Tomasz Hajto, który śmiertelnie potrącił kobietę na pasach, został twarzą... HAMULCÓW SAMOCHODOWYCH!
Tomasz Hajto przed laty spowodował na pasach śmiertelny wypadek, w którym zginęła 74-letnia kobieta. Teraz firma sprzedająca części samochodowe wykupiła prawa do jego wizerunku. "Wiem, jak ważna jest krótka droga hamowania" - brzmi opublikowana w social mediach reklama.
Tomasz Hajto w 2007 roku spowodował wypadek na przejściu dla pieszych w Łodzi, w wyniku którego zginęła 74-letnia kobieta. Piłkarz został za to skazany na dwa lata pozbawienia wolności w zawieszeniu na cztery. Oprócz tego obciążono go grzywną w wysokości 7 tys. złotych i zakazem prowadzania pojazdów na rok. Sportowiec występował wówczas w barwach klubu ŁKS Łódź.
Zobacz także: Szalony rajd Justyny Steczkowskiej po Warszawie: jazda POD PRĄD, wjazd pod zakaz i przejechanie na CZERWONYM ŚWIETLE
Były reprezentant Polski w ostatnim czasie zdecydował się na dość nietypową formę zarobku. Sprzedaje prawa do swojego wizerunku za kwotę 369 zł.
Zdobądź czasowe prawa do wykorzystania wizerunku Tomasza Hajto w kampaniach, produktach i social media. Legalnie, profesjonalnie i z potencjałem wiralowym - czytamy na stronie internetowej piłkarza.
Tomasz Hajto dla WP SportoweFakty: Na mundial jedziesz, żeby go wygrać
Tomasz Hajto reklamuje hamulce samochodowe
Oferta Hajty zainteresowała łódzką firmę, która zajmuje się dystrybucją części do samochodów. Marka kupiła prawa do wizerunku sportowca, a następnie zamieściła w mediach społecznościowych reklamę z jego udziałem. Slogan, którym okraszono grafikę, jest dość wymowny.
Wiem, jak ważna jest krótka droga hamowania, dlatego części samochodowe kupuję u najlepszych - brzmi tekst reklamowy.
Zobacz także: Eks Tomasza Fornala ekscytuje się... parkowaniem swojej tesli w NIEDOZWOLONYM MIEJSCU! "Zaryzykujemy"
Dziennikarz Wirtualnych Mediów skontaktował się z firmą, która odpowiada za prawa do wizerunku Hajty. Radosław Kołodziej w odpowiedzi poinformował, że nie zamierza wyciągać konsekwencji za tę - zdaniem niektórych - kontrowersyjną reklamę.
Co do przesłanej (...) reklamy, informujemy że nie będziemy wyciągać żadnych konsekwencji oraz nie łamie ona naszego regulaminu - przekazał reprezentant firmy "All In Radosław Kołodziej".
Myślicie, że Tomasz Hajto powinien też zareklamować okulary, by kierowcy dostrzegali pieszych na pasach?