Trwa ładowanie...
Przejdź na

Kaczyńska, Piszczałka i Bałon razem na pokazie! (FOTO)

1452
Podziel się:

Olga pokazała piersi...

Kaczyńska, Piszczałka i Bałon razem na pokazie! (FOTO)
bEEfYuaJ

Olga Kaczyńska, Ania Piszczałka i Ania Bałon to jedne z największych gwiazd dotychczasowych dwu polskich edycji Top Model. Z każdą z nich wiązano spore nadzieje, które jak do tej pory nie zostały zawiedzione. Teraz dziewczyny do swoich sukcesów mogą dopisać wspólny udział w pokazie najnowszej kolekcji Deni Cler.

Prezentacja wiosenno-letnich propozycji firmy, którą zarządza przechodząca metamorfozę Katarzyna Niezgoda, odbyła się wczoraj w Warszawie. Każda z top modelek zaprezentowała po dwie kreacje, dumnie przechadzając się na wybiegu. Dla fanów Kaczyńskiej mamy małą niespodziankę - modelka wystąpiła w przezroczystej bluzce, dzięki której było widać jej piersi.

bEEfYuaL
bEEfYuaR
bEEfYuaS
bEEfYuaT
bEEfYubm
KOMENTARZE
(1452)
gość
10 lat temu
kaczyńskiej powieka opada, pewnie z braku magnezu i żelaza od odchudzania ma anemię balon znowu tyje
gość
10 lat temu
Co ta Kaczyńska ma z okiem?!
gość
10 lat temu
Hahaah co pokazała? Chyba miejsce na piersi....
bEEfYubn
gość
10 lat temu
chyba tylko piszczałka ma szanse bo juz od roku w tym siedzi i cały czas gdzieś pracuje. Tamte dwie znikną i nikt nie będzie o nich pamietał juz za pare miesięcy.
gość
10 lat temu
raczej pokazala miejsce gdzie u normalnej kobiety piersi sie znajduja :]
Najnowsze komentarze (1452)
gość
9 lat temu
bałon jest obrzydliwa
gość
10 lat temu
Kaczynska wyglada jak nacpana, a poza tym co to za piersi? dwa rodzynki hahahaha
gość
10 lat temu
Bałon ma dla mnie trochę wiejską urodę :P
ktoś
10 lat temu
Haha . Bałonowa jaki Ryj ! usta większe niz ona cała ;d
gość
10 lat temu
dobre dobre
gość
10 lat temu
PISZCZAŁKA NAJLEPIEJ
gość
10 lat temu
kaczyńska ;p
gość
10 lat temu
Kaczyńska klucha,Białon i ten jej wyraz twarzy....łeee, Piszczaka ok:)
bEEfYubf
gość
10 lat temu
Kaczyńska jest straszna! Nie mam zielonego, bladego ani nawet niebieskiego i czarnego pojęcia jakim cudem ona to wygrała. Szczyt niesprawiedliwości. Widać, że Piszczałka jest bardzo profesjonalna i ze 100 razy lepsza niż jej dwie koleżnaki biorące udział w tym pokazie.
gość
10 lat temu
Brzydka ta Kaczynska bleee..
gość
10 lat temu
piszczałka najbardziej profesjonalnie. Anka the best :)
gość
10 lat temu
jeny,ależ ta piszczała jest obrzydliwa,cięzko na nią patrzeć;-/
gość
10 lat temu
Chyba piegi a nie piersi:-)) Anka wygląda super!
Kocham Olge K...
10 lat temu
olga ma obrzydliwy strój -,- jak mogli jej dać coś tak obrzydliwego :/ ale granatowa kiecka piękna :)
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEEfYubY
bEEfYubZ
bEEfYuca
bEEfYucb
bEEfYucc
bEEfYubH