Trwa ładowanie...
Przejdź na

Ślub Hefnera już w czerwcu. "Będzie bardzo fajnie!"

266
Podziel się

"On już brał jeden głośny ślub, więc tym razem poprosiłam go o taki bardziej cichy" - opowiada podekscytowana Crystal Harris.

Ślub Hefnera już w czerwcu. "Będzie bardzo fajnie!"
bDHOuXiZ

Zamiłowanie Hugh Hefnera do plastikowych blondynek z wiekiem nie maleje, a wręcz przeciwnie - pcha go nawet przed ołtarz. 86-letni sponsor kilka tygodni temu oświadczył się swojej młodszej o 60 lat utrzymance numer jeden, Crystal Harris. Szczęśliwi narzeczeni planują piękną uroczystość, która odbędzie się oczywiście w słynnej willi Playboya. Właśnie zdradzili jej datę.

Data ślubu, tak? Mogę im powiedzieć? - zastanawiała się głośno Crystal podczas talk show w stacji CNN. 18 czerwca, tego roku, to będzie sobota. Jesteśmy tacy podekscytowani! Będę czerwcową panną młodą. Tym razem jednak będzie bardziej kameralnie. To znaczy, mam na myśli, że on już brał jeden głośny ślub, więc tym razem poprosiłam go o taki bardziej cichy. Będzie bardzo fajnie!

W to akurat nie wątpimy - imprezy organizowane u Hefnera obrosły już przecież należytą legendą. Szkoda jednak, że na ślubie nie pojawi się była narzeczona satyra, Holly Madison. Nie wiadomo również, czy wpadną poprzednie lokatorki willi, Kendra Wilkinson i Bridget Marquard. Nie wydaje się jednak, aby była to wielka starta - ich miejsce z radością zajmą inne ambitne i pieczołowicie zoperowane blond-króliczki.

bDHOuXjb
bDHOuXjC
KOMENTARZE
(266)
gość
10 lat temu
fajnie że sie żenią sensacja roku
gość
10 lat temu
piękna i bestia. Ona to robi dla kasy. Naiwny staruszek. Bidulka życie sobie zmarnuje przynajmniej część...
gość
10 lat temu
bidulka czemu ona to sobie robi. Zycie se zmarnuje z tym starym piernikiem
bDHOuXjD
gość
10 lat temu
przecież mógł ją pukac bez ślubu.. nielogiczne posuniecie:)
gość
10 lat temu
Sie zmarszyczy jak umrze w maju i nie dostanie majatku :]
gość
10 lat temu
no jak dozyje stary dziad
gość
10 lat temu
Kolejna karierowiczka o raju. Facet myśli podobno małym.... a kobieta... Zasobem portwela ukochanego. No i świat się kręci normalnie jak w Polsce
gość
10 lat temu
hehe własnie ,wlasnie;)lol2
gość
10 lat temu
lol jak ma sie hajs to i bajera niepotrzebna...
gość
10 lat temu
Oby dozył ;p
gość
10 lat temu
jak dziadek dożyje .LUDzIE swiat staje na glowie
Urszulka
10 lat temu
No i kto mnie przekona że nie pieniądz rządzi światem .A ja myślałam ,że za pieniądze sprzedają się tylko dziwki
gość
10 lat temu
nie dotknęłabym go nawet patykiem w rękawiczkach ;)
bDHOuXjv
gość
10 lat temu
zgadzam się 100% bo w miłość to ja tu nie uwierzę!!!
...
Następna strona
bDHOuXjX