Trwa ładowanie...
Przejdź na

Nie chcą już Piaska w "Tańcu z gwiazdami"!

135
Podziel się

"Dzięki bogu" - twierdzi.

Nie chcą już Piaska w "Tańcu z gwiazdami"!
bDeBDrCd

Wyraźnie widać, że Andrzej Piaseczny pozazdrościł swoim kolegom po fachu łatwych telewizyjnych zarobków. Tydzień temu ogłosił swoją gotowość do przyjęcia pracy jurora w którymś z programów rozrywkowych. Zobacz: Piasek też chce być jurorem!

Dzisiaj chwali się w tygodniku Świat i Ludzie, że... aż 9-krotnie proponowano mu udział w Tańcu z gwiazdami. Ale te czasy już minęły.

*Przez pierwszych 9 edycji proponowano mi w nim udział *- wyznał. Ostatnio, dzięki Bogu, producent o mnie zapomniał. Nie będę tańczył z gwiazdami.

bDeBDrCf

Trudno nie dostrzec w tej wypowiedzi nutki żalu. Czy ktoś, komu naprawdę nie zależy na udziale w takim show, chwaliłby się tym w mediach? W show-biznesie zawsze jednak lepiej, gdy telefon dzwoni...

bDeBDrCG
KOMENTARZE
(135)
Marta wks
9 lat temu
Piasek i tak jest swietny on przynajmniej sie nie sprzedaje jak wiekszosc tzw. gwiazd
gość
9 lat temu
hahaha durny plotek. to nie nutka żalu ale ironi. ale wybacznie to słowa ponad wasz poziom. wasz poziom inteligencji nie sięga tak daleko. jakby mu było żal to chyba by skorzystał z wcześniejszych? kogo zatrudniają tutaj?!?!
gość
9 lat temu
Da się lubić i tyle. To jest w show-bizie najważniejsze, szczególnie w pewnym wieku
bDeBDrCH
gość
9 lat temu
PRAGNĘ ZAUWAŻYĆ, PIASEK DOBRZE NAPISAŁ "NIE BEDE TAŃCZYŁ Z GWIAZDAMI" HAHAHA RZECZYWIŚCIE, TANCERZE SĄ W TYM PROGRAMIE NAJWIĘKSZYMI GWIAZDAMI... SĄ BARDZIEJ ROZPOZNAWALNI NIŻ UCZESTNICY, KTÓRZY Z EDYCJI NA EDYCJE SĄ MI BARDZIEJ OBCY, NIE ZNAM TYCH LUDZI...
gość
9 lat temu
on jest piosenkarzem Nie celebrytą
Najnowsze komentarze (135)
asics sale si...
6 lat temu
asics running asics sale singapore
paulina chlou...
8 lat temu
ja tam bym chciała zobaczyć mojego ulubionego piosenkarza - Andrzeja Piasecznego w Tańcu z gwiazdami. jestem pewna że zaszedłby daleko;]
gość
9 lat temu
Kocham pisaka on jest super!!!!!!!!!!!!!!!
gośća
9 lat temu
ciekawe czy jako homo dostałby maseraka do tańca?
gość
9 lat temu
Fajnie jakby był w tańcu z gwiazdami. aha ! i Andrzej dzieki za wczorajszy koncert !
gość
9 lat temu
ZGREDZIKI . PL
gość
9 lat temu
Jesteś pusty na maxa!!! Mnie przytulał, a jestem kobietą!!! Wykańczają mnie te jadowite plotki na temat orientacji Jędrka!!! Czepcie się lepiej płota, jak nie macie czego podli zazdrośnicy!!!
gość
9 lat temu
Szkoda Piaska do takiego programu!
bDeBDrCz
gość
9 lat temu
fajnie by bylo jakby zatańczyl:) pewnie by zajal wysokie miejsce...ale jak nie bedzie tanczyc z gwiazdami to nie:):)
gość
9 lat temu
Nutka żalu??Chyba w stosunku do pudelka!! Skoro nie skorzystał wcześniej z możliwości udziału w tym programie to teraz też by nie skorzystał.I na pewno nie zazdrości zarobków innym artystą,bo jak każdy wie od kilku ostatnich lat jego kariera muzyczna ciągnie się pasmem sukcesów.Gra dużo koncertów za poważne pieniądze,wydaje płyty,pisze teksty dla innych muzyków i przede wszystkim ma dystans do siebie i do całego showbiznesu!Jak każdy też wie nie chodzi do głupkowatych programów opowiadać o swoim prywatnym życiu,ani nie odpowiada w wywiadach na pytania dotyczące jego życia osobistego,więc nie błaźnił by się w TzG...Życzę każdemu artyście w naszym kraju takich 18 lat kariery bez lansu,ale za to z w efektywnie wykonaną pracą!
gość
9 lat temu
A ja bardzo lubię Piaska. Ale wolałabym go oglądać jako jurora, a nie tancerza.
gość
9 lat temu
czuje do tego czlowieka straszną sympatię, od dzieciństwa, nigdy nie byłam pochlonieta muzyką i niemiałam idoli a do niego mam jakąś słabość.bardzo bym chciała go zobaczyć, może kiedyś:)
gość
9 lat temu
Piasek jest fajny, kiedyś powiedział,że gdyby nie był sławny, to nikt by go z taką twarzą nie zatrudnił do serialu. I to mi się podoba,żadnej bufonady, jak wszelkie inne pseudogwiazdki.
gość
9 lat temu
Gdzie jego chłopak??
...
Następna strona
bDeBDrDb