Trwa ładowanie...
Przejdź na
Emzy
|

Troskliwa Blanka Lipińska PICHCI dla Barona posiłki na cały dzień: "Kiedy twój facet ma pracującą niedzielę" (FOTO)

219
Podziel się

Blania wykorzystuje swoje kulinarne umiejętności, by dbać o formę Barusia. Dobrze się ustawił?

Troskliwa Blanka Lipińska PICHCI dla Barona posiłki na cały dzień: "Kiedy twój facet ma pracującą niedzielę" (FOTO)
Blanka Lipińska gotuje dla Barona (Instagram)
bDZVLkrp

Po luksusowych wakacjach w Grecji, zakłócanych jedynie niedyskrecją polskich turystów, Blanka Lipińska wraz z ukochanym wrócili do rzeczywistości. Baron od razu udał się na plan The Voice of Kids, a Blanka - jak wynika z jej relacji na instastory - udała się do kuchni.

Tym razem pisarka (dobrowolnie?) zrezygnowała z towarzyszenia ukochanemu podczas nagrań. Nie byłaby jednak sobą, gdyby nie zadbała o Barusia, który jeszcze za czasów związku z Julią Wieniawą postanowił zmienić swój sposób odżywiania na zdrowszy i bardziej świadomy.

bDZVLkrr
Zobacz także: Baron o wspólnym reality show z Blanią. "Tego nie puściłaby żadna telewizja, nawet niemiecka"

Większość soboty Lipińska spędziła więc w ferworze szykowania dla ukochanego zdrowych posiłków na cały dzień.

bDZVLkrx

Witam was w mojej kuchni, gdzie wciąż trwa produkcja jedzenia dla Alka. Spędzam cudowny wieczór nad kuskusem. Będzie jeszcze ser wegański, orzechy, kolendra - relacjonowała. I cóż - spędzajcie czas jak lubicie, a nie tak, jak mówią znajomi. Jak nie chcecie wychodzić, to zostańcie w domu - powiedziała już z dużo mniejszym zapałem.

Na koniec pochwaliła się efektami swojej pracy - pojemnikami wypełnionymi specjałami dla Alka.

Kiedy Twój facet ma pracującą niedzielę - podpisała zdjęcie.

Chcielibyście być na miejscu Barusia?

bDZVLkry
bDZVLkrz
bDZVLkrS
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(219)
Hbk
9 miesięcy temu
Taka wyzwolona!! No nie wierzę!!
Krymik
9 miesięcy temu
Jak lubi tak się poświęcać dla faceta i tym die chwalić to ok. Teraz już codziennie relacja...
Monia37
9 miesięcy temu
Ja dzisiaj pomagałam mamie robić knedle ze śliwkami (z ziemniaków, mąki i jajek).
bDZVLkrT
××××
9 miesięcy temu
Pani menedżer
ha haha ha
9 miesięcy temu
"I tak ją zostawi. To facet ma się starać o kobietę a nie na odwrót. W końcu to mężczyzna klęka i się oświadcza a nie kobieta. Można sprzątać, gotować i prasować ale facet i tak znajdzie na ciebie haka. A to za mało seksu... a to za dużo seksu... a bo źle się uśmiechnęłaś a bo źle coś powiedziałaś 3 lata temu i on sobie to teraz przypomniał... Gotować i sprzątać można tylko MĘŻOWI z którym w razie rozwodu dostanie się dom i samochód. Reszta "partnerów" niech sobie gotuje sama!! "
Najnowsze komentarze (219)
Tyu
6 miesięcy temu
I tu popełniła największy błąd. To facet ma się starać o kobietę, zabierać do restauracji. Blanka zrobiła z siebie kurę domowa a dla związku nie ma nic gorszego. Rozumiem jeszcze jakaś kanapkę na szybko, ale gotować facetowi danie złożone z kilku potraw to przesada
SYW
9 miesięcy temu
JA BYM TEGO NIE ZJADŁA
SYW
9 miesięcy temu
JA BYM TEGO NIE ZJADŁA
SYW
9 miesięcy temu
A JA BYM TEGO NIE ZJADŁA
Lipa
9 miesięcy temu
A ja teraz wlasnie schabowego dla meza, ale zebym byla tym specjalnie uradowana...
ALA
9 miesięcy temu
Biedna, bardzo go kocha....
Kuchareczka
9 miesięcy temu
Trzeba było kotletkòw schabowych nasmażyć to by sobie chłopak pojadł!
myszsza
9 miesięcy temu
Dajcie spokój z tym Barusiem i Blanią. Mają swoje imiona.
bDZVLkrL
Olek
9 miesięcy temu
Niedziela pracuje? A on ma wolne? Czy też pracuje?
ona29
9 miesięcy temu
Do babeczek które myslą że baron jest biedakiem. UWAGA to Blanka nie pracuje. ubrania okularki i całą reszte dostaje za fREE by to pokazać na relacji. Jest na Topie to jej dają prezenty. odeszła z mma. jak nie napisze ksiązki albo ktoś ją na wywaid nie zaprosi to KONIEC hajsu i celebryctwa. Baron gra koncerty, pisze teksty, jest porducentem muzycznym TO ON MA HAJS a nie blaneczka gwiazdeczka od roku ...
anna
9 miesięcy temu
Taki Baron to dla niej awans społeczny. Może za kilka lat jakiegoś majętnego męża spotka żeby mieć wygodne życie. Ona jest pokroju byłej żony Pazury.
anna
9 miesięcy temu
Znam takich co mają zawsze ciepły gar na kuchni i regularny seks. Jeden ma 20 lat stażu małżeńskiego, drugi 30 lat. Żaden wierny nie jest. Pierwszego żona ubiera różne ubranka w sypialni, żeby rutyny nie było, a drugiego żona powiedziała mi, że sekretem na udane małżeństwo jest seks, tylko szkoda, że ostatnio jej facet jechał 500 km na kawę do innego miasta. Z zewnątrz wyglądają jak udane małżeństwo. Tego pierwszego koledzy wszyscy mają kogoś na boku. Także dalej wierzcie tym chłopom i się poświęcajcie. Pierwszy za dużo zainwestował w dom żeby się rozstać, bo to był dom po jej babci i go wyremontował, drugi ma kredyt na dom i będzie go spłacał do emerytury. Zamiast żyć pełnią życia to się poświęcacie do granic możliwości, a i tak wam nikt "dziękuję" nie powie. Kobieta bez pieniędzy zawsze będzie lekceważona i nie szanowana.
Asia
9 miesięcy temu
Już nie raz to widziałam. Laska wyzwolona, niezalezna , niby, że dominuje nad facetami, dopóki nie ma faceta, albo dopóki żaden jej nie chce. Jak znajdzie się chętny, to nagle zapomina jaka była wyzwolona i przesadnie mu nadskakuje chcąc udowodnić jak super żoną by była. Znam takie dziewczyny osobiście.
Wtyka82
9 miesięcy temu
I to wszystko zje sam niewiarygodne smacznego.
...
Następna strona
bDZVLksn