Trwa ładowanie...
Przejdź na
Paw
|
aktualizacja

Joanna Przetakiewicz zażegnała kryzys wizerunkowy? "Mamy więcej klientek"

109
Podziel się:

"Nigdy nie przeszywaliśmy metek, ale przelała się na nas cała sytuacja. Działamy już 10 lat i klientki okazały nam nieprawdopodobną lojalność".

Joanna Przetakiewicz zażegnała kryzys wizerunkowy? "Mamy więcej klientek"
(pudelek)

Początek wakacji był dość burzliwy dla polskich influencerek, którym zamarzyła się kariera w świecie mody. Wszystko zaczęło się od Jessiki Mercedes, która do tej pory zapewniała, że t-shirty i dresy, które sprzedaje, są wykonywane w Polsce ze świetnej jakości materiałów. Ubrania Jess na swoich profilach ochoczo reklamowały koleżanki celebrytki, a Mercedes zrealizowała profesjonalną sesję zdjęciową, a nawet spot wizerunkowy inspirowany nową linią ubrań. Jedna z instagramerek dokonała jednak zaskakującego odkrycia. Pokazała, że koszulka, którą zamówiła, ma dwie metki. Jedną Veclaim, a drugą popularnej, taniej marki Fruit of the Loom, która sprzedaje koszulki za kilka lub kilkanaście złotych...

W obronie Jess stanęła Joanna Przetakiewicz, która zaapelowała o większą wyrozumiałość dla młodszej koleżanki z branży. Krytyczne oko blogerów szybko skupiło się na pracy właścicielki La Manii. "Afera metkowa" dotknęła również projektantkę, której część kolekcji La Mania Home okazała się mocno inspirowana włoskimi wyrobami.

W rozmowie z Pudelkiem Joanna Przetakiewicz stwierdziła, że dobre słowa pod adresem Jessiki przyciągnęły uwagę do jej własnej marki. Przetakiewicz przyznała, że szybko wyjaśniła sprawę współpracy z zagranicznymi importerami i przyznała się do błędów. Ku zaskoczeniu Joanna nie narzeka na brak zamówień ze strony klientek. Te okazały solidarność i zwiększyły swoją aktywność w sklepach internetowych i butikach projektantki.

Cała ta afera bardzo wiele rzeczy mi uświadomiła. Ze wszystkiego należy wyciągać lekcje i wnioski. Nigdy nie przeszywaliśmy metek, ale przelała się na nas cała sytuacja - zapewnia. Zawsze będę broniła kobiet, bez względu na to, czy spotka mnie wtedy hejt, czy nie. W przeciwnym razie zamienię się w plastikową maszynę, która będzie mówiła wyszlifowane zdania, które nie będą budziły emocji, ale też nikt nie złapie mnie za słowo. Nie chcę taka być, chcę być autentyczna. Momentami krytyka jest zbyt ostra. Działamy już 10 lat i klientki okazały nam nieprawdopodobną lojalność. Wzrosła nasza sprzedaż znacznie, klientki oburzyły się, znają naszą jakość, wiedzą, z kim mają do czynienia.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(109)
Olga
4 lata temu
Mieszkam w Warszawie już połowę swojego życia i wierzcie mi.... To bajkopisarka jakich mało.
Aga
4 lata temu
Pewnie kupują jej ciuchy koleżanki celebrytki Hanna lis ...Bo nikt normalny nie kupi ciuchów od osoby która kłamie ..
No nie wiem
4 lata temu
Ona pewnie wierzy, że kłamstwo powtarzane wiele razy staje się prawdą
M13P
4 lata temu
A CIEKAWE dlaczego zamknięty sklep w galerii Mokotów ?
.........
4 lata temu
Kto to kupuje?
Najnowsze komentarze (109)
śmiech
4 lata temu
Kryzys wizerunkowy? Biznes to nie jest bajka, ale ta paniusia nie zna takich słów jak uczciwość, prawdomówność i etyka. Ma za to niezły tupet i jest mistrzem mówienia nieprawdy i to w każdej dziedzinie życia, począwszy od własnej przeszłości, poprzez sieć klinik stomatologicznych, "małżeństwo na prawie szwajcarskim" z Kulczykiem, "przyjaźń" z Lagerfeldem, "projektowanie" czegokolwiek, stan majątkowy itp. W tym jest najlepsza:) Jest także mistrzem wmawiania niektórym babeczkom czego potrzebują i jak mają żyć.
Tola
4 lata temu
Zejdź na ziemię kobieto. Nikt Ci już nie wierzy.
Ewa
4 lata temu
Kulczyk jo wypromowal i zamienił na Beatkę. 😀
kolejna
4 lata temu
autoreklama i wmawianie jaka to porządna firma ale naiwnych nie brakuje - kupują
xx33
4 lata temu
Pani Joanno. Dziesiątki ludzi zostało po prostu oszukanych, bo cwaniara której uwierzyli chciała na nich szybko zarobić. Co można do tego dodać, wytłumaczyć?? Pani postawa pokazuje, że to dla pani też nie jest to nic takiego. Celebryci wkładają wiele masek i jak widać po kolei z was spadają. Miałam kupić pani książkę, ale mi przeszło.
sylwia
4 lata temu
U tej pani już nigdy. dziękuję
Aga
4 lata temu
Ja sie nie dziwie, a co ona teraz ma powiedziec? Nie przyzna sie do kapy, to utrata wizerunku a dla niej oznacza to koniec.
Syf
4 lata temu
Zaklinanie rzeczywistości . Taki marketing ...
Wlosy
4 lata temu
Czemu ona tak caly czas zarzuca tymi sztucznymi wlosami???
rff
4 lata temu
to szok, ze kayah sie nie wstydzi obok niej pokazywac; przeciez przetakiewicz jest osoba o niskim statusie
Gość
4 lata temu
Wszystko sie wali, a ona udaje g.... :))) Dobrze, że ludzie wreszcie ją rozszyfrowali... Nigdy jej nie lubilam, a te jej małe, rozbiegane, chytre oczka zniechęcały mnie do wydawania pieniędzy w la coś tam.... No i teraz okazało się czym jest ten przeplacany, światowy luksus:)....
Klientka
4 lata temu
Chyba więcej urojeń i kredytów
Min
4 lata temu
Ona się zatrzymała na etapie związku z panem Kulczykiem... coś podpatrzyła, podkradła, przemyciła... a solarą i tak zostanie ever
KrotexGT
4 lata temu
Rozumiem, ze dobrze zyje sie kłamcom w tym kraju , bo uczciwy czlowiek jest robiony w balona, nie lubie polskich projektantów , jedynie uznaje Gosie Baczynska ,reszta kopiuje i kradnie pomysły innych
...
Następna strona