zmod.

Piróg: "What the fuck?! JAK TRZECH DEBILI!"

156 reakcji
156
Podziel się

Czyli "Dragon Ball" i lizanie łokcia w "You Can Dance"...

Piróg: "What the fuck?! JAK TRZECH DEBILI!"

Widać, że producentom 7. edycji You Can Dance chyba nieco przejadła się już płaczliwa formuła ostatnich odcinków show, bo czwarty został wyreżyserowany w bardziej wyważony sposób. Było znacznie więcej śmiechu niż do tej pory, chociażby za sprawą... lizania łokcia.

Jedna z uczestniczek zadeklarowała, że posiada taką umiejętność. Jurorzy postanowili sprawdzić, czy im też się uda.

Zarabiałaś pieniądze liżąc łokieć? - pytał zdziwiony Michał Piróg. Jak trzech debili!

Dzięki tobie widziałem koleżankę z jury z najdziwniejszą miną, jaką kiedykolwiek widziałem - mówił po występie. Dziękuję Ci za to, przekonałem się, że mój kolega z jury nie jest nawet w stanie podnieść tak wysoko ręki, żeby zgiąć ją w łokciu.

Ostatecznie jednak sędziowie stwierdzili, że dziewczynie "brakuje osobowości" (w języku Piroga było to: Jaj nam brakuje!) i nie dali jej biletu do Santa Cruz.

Kolejnym tancerzem próbującym szczęścia na parkiecie TVN był niejaki Ryjek, który przebrał się za postać z Dragon Ball i zaprezentował własny, osobliwy układ. What the fuck? - pytał rozbawiony Piróg.

Jesteśmy pod wrażeniem tego występu i gwarantuję ci, że zapamiętamy go do końca życia! - ocenił Agustin Egurrola i wykorzystał moment, żeby dogryźć konkurencji z Polsatu: Słyszałem, że konkurencyjna stacja robi program i oni są gotowi na ciebie...

Wielkim zaskoczeniem okazał się Dawid, który, będąc samoukiem, zrobił na sędziach ogromne wrażenie swoim występem.

Jeżeli na świecie rodzą się ludzie, którzy mają tak niesamowity talent jak ty, to oni właśnie są gwiazdami - komentował wzruszony Piróg. Masz tak niesamowite ciało i że ty się sam tego uczyłeś... Wow. Masz niesamowity potencjał, który dał ci bóg, nieważne jak go nazwiemy. To jest twoje ciało.

Ostatecznie Dawid nie przeszedł do następnego etapu, jednak Egurrola poradził mu, żeby za wszelką cenę szlifował swój warsztat.

Czekaliśmy tylko na wzruszającą scenę, w której wręczy mu wielki bon na kurs w jego własnej szkole, co w przeszłości miało już miejsce. Najwyraźniej jednak zabroniono mu już tak nachalnej autopromocji.

Piróg: "What the fuck?! JAK TRZECH DEBILI!"
Piróg: "What the fuck?! JAK TRZECH DEBILI!"
Piróg: "What the fuck?! JAK TRZECH DEBILI!"
Polub pudelek.pl na Facebooku:
KOMENTARZE
(156)
gość
8 lat temu
Dragon Ball moje ukochane anime !! koleś mega
gość
8 lat temu
haha ten koleś jest świetny, łazi na każdy casting :D z tym Dragon Ballem mnie rozwalił, przypomniał mi moje dzieciństwo :)
gość
8 lat temu
bla bla bla, juz mi się coś robi od tego typu programów, ileż można? albo denne seriale, albo takie cos, juz nie wiem co gorsze...
gość
8 lat temu
te wszytskie programy są o tyłek potłuc ;/ i Ci wszyscy jurorzy-znawcy popaprani celebryci...
gość
8 lat temu
Piróg jest super!! :)
Najnowsze komentarze (156)
gość
5 lata temu
Ja tam ja lubię, wydaje sie być najnormalniejsza z całego showbiznesu.
gość
8 lat temu
a i ja bym ruchał
gość
8 lat temu
WYGRAJ DARMOWE WAKACJE. 100 DARMOWYCH WYJAZDÓW CZEKA NA CIEBIE. Spośród osób, które zamówią katalog dla rodziny lub znajomych, wylosuje 100 darmowych, tygodniowych pobytów do wykorzystania w kwietniu, maju, czerwcu lub wrześniu. Im więcej zamówień, tym większa szansa na wygraną. Weź udział w konkursie na zabytki.co
gość
8 lat temu
f
gość
8 lat temu
ale jestescie jebnieci, was to wali bo kasa sie zgadza, ale ja wam mówie ze jesteście palanty nie od dziś
gość
8 lat temu
program zrobil sie denny strasznie. ci góniarze tylko opowiadaja jacy sa biedn nieszcesliwi, o jej jakie biedne dzieci ktore maja kase na nauke tanca. żenada. a kinga to jest tak wkurzajaca ze po prostu szok, a i ta gruba dziewczyna ktora wyjela szpilki z adidasow to wogole jakas porazka juz raz byla nie dala rady to czemu daja jej bilet jak inni lepsi sa o sto razy. miala swoja szanse niech spada!!!! Agurola jest ok.
gość
8 lat temu
Agurola jest super. Przystojny facet i taki mądry i powazny na swoj sposob ale z super poczuciem humoru:) suuuper
gość
8 lat temu
pokazuja Piroga na sedesi, cięzko mu idzie
gość
8 lat temu
PRPGRAM SZTUCZNY TO JUŻ NIE TO SAMO NAJGORSZY JEST EGURROLA DENNY ,MAŁO ZABAWNY, NIEMODNY.
gość
8 lat temu
PROGRAM SCHODZI NA PSY ZDOLNI ODPADAJĄ DEBILE I PODLIZUCHY PRZECHODZĄ. DLACZEGO SAMOUK NIE DOSTAŁ BILETU GDZIE MA ROZWIJAĆ SKRZYDŁA? EGURROLA CZY JAK MU TAM ROBI SĘ STARY ZGRED UDAJE SKUPIONEGO A JUŻ TRACI WĘCH, WYBIERA LUDZI CIĘŻKO TAŃCZĄCYCH TOPORNYCH ZAŁAMKA. JEGO TAŃCE JUŻ NIE SĄ MODNE CZASY SIĘ ZMIENIAJĄ NIESTETY. CO Z TEGO ,ZE DZIEWUCHA ZAŁOŻYŁA SZPILKI I BUTY SPORTOWE --KLUCHA ,ROZSMIESZAJĄCA I TYLE.
gość
8 lat temu
Huba Buba śmierć za jutra - Jeżeli to przeczytałeś twoja matka jutro zginie chyba że wkleisz to do 5 innych - ja wpisuję bo się boję, przepraszam.
gość
8 lat temu
gość
8 lat temu
Kinia bazarowa jest straszna.Sili sie na dowcipy ale jej to nie wychodzi.Ona jest straszna.
gość
8 lat temu
ten Dawid byl niesamowity, wybitny talent, a Rusin chyba zmienila stylistke w koncu, bo wyglada lepiej
...
Następna strona