziel się

Gwiazda porno opowiada o libacji z Charlie Sheenem: "Kupił torebki z kokainą wielkości mojej pięści."

"Wlał w siebie w ciągu kilku sekund butelkę wódki"
bDeTWZVN

Jak pisaliśmy Charlie Sheen udowodnił, że ostatnie dwie wizyty w ośrodku odwykowym nie przyniosły żadnych efektów. Po szalonej nocy w towarzystwie gwiazdy porno aktor trafił na ostry dyżur. Menedżer gwiazdora natychmiast złożył w mediach oświadczenie, że Sheen miał "silną reakcję alergiczną" na jeden z leków, które regularnie przyjmuje. Zdaniem Kacey Jordan, która tego wieczora bawiła się z aktorem, jego nagłą zapaść spowodowała jednak raczej zbyt duża dawka alkoholu zmieszanego z narkotykami.

Z relacji Kacey Jordan wynika, że założyła się z aktorem kto wypije więcej. Sheen natychmiast podjął wyzwanie:

Nalewałam sobie drinka z wódką. On nagle złapał za butelkę, uwielbiam go za to, i wlał ją w siebie w ciągu kilku sekund. Wtedy powiedział: "Nigdy więcej nie próbuj mnie w tym pobić." Potem, kiedy już nie zostało nic do wypicia i wszyscy byliśmy bardzo pijani, Sheen zadzwonił po narkotyki.

bDeTWZVP

Wtedy przyszedł dobrze wyglądający facet z torbą marki Gucci na ramieniu – wspomina dalej Kacey. Wysypał na stół kilka sporych torebek z towarem. Torebki z kokainą wielkości mojej pięści. Oczywiście Charlie niczego sobie nie żałował.

Z dalszej relacji gwiazdy porno wynika, że aktor nie zadowolił się wódką i kokainą. Przez dalszą część wieczora palił crack (!) i wdmuchiwał jej narkotykowy dym w pusta podczas pocałunków. Na koniec Sheen włączył swój ulubiony film porno i zaproponował Kacey, żeby została jego kolejną dziewczyną. Ponoć stwierdził, że ma ogromną willę, w której mieszka kilka jego kochanek i właśnie brakuje mi blondynki do kolekcji...

Gratulujemy spełnionego życia. Szkoda, że skończyło się małą zapaścią...

bDeTWZWq
KOMENTARZE
(250)
gość
8 lat temu
Dobry w****t przybilbym mu pione :D
gość
10 lat temu
kazdy zyje tak jak chce i nikomu nic do tego
gość
10 lat temu
Za dużo kasy. Stanowczo!
bDeTWZWr
gość
10 lat temu
nie ma jak porzadna biba z garscia koki
gość
10 lat temu
pewnych rzecz się nie da kupić za pieniądze, szkoda gościa
Najnowsze komentarze (250)
gość
8 lat temu
Dobry w****t przybilbym mu pione :D
gość
9 lat temu
Puknoł ja za darmo a dziw*a sprzedaje tanie historyjki "wlał w siebie butelkę wódki w kilka sekund" bez zażywania wcześniej narkotyków gdyż dopiero później przyszły do tego torebki wielkości jej pięści musiały mieć co najmniej 30g wzioł kilka czyli co najmniej 3 ok 100g na jedną noc wystarczyły by mu max 5g sztuk prawidłowo wyważonych na dwoje. ja bym jeszcze dodał że dilerowi kartą zapłacił i bym był happy
gość
10 lat temu
spox kazdy by tak chcial a ci co pisza ze burak to mu zazdroszcza
gość
10 lat temu
gośc pierwsza klasa za dużo na raz tszeba stopniowo
gość
10 lat temu
sam sie staczasz oni tak żyja po prostu.... to nie co u nas że mianem zespołu rock n rollowego mieni sie feel... oni nawet na odwyku nie byli
gość
10 lat temu
ja go rozumiem chlopak jest bogaty moze wszystko miec wiec wszystko mu sie nudzi !
gość
10 lat temu
pelen szacun
HIPo
10 lat temu
Fajna laska
bDeTWZWj
gość
10 lat temu
najbardziej fascynuja mnie wyczerpujace informacje panienek, ktore ani pieniazka, ani faceta nie pomina i do tego z TAKA wyrozumialoscia. Hlleluja.
gość
10 lat temu
fajne życie, tez bym chciał taką wille z dupkami które biorą w każda dziurkę.. a nie tylko w dwie
adolfha
10 lat temu
czerli iz maj gad!!!
adolfha
10 lat temu
czerli iz maj gad!!!
gość
10 lat temu
ma facet gest
edas:)
10 lat temu
i tak go kocham !!! :P
...
Następna strona
bDeTWZWL