Pierwszy raz Agata Młynarska i Ewa Kasprzyk w świątecznej kampanii biżuterii ZOZO!
Agata Młynarska i Ewa Kasprzyk w świątecznej kampanii marki Zozo. Dojrzałe, spełnione , świadome stylu i siebie - stały się uosobieniem idei, która od lat przyświeca twórczyni marki Zuzannie Kamińskiej: by biżuteria była nie tylko ozdobą, ale też manifestem kobiecej siły i piękna niezależnie od wieku.
- Nowa kolekcja Zozo to trzy ruchy, Zozo wszędzie + Zozo dla każdego i Zozo na szczęście. Zozo wszędzie pokazuje, że biżuteria jest na każdą okazję: na siłownię, randkę, do pracy czy na imprezę. Moja biżuteria jest także dla każdego wieku, co przedstawiają nasze świąteczne Gwiazdy. Nowa kolekcja to przeskalowane, duże formy kul, które stały się naszym bestsellerem. Do tego dmuchana biżuteria i przepiękny blask kolorowych cyrkonii Zozo na szczęście: kultowe bransoletki w nowej odsłonie "Sole" które łączą ludzi nie dzielą, nosimy je razem z bliską osobą, bo jedna bransoletka dzieli się na dwie - dodaje Zuzanna Kamińska.
Zozo to marka, która na stałe wpisała się w styl Polek. Kobiety pokochały ją za fantazję, klasę i oryginalne, niepowtarzalne wzory. Każdy projekt Zuzanny Kamińskiej to połączenie artystycznej odwagi i subtelnego luksusu - biżuteria, która nie podąża za trendami, lecz je tworzy.
Dla Agaty Młynarskiej to wyjątkowy debiut - po raz pierwszy w życiu zdecydowała się wystąpić w kampanii biżuterii. Dlaczego właśnie teraz?
- "It's time" - jak śpiewa Mariah Carey. Boże Narodzenie to dla mnie czas szczególny - rodzinny, ciepły, pełen światła. Ale to także mój czas. Każdego dnia powtarzam sobie, że to teraz jest mój moment. Czas dojrzałych kobiet. Biżuteria Zozo skradła moje serce - srebrne i złote kule pasują do wszystkiego: eleganckiego garnituru, swetra czy dresów. Uwielbiam biżuterię, która nadaje charakter i podkreśla osobowość. Spotkałyśmy się z Zuzanną przypadkiem, patrząc przez witrynę jej pięknego salonu - i od razu zrozumiałyśmy się bez słów. Tak narodził się pomysł na udział w kampanii. Dla Zozo nie ma rzeczy niemożliwych - tu wyobraźnia i marzenia zamieniają się w działanie. Zgodziłam się, bo chcę, żeby dojrzałe kobiety poczuły się wyjątkowo i uwierzyły w swoją niezwykłą moc piękna - mówi Agata Młynarska.
Świąteczna kampania Zozo z Agatą Młynarską i Ewą Kasprzyk to hołd dla kobiecej energii, odwagi i klasy, które nie mają wieku. To także przypomnienie, że prawdziwe piękno nie przemija - ono dojrzewa, nabiera głębi i blasku, tak jak biżuteria Zozo.
Butik ul. Mokotowska 63 Warszawa, Galeria handlowa Silesia w Katowicach.