Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Chętnie pozowali razem do zdjęć"

145
Podziel się

Menedżerka Sztaby zapewnia, że Kora go uwielbia...

"Chętnie pozowali razem do zdjęć"
bDeWIzaZ

Niedawno w mediach pojawiły się informacje o konflikcie na planie drugiej edycji _**Must be The Music**_. Ponoć podczas jednego z castingów Adam Sztaba obraził Korę mówiąc jej, że odrzuca młodzieżowe zespoły hip-hopowe ze względu na swój wiek. To miało spowodować tak wielką wrogość ze strony wokalistki Manaamu, że niemożliwe było nawet wspólne pozowanie jurorów do zdjęć.

Jak zapewnia jednak menedżerka kompozytora, ani między Jackowską i Sztabą nie ma żadnych napięć. Na dowód wysłała nam ich wspólne zdjęcie mające dowieść, że Kora za nim przepada.

Informacje, że Kora z Adamem nie chce pozować do zdjęć jest absolutną nieprawdą, o czym świadczą zdjęcia z sesji, która odbyła się kilkadni temu dla Vivy! i ukaże się we wrześniowym numerze magazynu - zapewnia Agnieszka Dranikowska, menedżerka Sztaby i Zapendowskiej. Kora z Adamem bardzo chętnie pozowali razem do zdjęć, świetnie się przy tym bawiąc. Oboje przyszli na plan z psami (Adam z Bartokiem, a Kora z Romoną), które były dużą atrakcją dla całej ekipy sesji.

bDeWIzbb

Jak sądzicie, kochają się naprawdę szczerze, czy "show-biznesowo"?

bDeWIzbC
KOMENTARZE
(145)
gość
9 lat temu
a Kora jest fajna babka za to uwielbiana przez was Anja Rubik wyglada jak trzy cwierci do smierci, zjadlaby cos...
gość
9 lat temu
i buraki
gość
9 lat temu
dlaczego mamy kupowac drogie naturalne futra? Smierc to smierc, zabic zwierze dla futra w czasach kiedy jest to glupią zachcianka to po prostu okrucienstwo
bDeWIzbD
gość
9 lat temu
pier***isz
gość
9 lat temu
lady gaga jest genilana babka z charakterem. Nigdy nie moge sie dobic do ciekawego tematu to napisze teraz, choc nie na temat
Najnowsze komentarze (145)
OUDxnY , [url...
9 lat temu
OUDxnY , [url= [link=
Sn1SbB ndcdd...
9 lat temu
Sn1SbB <a href="
IaHcTy , [url...
9 lat temu
IaHcTy , [url= [link=
zOjudm dxxlo...
9 lat temu
zOjudm <a href="
"charakteryst...
9 lat temu
"charakterystyczne pogwizdywanie Wałęsy"Co to zazncy?Sorki ale Ile już razy pokazywali Wałęsę nigdy nie słyszałem jak on pogwizduje.Nawet gdyby to i tak nie rozpoznałbym że to wałęsa.
gość
9 lat temu
jeśli chcecie gadać o anji rubik to wejdźcie w inny temat. Tutaj jak widać mówi sie o korze i sztabie. Uwielbiam kore, za całokształt, za 35 lat pracy artystycznej, za image, za to ze juz tyle przetrwała i wgl za to ze jest. A sztaba moze być, ale wątpie, żeby oni się kochali. Po prostu pozują do zdjęć. Co w tym złego>?
gość
9 lat temu
kurcze podoba mi się!!!!!!!!!!!jak diabli szok ma coś w sobie, jest taki jesienny...uwielbiam
gość Gdynia
9 lat temu
A w Świecie poza Polską go znają,czy tylko w Warszawie,bo ja go też nie znałam,czy wiecie kto to jest Netrepko!
bDeWIzbv
gośćgość
9 lat temu
A dziady to?,szkoda słow na ciebie debiluu
gość
9 lat temu
do tego co nie wie kto to sztaba: on ma wlasna orkiestre jest dyrygentem;D
gość
9 lat temu
no no nowy romansik
gość
9 lat temu
Kora to stara p***a rozlatuje sie az patrzec niemiło ma parcie na szkło ze szok WYGLĄDA JAK CHODZĄCY ŻYWY T**P fujjjjjjjjjj
gość
9 lat temu
[cytat komentarz="19007785"][cytat komentarz="19007768"]kto to w ogole jest ten Sztaba? Nie znam czlowieka nawet z calodobowego w Koziej Wólce, skad on sie wzial i co robi??? Co potrafi? nie wiesz, boś gamoń
gość
9 lat temu
PASUJĄ JAK PIĘŚĆ DO OKA
...
Następna strona
bDeWIzbX