Małgorzata Rozenek-Majdan stroi miny w reklamie supermarketu. Internauci PODZIELENI: "MYŚLAŁAM, ŻE TO AI WYGENEROWAŁ"
Popularna celebrytka z pewnością jest jedną z najbardziej zapracowanych kobiet w polskiej branży telewizyjnej. Kolejne "secret projekty", sesje zdjęciowe, nagrania, a w międzyczasie wizyty w gabinetach medycyny estetycznej - Małgosia wyciska życie jak cytrynę. Teraz w sieci zadebiutowała nowa reklama z gwiazdą w roli głównej, a internauci nie pozostali wobec niej obojętni.
O Małgorzacie Rozenek-Majdan można powiedzieć wiele, ale na pewno nie to, że nie wykorzystuje swoich pięciu minut. W jej przypadku można już śmiało mówić o co najmniej trzynastu - bo tyle lat mija od jej wielkiego debiutu w telewizji. W tym czasie gwiazda zaliczyła wiele sukcesów, ale i kilka upadków. Przede wszystkim jednak stworzyła prawdziwą power couple z Radosławem Majdanem, choć niewielu wierzyło, że ta relacja ma przyszłość.
Dużą częścią działalności Małgorzaty Rozenek-Majdan jest obecność w social mediach. Konto gwiazdy na Instagramie to hybryda pamiętnika i kramiku, w którym relacje z życia prywatnego przeplatane są reklamami i poleceniami rozmaitych produktów. Ostatnio celebrytka żyje przeprowadzką do nowego domu, a raczej 400-metrowej willi, która była budowana przez ostatnich kilka lat.
Mam nadzieję, że lada moment. Wszystko już prawie gotowe - zdradziła zdradziła niedawno pytana o termin przeprowadzki.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Małgorzata Rozenek planuje zakup nieruchomości za granicą?
Małgorzata Rozenek w reklamie supermarketu
Dom nie zbudował się sam, a jego wykończenie i urządzenie pewnie nadwyrężą nieco budżet gwiazdy. Nic więc dziwnego, że celebrytka postanowiła go nieco podreperować i wystąpiła w kolejnej reklamie, tym razem promującej sieć popularnych supermarketów. Rozenek pochwaliła się na Instagramie oficjalnym spotem reklamowym, który utrzymany jest w dość humorystycznej konwencji, która pozwoliła wykazać się jej dystansem do siebie. Widzimy w nim Małgosię, która bryka po sklepie i stroi zabawne minki, dużo uwagi poświęcając m.in. działowi z chemią, co ma nawiązywać oczywiście do jej początków jako Perfekcyjnej Pani Domu. Tym razem obyło się jednak bez inspekcji i testu białej rękawiczki.
Komediowy spot podzielił internautów. Część z nich doceniła dystans gwiazdy i humorystyczne wstawki, inni zaś byli nieco bardziej krytyczni.
"Myślałam że to AI wygenerował", "Czego jeszcze ta pani nie reklamowała?", "Poszła do kasy bez produktów" - podśmiewali się komentujący.
Jedna z obserwatorek potraktowała całą sytuację bardzo poważnie i zaoferowała Rozenek darmową poradę PR-ową oraz niemal profesjonalną analizę wspomnianej reklamy.
Myślę, że powinna być Pani bardziej selektywna w doborze reklam. Wizerunek PPD to stare czasy, środki czystości to ostatnia rzecz jaka kojarzy mi się z MRM. Nawet jeśli jakimś cudem szoruje Pani w domu kafle, podłogi i okna, to wizerunek jest inny, i ja tej reklamie nie wierzę - napisała bez ogródek.
A wy wierzycie w reklamy Małgosi czy faktycznie powinna być bardziej "selektywna"?
Zobacz też: Małgorzata Rozenek eksponuje doskonałą sylwetkę w bikini i zdradza, z jakich zabiegów korzysta