Trwa ładowanie...
Przejdź na

Będzie film o... Bachledzie-Curuś!

406
Podziel się

"Zemści się za upokorzenia. Przejedzie się po Colinie i Alicji."

Będzie film o... Bachledzie-Curuś!
bDfTQehx

A konkretnie o jej romansie z Colinem Farrellem. Wspomnienia jednej z byłych dziewczyn aktora, brytyjskiej pisarki Emmy Forrestzainteresowały producentów z Hollywood, którzy są ponoć gotowi wyłożyć aż... 200 milionów dolarów (!) na film o burzliwym życiu uczuciowym
irlandzkiego aktora. Jak twierdzi Super Express, produkcja będzie nosil tytuł Liars (A-E).

Emma Forrest została już zaproszona do pracy nad scenariuszem. Zemści się teraz za wszystkie upokorzenia, jakie przeszła - twierdzi informator tabloidu. _**Przejedzie się po Colinie i Alicji, bo właśnie dla Polki została porzucona przez gwiazdora.**_

Osią fabuły mają być przeżycia świeżo porzuconej przez chłopaka kobiety, która wraz z koleżanką wyjeżdzą do Stanów Zjednoczonych na zaprzysiężenie nowego prezydenta, a po drodze odwiedza byłego kochanka. Początek zdjęć zaplanowany jest na luty tego roku. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, film trafi na ekrany na przełomie 2011 i 2012 roku. W postać nowej dziewczyny niewiernego kochanka, wzorowanej na Alicji, wcieli się brytyjska aktorka znana z filmów Prestiż i Vicky Christina Barcelona - Rebecca Hall. Ta sama, którą podejrzewano o rozbicie małżeństwa aktorki Kate Winslet i reżysera Sama Mendesa.

bDfTQehz

Myślicie, że film odniesie sukces? Ciekawe, czy ucieszyłoby to Alicję.

bDfTQeia
KOMENTARZE
(406)
gość
10 lat temu
Jak się sprzedawać to do końca...
gość
10 lat temu
Jak się sprzedawać to do końca...
gość
10 lat temu
Pocono PA czyta Pudla!!!!
bDfTQeib
gość
10 lat temu
I BARDZO DOBRZE
gość
10 lat temu
kogóż to obchodzi?
Najnowsze komentarze (406)
gość
9 lat temu
wstyd mi ze curusiowa wszystkie polki wsadzila do jednej szuflady puszczalskich latwodajek!Taka jest prawda w stanach ludzie nie dochodza wszystkiego,ne mysla za duzo-bedzie ze polki to naiwne puszczalskie!a ten Farell tfuuu obrzydliwy!W Polsce z jej statusem spolecznym mialaby fajnego,wyksztalconego przystojniaka-nie porwala sie na hollywood,a teraz co?ja tam nie chcialabym jej z tym dzieciorem i wieczna legenda farrela ABSOLUTNIE MASZ RACJE !!!!!!!!!!!!!!!!JAK BYLA U SZCZYTU ''SŁAWY' Z COLINEM NA CZERWONYM DYWANIE PISALI O NIEJ JAKO O ''NEW GIRLFRIEND'' BEZ IMIENIA, NAZWISKA...ZERO ZERO ZERO. mam tytuł- " Dupodajka" albo "Tania s****a" albo "Zdzira z Polski robi karierę w lóżkach Hollwood"
gość
10 lat temu
chyba porno
gość
10 lat temu
sama szmato masz koński łeb jeśli faceci za nią szaleją i nawet farel się nią zainteresował to znaczy ,że jej w głębi duszy zazdrościć czep sie tramwaja małpo bo ja mam identyczne rysy twarzy a powodzenie mam niesamowite mimo,że jestem zaręczona
gość
10 lat temu
ktoś w rzuciu mądru mi powiedział pewne słowa jak i o mnie gadali głupoty był to mój ojciec ,który powiedział mi"" Marta pamiętaj ,że tylko o byle kim sie nie mówi""
gość
10 lat temu
ludzie wrzućcie na luz ja jakbym sie zakochała to bym też chciała z nim dziecko Alicja jest bogata jej rodzina ma spore majątki wiec nie mowcie ze złapała faceta na kase bo on w porównaniu do niej to brak mu taktu talentu i kasy
gość
10 lat temu
Ta sukienka od Zienia jest śliczna ^^
gość
10 lat temu
Wspłczuje Alicji.
gość
10 lat temu
I z czego sie cieszycie, to jest zycie Alicji i nikomu nic do jej zycia. Jest zdolna ,utalentowana, piekna i nie biedna, da sobie rade.Z przyjemnoscia obejrzymy ja jeszcze w niejednym filmie.
bDfTQehT
gość
10 lat temu
Jak się sprzedawać to drogo a swoją drogą kariera przez łóżko zawsze się tak kończy bo w Stanach jakoś o niej nikt nie słyszał przed romansem.
gość
10 lat temu
dla mnie ta cała Emmy ma nierówno pod sufitem. No i zostawił ją dla innej i co z tego?! Byłam w takiej sytuacji,ale nie mam zamiaru sprzedawać swojego życia mediom,pisać książkę i robić z tego film nawet jakby ktoś dał mi gwarancje,że zostanę milionerką. Bo to moje życie,a brudów nie pierze się publicznie. Ale taka płytka laska chyba o tym nie wie
gość
10 lat temu
gość
10 lat temu
Colin Farrell on tak zrezygnowal z kobiet jak ja ze spozywania codziennych posilkow.znam go dobrze a tacy sie nie zmieniaja.jest to nastepna propaganda zrobiona przez goralska dupodajke i nie ma nic wspolnego z prawda.
gość
10 lat temu
Colin Farrell on tak zrezygnowal z kobiet jak ja ze spozywania codziennych posilkow.znam go dobrze a tacy sie nie zmieniaja.jest to nastepna propaganda zrobiona przez goralska dupodajke i nie ma nic wspolnego z prawda.
gość
10 lat temu
szczeki 3
...
Następna strona
bDfTQeiv