Trwa ładowanie...
Przejdź na

Justin Bieber BEZ KOSZULKI na lotnisku! (ZDJĘCIA)

460
Podziel się:

Z opadającymi spodniami... Odleciał od razu po koncercie!

Justin Bieber BEZ KOSZULKI na lotnisku! (ZDJĘCIA)
bESyGSWJ

Justin Bieber nie został długo w Polsce (czy, jak sam twierdził - w Rosji...). Jeszcze tego samego dnia, tuż po koncercie, pojechał na łódzkie lotnisko. Na bramce podczas odprawy pojawił się bez koszulki i z białymi majtkami wystającymi spod opadających mu spodni. Pomimo to Justin aż dwa razy musiał przejść przez detektor metalu, a strażnik dokładnie go przeszukał... Być może to jakiś oddany fan, który skorzystał z okazji?

Najwyraźniej Bieberowi nie przeszkadzała panująca na zewnątrz temperatura. Może aż tak rozgrzał go występ Honoraty Skarbek? ;)

bESyGSWL
bESyGSWR
bESyGSXm
KOMENTARZE
(460)
deadae
9 lat temu
kupa w majtach
gość
9 lat temu
boze co za gówno
gość
9 lat temu
k...jaki kask zamiast fryzury
bESyGSXn
gość
9 lat temu
Kochani, Marysia w walce z nowotworem przegrała rękę ale wygrała życie! Teraz zbieramy pieniądze na protezę. Pomóż i podaj dalej... www.siepomaga.pl/f/fundacja-siepomaga/c/797
gość
9 lat temu
Coraz ładniejszy się robi
Najnowsze komentarze (460)
gość
9 lat temu
Siare zrobił troche xd
gość
9 lat temu
JESTEM BELIEBER..♥Justin rządzi jest słodki i boski ♥
gość
9 lat temu
JESTEM BELIEBER..♥Justin rządzi jest słodki i boski ♥
#PolishBelieb...
9 lat temu
Nie rozgrzała go żadna Honi ... to bardzo proste : ON JEST GORĄCY !!
gość
9 lat temu
nie ma to jak być frajerem, Polaku : *
gość
9 lat temu
geniusze , bo od razu po koncercie na lotnisko pojechał , nawet nie miał czasu sie przebrać -,- btw ON NIE WIE KTO TO JEST HONEY DEBILE WIĘC NIGDY Z NIĄ NIE BEDZIE -,-
gość
9 lat temu
ściśnij i zobacz na siebie
gość
9 lat temu
sprzedam mieszkanie w bułgarii pisać na gg 1004319 !!!!!!!!
bESyGSXf
Mrs.Bieber
9 lat temu
momomomomom co za tyłeczek i jaki kaloryfer *.*
gość
9 lat temu
gacie jak pielucha
gość
9 lat temu
Bieber to takie chuderlak. Ręce jak u laski.I ta jego fryzurka a'la gejowski Elvis Presley.
gość
9 lat temu
p*****l!dzieciorob!
gość
9 lat temu
Bez koszulki, zsuwające się spodnie, majtki nie na rzepak i cały będzie goły XD atrakcja dla one direction
gość
9 lat temu
Bo normalnie nie można iść ubranym, tylko musi zwracać na siebie uwagę. I te spodnie niech w końcu podciągnie. I****a. Ma się za nie wiadomo kogo, a kiedyś taki grzeczny chłopak z niego był. Za dużo ma.
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bESyGSXY
bESyGSXZ
bESyGSYa
bESyGSYb
bESyGSYc
bESyGSXH