Trwa ładowanie...
Przejdź na

Czyj to brzuszek?

174
Podziel się:

Święta u gwiazdki Disneya.

Czyj to brzuszek?
bEEeAjTV

Hilary Duff i jej bogaty mąż, zawodnik ligi NHL, Mike Comrie, spodziewają się pierwszego dziecka. Piosenkarka i aktorka, która największą popularność zdobyła dzięki występom w produkcjach Disneya, na bieżąco informuje fanów o zmianach w swoim życiu.

24-letnia gwiazda zamieściła na swoim profilu na Twitterze zdjęcie z namalowanym na brzuszku świątecznym prezentem. Pozuje pod choinką i z mikołajową czapką na głowie. Podpisała je: "Świąteczne pozdrowienia od całej naszej trójki!"

Niestety, szczęśliwy tata stał po drugiej stronie obiektywu. Dla zainteresowanych, wart pół miliarda dolarów sportowiec wygląda tak:

bEEeAjTX
bEEeAjUy
KOMENTARZE
(174)
gość
10 lat temu
ludzie, czy wy wszystko musicie zjechać od góry do dołu? spodziewa się dziecka to się cieszy i robi zdjęcia. Powaga was zabije
gość
10 lat temu
Super, pamiętam ją z disneya, wyrobiła się :D chyba fajna i sympatyczna, nie ma na koncie żadnych skandali.
gość
10 lat temu
Fajny pomysł :) wydaje się sympatyczna
bEEeAjUz
gość
10 lat temu
fajne zdjecie :)
gość
10 lat temu
kogo obchodzi gaga, jesteście chorymi fanami, zmuszacie wszystkich do oglądania jej i na siłę piszecie pozytywne komenty. to jest żałosne. ona już się skończyła i jest dnem, 100% tandetą ze sztucznymi kłakami, zębami i pazurami.
Najnowsze komentarze (174)
gość
9 lat temu
Jezu... Pudlu czemu nazywasz je "Gwiazdkami Disneya"??
gość
9 lat temu
Papież kiedy umarł miał 85 lat - 8+5=13 Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13 Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13 Postrzelony 13 Maja 9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13 Zmarł w 13 tygodniu roku. JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter czy to zbieg okoliczności ? prześlij to dalej niech inni myślą... Sorry, ale musi się spełnić. ... Pomysł sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie... Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz, To funkcjonuje. Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości. Wypowiedz życzenie jak skończy sie odliczanie: 10... 09... 08... 07... 06... 05... 04... 03... 02... 01... *Wypowiedz życzenie* Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy Jeśli tego nie zrobisz stanie się przeciwność Twojego życzenia
gość
10 lat temu
Taaa jasne...biedne. Mając takiego ojca i matkę będzie miał zapewnione wszystko czego tylko zechce...też chciałabym być tak biedna. Z niektórych komentarzy to jeden wielki żal. Czy wy zazdrościcie czy co? Hilary jest spoko. Normalna młoda kobieta, która jak wielu w tym wieku ułożyła sobie życie. Dobrze, że jest taka a nie inna. Lepsza taka niż szara matka polka
lool
10 lat temu
Brzydka ma choinkę. ! :D
gość
10 lat temu
strasznie mi się nie podoba takie epatowanie brzuchem www.slightlydelicious.pl
gość
10 lat temu
ja tam jej kibicuje !
gość
10 lat temu
To pocieszające że jako jedna z gwiazd ułożyła sobie życie. I jest z normalnym facetem a nie jakimś przylizanym. . . . ble pfu .. . Bieberkiem .. . . bleebe
gość
10 lat temu
?
bEEeAjUr
gość
10 lat temu
a po cholerę się jego kasą zachwycacie? :-) niech sobie jest bogaty!
gość
10 lat temu
Zawsze ją lubiłam, wydaje się taka normalna - bez skandali, bez żadnych afer. I jako dziecko uwielbiałam wszystkie filmy w jakich grała, a muzykę też miała taką wpadającą w ucho
Wera
10 lat temu
No i fajnie,pogratulować!
gość
10 lat temu
Ona jest spoko ;)
gość
10 lat temu
to jest fantastyczne :D ma luźne podejście do tego i widać że cieszy się ze świąt :)
my life
10 lat temu
No no.. ;)
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEEeAjVk
bEEeAjVl
bEEeAjVm
bEEeAjVn
bEEeAjVo
bEEeAjUT