Trwa ładowanie...
Przejdź na

"X Factor" ma najdroższe reklamy w Polsce!

78
Podziel się:

Podczas każdej przerwy reklamowej zarabiał prawie pół miliona złotych!

"X Factor" ma najdroższe reklamy w Polsce!

Tuż po zakończeniu emisji pierwszej edycji _**X Factor**_ podano, że program zarobił na reklamach niemal 60 milionów złotych (zobacz: "X Factor" zarobił 58,5 MILIONA!). Automatycznie uplasowało go to w czołówce najbardziej dochodowych polskich show, choć widownia nie biła rekordów. Była zresztą mniejsza z tygodnia na tydzień.

Dom mediowy PanMedia postanowił obliczyć, jak wyglądały średnie przychody reklamowe każdego z wiosennych programów. X Factor był oczywiście niekwestionowanym numerem jeden. Średnie przychody z każdej przerwy reklamowej wyniosły niemal pół miliona złotych, dokładnie 471 tysięcy. Średni koszt, jaki trzeba było zapłacić za wyemitowanie jednej reklamy to 83,9 tysiąca.

TVN to bez wątpienia najdroższa polska telewizja. W pierwszej piątce znalazły się trzy inne produkcje stacji: You Can Dance, Szymon Majewski Show oraz Kuchenne Rewolucje. Na miejscu trzecim pod względem kosztów emisji jednego spotu uplasował się polsatowski Must Be the Music z ceną 38,7 tysiący złotych.

Poniżej pełna lista:

Uśrednione przychody z jednej przerwy reklamowej:

  1. X Factor - 471 tys. zł
  2. You Can Dance - 273 tys. zł
  3. Must be The Music - 260 tys. zł
  4. Tomasz Lis na Żywo - 202,8 tys. zł
  5. Sprawa dla Reportera - 202,5 tys. zł
  6. Bitwa na Głosy - 178 tys. zł
  7. Szymon Majewski Show - 172 tys. zł
  8. Szansa na Sukces - 142 tys. zł
  9. Kuchenne Rewolucje - 131 tys. zł
  10. Kocham Cię Polsko - 111 tys. zł

Średni koszt emisji spotu 30 sekundowego:

  1. X Factor - 83,9 tys. zł
  2. You Can Dance - 60,3 tys. zł
  3. Must be The Music - 39,7 tys. zł
  4. Szymon Majewski Show - 35,1 tys. zł
  5. Kuchenne Rewolucje - 27,7 tys. zł
  6. Bitwa na Głosy - 25,7 tys. zł
  7. Jaka to Melodia - 24,4 tys. zł
  8. Tomasz Lis na Żywo - 23,1 tys. zł
  9. Sprawa dla Reportera - 22,6 tys. zł
  10. Kocham Cię Polsko - 20,3 tys. zł
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(78)
gość
13 lat temu
kuba naokraglo w tej samej koszulce
gość
13 lat temu
;))))))))))))
gość
13 lat temu
hahha...najpierw naucz się pisac...Sablewska
gość
13 lat temu
na czym? ja reklam nie ogladam
gość
13 lat temu
Doda bezustannie kopiuje Lady Gagę
Najnowsze komentarze (78)
gość
13 lat temu
Wow
gość
13 lat temu
majka jest bardzo fajna:) strasznie ją lubie, zresztą kube też byliby ładną parą:)
gość
13 lat temu
gość
13 lat temu
no muszą dawać siano , muszą muszą . ; PP
Wszechwiedząc...
13 lat temu
Ludzie nie mają co do garnka włożyć... ale telewizor musi być i każdą głupotę oglądają. Kiedy Polacy się opamiętają i przestaną oglądać tą szmirę? Przecież te pajace w telewizji dostają kasę DZIĘKI WAM! Dzięki tylko temu, że wlepiacie gały w te migocące pudło!
gość82
13 lat temu
tee fajna ta Sablewska posiedział by
gość
13 lat temu
;))))))))))))
gość
13 lat temu
jak na raz to ja
gość
13 lat temu
ale mały!
gość
13 lat temu
TVN zrobil karykature calkiem fajnego programu z UK
gość
13 lat temu
ta wygórowana cena to wielki błąd drogi reklamodawco z ręką na sercu mogę rzec, że nie obejrzałam ANI JEDNEGO odcinka tej komercyjnej szmiry z resztą jak innych - TzG czy MBTM tak więc Twoja reklama do mnie (i do wielu mi podobnych) po prostu nie trafiła:)
gość
13 lat temu
Mozil jest słodziaśny jak cukiereczek!
gość
13 lat temu
to stać ich żeby zapłacić karę za Wojewódzkiego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gość
13 lat temu
Ten Mozil ma jakąś małą głowę...
...
Następna strona