Trwa ładowanie...

Trybson POBITY W KLATCE! (ZDJĘCIA)

Pierwszą walkę wygrał z dużą przewagą, ale drugą... Zobaczcie sami.

337
Podziel się
1 z 28
Trybson na gali X Cage w Toruniu
Trybson na gali X Cage w Toruniu
0
0

W połowie marca Paweł Trybała, znany lepiej jako Trybson z Warsaw Shore, zadebiutował na gali X-Cage w mieszanych sztukach walki. Pokonał wtedy swojego przeciwnika w dość widowiskowy sposób, kończąc słowami: Trybson teraz zabija w MMA, Trybson napierdala!

Wczoraj w Toruniu odbyła się kolejna z imprez z serii X-Cage, podczas której Trybson zmierzył się z Danielem Markowskim z gorzowskiego K.O.Zak. Po dość wyrównanej walce został znokautowany w trzeciej rundzie, co było pewnym zaskoczeniem, bo Trybała był w tym pojedynku faworytem. Sądząc po jego minie, również był zdziwiony takim obrotem sprawy.

Zobaczcie zdjęcia.

KOMENTARZE
(337)
gość
7 lat temu
jego wypowiedzi są na poziome podstawówki
Gość
7 lat temu
On jest jakis taki toksyczny nie wiem tak samo ona ... wies spiewa wies tanczy ..
gość
7 lat temu
nie lubie go
Gość
7 lat temu
Bez ustawki już nie wygrał.
gość
7 lat temu
dzisiaj jestem bardzo szczęsliwy moja mama wyszła ze szpitala i jest juz razem ze mną w domu :) pozdrawiam !
Najnowsze komentarze (337)
kocurek
6 lat temu
przeciez jest na niego papier to wp*****l i na harem
Gość
7 lat temu
Ciekawe czy piętki sobie ścierają przed taką walką na bosaka, no i w ogole pedikjur
rnrlpidxze
7 lat temu
Trybson POBITY W KLATCE! (ZDJĘCIA) - PUDELEK arnrlpidxze rnrlpidxze [url=
Brazilian Vir...
7 lat temu
Utterly incredible consumer support! I appreciate Brazilian Virgin Hair are not able to live without all of them now!
Ignacy91
7 lat temu
UWAGA! to jest promocja sklepu golfowego mojego przyjaciela. Robi chłopak super robotę i chcę mu w tym pomóc. Otworzył niszowy sklep golfowy. Prawie nikt nie gra w Polsce w golfa to i obroty nijakie. Ale golfik to jego pasja. Dlatego kupujcie prosze w sklepie golfowym GolfHelp. Pomozcie mu rozkrecic biznes. Mówcie znajomym o tym sklepie. Kupujcie prezenty golfowe na Mikołaja i pod Choinkę. Dobrzy ludzie pomagajcie dobrym ludziom :) Wielkie dzieki i przepraszam że nie w temacie
gość
7 lat temu
jak widze trybsona to pierdze z zachwytu
fazer
7 lat temu
Trybson co on tam robi przeciesz on nie umnie się bić to p***c aktor hahhahaha
gość
7 lat temu
Oj biedaczysko
gość
7 lat temu
juz mnie to nie rusza, od paru miesiecy zarabiam 13 tysiecy miesiecznie siedzac przed kompem, nie tylko ja tak zarabiam np tu BAROGRAM.PLteraz mam mnostwo czasu dla siebie holuje
gość
7 lat temu
ja to olewam, od dawna zarabiam 14 tys na miesiac nie wychodzac z domu, niektorzy juz lata tak zarabiaja np tu BAROGRAM.PLjuz nie musze zrywac sie z rana do pracy mdleja
gość
7 lat temu
juz mnie to nie obchodzi, od miesiecy wyciagam po 10 tysiecy na miesiac siedzac przed kompem, wiele osob juz tak zyje np tu BAROGRAM.PLmam duzo czasu dla siebie glosow
gość
7 lat temu
juz mnie to nie obchodzi, od pol roku zarabiam 12 tysiecy miesiecznie siedzac przed komputerem, niektorzy juz lata tak zarabiaja np tu BAROGRAM.PLnie musze juz sluchac glupiego kierownika bytowy
gość
7 lat temu
nie interesuje mnie to, od dawna wyciagam po 13 tys na miesiac nie wychodzac z domu, sporo osob tak zarabia np tu BAROGRAM.PLjuz nie musze zrywac sie z rana do pracy g****u
gość
7 lat temu
ja to olewam, od paru miesiecy zarabiam 9 tysiecy na miesiac siedzac w gaciach przed komputerem, kazdy moze tak zarabiac np tu BAROGRAM.PLjuz nie musze zrywac sie z rana do pracy emocje
...
Następna strona
TOP10 - najpopularniejsze galerie
10.

Ikony świętych, kaplica przy ogrodzie i sad pełen jabłoni. Tak wygląda rezydencja Wojciecha i Agnieszki Amaro (ZDJĘCIA)

To właśnie tutaj Wojciech Amaro wydał za mąż swoje dwie pasierbice. Posiadłość, nazywana przez domowników "farmą", została wybudowana od zera, z myślą o zachowaniu spójności z otaczającą rezydencję naturą. Urządzeniem wnętrz osobiście zajęła się żona restauratora, Agnieszka.
9.

Grażyna Szapołowska w czerwonym bikini baraszkuje z suczką Lolitą wśród fal Bałtyku (ZDJĘCIA)

68-letnia Grażyna Szapołowska jak co roku przyjechała na wczasy do Juraty. Ubrana w czerwony kostium aktorka dała się musnąć słońcu, nacieszyła się też chłodem bałtyckich wód, baraszkując z suczką Lolitą w przybrzeżnych falach.
8.

Katarzyna Cichopek w kolorowym bikini relaksuje się z dziećmi na Mazurach (ZDJĘCIA)

Katarzyna Cichopek wybrała się ostatnio na Mazury z dziećmi, Adamem i Heleną. Celebrytka relaksowała się nad jeziorem odziana w kolorowe bikini. Aby uchronić się przed ewentualną nudą, Kasia wyposażyła się także w dmuchanego łabędzia.
7.

Zaaferowana rozmową przez telefon Marieta Żukowska kupuje w sklepie słoik zupy za 30 ZŁOTYCH (ZDJĘCIA)

W niedzielne popołudnie Marieta Żukowska nie zamierzała gotować obiadu. Aktorka wybrała się do sklepu ze zdrową żywnością, wydając zapewne niemałą sumkę pieniędzy na ekologiczne pyszności. Inflacja jej nie straszna?
6.

Tak mieszka Ewa Minge: oryginalne dzieła sztuki, ciemne meble i kocie motywy (ZDJĘCIA)

Ewa Minge od lat stacjonuje w Zielonej Górze, gdzie kupiła i wyremontowała sobie dom. Gniazdko projektantki miało być w zamierzeniu "fajne, w miarę proste i przyjazne". Udało jej się spełnić te kryteria?
5.

Martyna Gliwińska W BIKINI niechętnie przyjmuje całusy od nowego ukochanego (ZDJĘCIA)

Martynę Gliwińską po raz pierwszy "przyłapano" z nowym partnerem. Celebrytka wraz z ukochanym i synkiem odpoczywali w luksusowym hotelu Bryza w Juracie. Matka dziecka Jarosława Bieniuka ewidentnie nie miała tego dnia humoru na czułości.
4.

Tomasz Lis pociesza się wyjściem z koleżanką w obliczu oskarżeń o mobbing (ZDJĘCIA)

Tomasza Lisa, o którym jest ostatnio głośno w związku z relacjami współpracowników dotyczącymi jego niewłaściwego zachowania, sfotografowano w jednej z warszawskich restauracji. Dziennikarz i towarzysząca mu tajemnicza kobieta zajadali się zamówionymi daniami i sączyli trunki. Tak odreagowuje zamieszanie?
3.

Gwiazdy na BET Awards 2022: awangardowy Billy Porter, wydekoltowana Lizzo, złota Blac Chyna... (ZDJĘCIA)

W niedzielę w Los Angeles wręczono nagrody BET przyznawane wyłącznie artystom afroamerykańskim. Na czerwonym dywanie pojawili się m.in Mary J. Blige, filmowa "Mała Syrenka" Halle Bailey czy aktor Jussie Smollett, którego skazano w marcu za udawanie ofiary napaści z nienawiści.
2.

Razem, a jednak osobno: Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel zmierzają na zakończenie roku szkolnego córki (ZDJĘCIA)

24 czerwca przypadał ostatni dzień szkoły. Mimo napiętych stosunków w związku ze zbliżającą się rozprawą rozwodową dla dobra 8-letniej Heleny Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel musieli spotkać się w szkole dziewczynki. Myślicie, że zamienili kilka słów?
1.

Drogi rejs statkiem, drewniana chata i RYBNA PIRAMIDA: tak wyglądało mazurskie wesele Tadeusza Müllera (ZDJĘCIA)

W sobotę Tadeusz Müller oraz Małgorzata Downar wzięli ślub na... pokładzie statku na Mazurach. W hucznej ceremonii wzięła udział oczywiście Magda Gessler i plejada modnych znajomych, którzy wszystko wrzucili do sieci. Było lepiej niż na drugim weselu Lary w Zakopanem?